Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
problém volnoběh E34 540i M60B40
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2506
- Registrován: úte 15.04.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1859
Vyměněn separátor i membrána, svíčky, vyčištěna klapka i volnoběžný ventil.
Vše je nepravidelně, ale ty studené starty jo, to je pokaždé.
Nová váha vzduchu.
- Ráno chytne na brnk a pak hned začně padat a chcípl by, trochu přidám plyn a pak se nějak chytne
- Při jízdě, zastavím na křižovatce a padne na 500rpm a začne se klepat
- Nepadá na 500rpm (cca 600-800rpm)
- Zvýšená spotřeba
- Přišlo to až teď se zimou
Ještě mám objednané nové vstřiky.
- Lambda to není, ta nefunguje při studeným startu, emise v sprnu, vše OK
- Čerpadlo - nechtěl by nastartovat, nemělo by výkon
- Diagnostika nic
Vše je nepravidelně, ale ty studené starty jo, to je pokaždé.
Nová váha vzduchu.
- Ráno chytne na brnk a pak hned začně padat a chcípl by, trochu přidám plyn a pak se nějak chytne
- Při jízdě, zastavím na křižovatce a padne na 500rpm a začne se klepat
- Nepadá na 500rpm (cca 600-800rpm)
- Zvýšená spotřeba
- Přišlo to až teď se zimou
Ještě mám objednané nové vstřiky.
- Lambda to není, ta nefunguje při studeným startu, emise v sprnu, vše OK
- Čerpadlo - nechtěl by nastartovat, nemělo by výkon
- Diagnostika nic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2290
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, Co se netěsností týče, může být problém v těsnění pod sáním, vstřikovací lišta může lehce povylézt a je mezera kolem vstřiků, různé podltlakové hadice, (na m62 to může dělat i ucpávka podtlakové hadice na levém personu) Ucpané katy taky nepřidají, ale píšeš že emise ok. A co se klapky týče, vyčištěná, ale zkus ubrat na tom dorazu, případně uber na lanku od plynu/tempomatu.
Tenhle motor je na falešný vzduch opravdu sviňa, trápilo mě to, než jsem pořešil všechny tyhle věci, když se ochladilo ještě více, začal znova, stačilo pak už jen povolit o dvě otáčky lanko tempomatu
Tenhle motor je na falešný vzduch opravdu sviňa, trápilo mě to, než jsem pořešil všechny tyhle věci, když se ochladilo ještě více, začal znova, stačilo pak už jen povolit o dvě otáčky lanko tempomatu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Emise nic neznamenají,na jiném vláknu se tu řešilo, že auto prošlo legálně emisema a mělo vysypané oba katy. Nejsem odborník,ale přikláním se taky nejprve prohlédnout sání a kouknout po falašném vzduchu. Jinak čerpadlo může dávat nižší tlak a bude to taky blbnout, nestačí pouze dává nedává.Pokud to má tendenci ,se to naopak uchlastávát tak může být špatná mebrána na liště a může být tlak naopak třeba moc velký a do motoru jde paliva zase naopak moc.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: úte 08.07.2003 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 4004
Jestli mas jistotu, ze nejsou netesnosti, prover taky jakou skutecnou teplotu udava cidlo pro ridici jednotku.
Nebo klidne obe cidla zkus prohodit, konektory sedi, lisi se jenom barvou. Budik bude ukazovat samozrejme trochu kraviny, ale na studeny rezim motoru se ty hodnoty zase tak moc nelisi. Dej pak report, mely by drzet vyssi volnobezne otacky. Nahrazoval jsem takto nouzove spatne teplotni cidlo na M60 abych dojel domu v zime.
Nebo klidne obe cidla zkus prohodit, konektory sedi, lisi se jenom barvou. Budik bude ukazovat samozrejme trochu kraviny, ale na studeny rezim motoru se ty hodnoty zase tak moc nelisi. Dej pak report, mely by drzet vyssi volnobezne otacky. Nahrazoval jsem takto nouzove spatne teplotni cidlo na M60 abych dojel domu v zime.