
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 nebo E60 v benzínu?
přemýšlím o koupi svého prvního bmw. zajímalo by mě jestli se vyplatí připlatit za E60 rok 2005-6, nebo se uskromnit s E39. jde mi o toto: neřešit moc vzhled (pro mě jednoznačně vede E60) ale spíš technickou stránku a spolehlivost. chtěl bych benzín 2.5i nebo 3.0i. najedu ročně cca 22-25000 km a spíše trasy 200-350 km v kuse. stejně mě láká větší spolehlivost benzínu než staršího dieselu s nejistou historii... pomůže mě někdo utvrdit v mém názoru?
jen mě mrzí že ty benzíny E60 jsou dražší než nafty...díky moc

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 697
- Registrován: ned 24.10.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
ja mam 528i a mel jsem moznost odridit 2000km s 530xd a co se tyce konfortu (pricne nerovnosti) a aerodynamiky, tak ten generacni rozdil je hodne znat.
motorove jsem s benzinem nad miru spokojen, ale do E60 bych volil minimalne 190KW nebo rovnou V8 s automatem (manual se k temto tezkym motorum uz nehodi)
motorove jsem s benzinem nad miru spokojen, ale do E60 bych volil minimalne 190KW nebo rovnou V8 s automatem (manual se k temto tezkym motorum uz nehodi)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E60
koukni sem do tabulky motorů, vidíš tam rozdíly ve výhonech, nehledě na to že novější motory měli poměrně znatelně nižší spotřebu.. o výkonu nemluvě..
jinak benzíny jsou dražší, je u nich ale taky většinou jasnější historie, meně majitelů a dost často maji lepší výbavy.. v německu je to navíc tak, že na benzínový auto platíš nižší daň (a to je u benzínu podstatn nižší v porovnání s naftou)
jinak pár 530D pod 10 000 jsem viděl a pokud to nebude od prvního majitele, nebo s jasnou servisní hisotorí.. tak nemá smysl se na to asi ani jezdit koukat..
koukni sem do tabulky motorů, vidíš tam rozdíly ve výhonech, nehledě na to že novější motory měli poměrně znatelně nižší spotřebu.. o výkonu nemluvě..
jinak benzíny jsou dražší, je u nich ale taky většinou jasnější historie, meně majitelů a dost často maji lepší výbavy.. v německu je to navíc tak, že na benzínový auto platíš nižší daň (a to je u benzínu podstatn nižší v porovnání s naftou)
jinak pár 530D pod 10 000 jsem viděl a pokud to nebude od prvního majitele, nebo s jasnou servisní hisotorí.. tak nemá smysl se na to asi ani jezdit koukat..

Ahoj řešil jsem stejnou otázku
a mám jasno. Na jaro/léto budu kupovat E39ku, chci najít 530i v manuálu. Roční nájezd mám menší asi okolo 15tis., jen s tím rozdílem, že jezdím denně stejnou trasu do práce, párkrát do roka dovolená a couračky po okolí
. Rozhodoval jsem se mezi E39 a E60. Když bych zebral E60, vyštavil bych se z peněz a výbava by nebyla bůh ví co a ročníkově by to asi byly první modely 03-05 s vysokým nájezdem. Tak vyhrála E39ka a myslím si, že je to celkem dobrá volba a hlavně, auto dostane kvalitní servis jaké má BMW mít! Na což v dnešní době někteří jedinci zapomínají 



Pokud nemas penez nazbyt, tak je E39 rozhodne lepsi volba. Vyjde levneji na nakup, levneji na servis (na E39 jsou vsude tuny dilu at uz z druhovyroby nebo na vrakovistich), je jich v benzinu vetsi vyber a celkove je to na dlouhou dobu posledni poradna baworacka petka.
Kdyz si koupis facelift s 16:9 navigaci, tak mas i srovnatelnou kvalitu informacne-zabavniho systemu a jedine co ti bude chybe je iDrive misto nehoz je tam milion tlacitek ovladanych jeste pres dva shifty. Never moc tomu, ze novejsi motory jsou nejak zasadne uspornejsi, ono to ve skutecnosti zere porad stejne, akorat v pozdejsich letech to ma vice a vice vykonu. Nicmene rozdil v dynamice neni az tak zasadni, respektive pro normalniho ridice uz ta E39 530i jede velice slusne. Jako prvni bawor je ta E39 asi celkem idealni auto.
Kdyz si koupis facelift s 16:9 navigaci, tak mas i srovnatelnou kvalitu informacne-zabavniho systemu a jedine co ti bude chybe je iDrive misto nehoz je tam milion tlacitek ovladanych jeste pres dva shifty. Never moc tomu, ze novejsi motory jsou nejak zasadne uspornejsi, ono to ve skutecnosti zere porad stejne, akorat v pozdejsich letech to ma vice a vice vykonu. Nicmene rozdil v dynamice neni az tak zasadni, respektive pro normalniho ridice uz ta E39 530i jede velice slusne. Jako prvni bawor je ta E39 asi celkem idealni auto.
Můžeš poslat odkaz na tu E 60, kterou máš v merku? Jinak já mám E60 530i v manuálu už dva roky, mám v ní motor se 170kw a ročně jsem najezdil něco kolem 60000km. Co se mojeho motoru týče, nemůžu říct nic špatného a celkově je auto naprosto spolehlivé, za ty dva roky jsem měl minimální investice a vždy šlo spíše o běžné věci jako brzdy, atd... Spotřebu mám něco kolem 9l na sto, ale první rok na delší trasy jsem jezdil i za 8,2. Je to moje druhé BMW, ještě máme 320d, ale nedá se to srovnávat, E60 je prostě jiné auto a já nedám dopustit na benzínové provedení i v manuálu. Takže za mne můžu jen doporučit...
inzeruje ji i tady na fóru v bazaru
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... t=530i+e60
a né že ji koupíš ty!
jinak 60 000 km za rok je pěkný nájezd..mě hlavně zajímá za kolik to jezdí třeba při 140 na tempomat na dálnici. jezdím nárazově ale od 250-350 km v kuse
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... t=530i+e60
a né že ji koupíš ty!

jinak 60 000 km za rok je pěkný nájezd..mě hlavně zajímá za kolik to jezdí třeba při 140 na tempomat na dálnici. jezdím nárazově ale od 250-350 km v kuse
To určitě normální není, mám najeto celkem nějakých 280000km a nic nevrže, apod. Jinak při těch 140km/h na dálnici počítej cca 8l/100km. Já bych Audi nechtěl zhazovat, ale když jsem kupoval E60, pár A6 jsem skouknul a stav interiéru ve stejném roku, jako mám BMW byl hrozný, skoro včechny měly ošoupané stahování oken a středový panel nějak zvlněný, no, prostě mě to zklamalo a vím, že s BMW jsem udělal dobře. Jinak, když jsem vybíral, zkoušel jsem 2.5D a taky 3D, ale ten benzín při svezení vyhrál... A neboj, kupovat nebudu , mám svou, ikdyž uvažuji o výměně za X5 
