Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW E34 Elektronický problém(stěrače,šíbr)

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#1 Příspěvek od DestinyE34 »

Ahoj,
pokud zapnu světla,nejde otevřít šíbr a stěrače stírají jen na nejvyšší rychlost,nebo vše funguje,ale trhavě,nejde plynule ani šíbr,ani stěrače a někdy bliká interier,nic víc. Velmi málo funguje vše dohromady,nenašel jsem žádné pravidlo.

Mám jinou baterku,jiné řídící jednotky pod zadním sedákem. Pokud mám zapnutá světla a zkusím třeba šíbr,nezeslabí se. Ani při přidání plynu se nic nemění a světla se nerozsvicují víc a víc. Svítí stále stejně. Při 1800 ot./min. je na baterce 13,88V je to málo,že by nedobíjel? Kolik a při jakých otáčkách má dobíjet alternátor...díky :)
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#2 Příspěvek od DestinyE34 »

:?: evidetně při zapnutých světlech není dost velké napětí pro jiné servomotrky...ale čím to,že se ztrácí? nějaké nápady prosím?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#3 Příspěvek od beny-maser »

musíš zjistit kam se ti to napětí ztácí,jinak ti nikdo moc po netu neporadí.
podle toho co jsi naměřil bych to vyděl na velký odběr, ale chce to prověřit.
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#4 Příspěvek od DestinyE34 »

Jo jo dobrý,ale když se ho ptám-mlčí :wink: :D
Není třeba nějaké tipické místo na E34 kde je problém s kabeláží? Jako na víku kufru,tak ještě někde jinde,nebo jiné obvyklé problémy s elektrikou?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#5 Příspěvek od beny-maser »

já osobně mám problém, že když mrzne ztrácí se mi proud z baterky přes pojistku č.20 myslím a nejde s tím nic udělat. Je to popsané jako vnitřní vybavení a je na tom napojený půlka auta(samo jen ovládačky), abych na to přišel musel bych rozebrat komplet palubku a bůch ví jestli na to přijdu, takže na to házím bobek
( asi je tam trpaslík a ten si v mrazu přitápí el kamínkama :D )
Ale k tvému problému, že by měla e34 někde vyloženou slabinu v kabeláži neím, slabinou e34 je právě ta kabeláž, protože je tam kabelů jak v telefoní ústředně.
Hodněkrát měli lidi podobnej problém a nakonec stačilo vyměnit baterku.
Nebo máš ve světlech 100W žárovky, překoslej kabel od zvířátka, zlomenou izolaci,špatnej konektor či kontakt atd.
Jak už jsem psal s tímhle ti přes net asi nikdo neporádí, jako neporadil nikdo mě, kde se ten proud může ztrácet. Takže věřím na verzi s trpaslíkem a když mrzne tak mu vytáhnu pojistku a má po srandě :D
pepino5xx
Registrovaný
Příspěvky: 2506
Registrován: úte 15.04.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1859

#6 Příspěvek od pepino5xx »

13,8V při běžícím motoru je dobrý.
Zkoušel jsi jít postupně, jednotlivě zapojovat konektory a najít přesněji chybu?
Jenom se ptám, nevím co vše jsi už udělal ;)
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#7 Příspěvek od DestinyE34 »

Ciao :)
procházel a čistil jsem kontakty v ř.j. pod zadní sedačkou a vyměňoval je za jiné. Teď čekám,až bude mít kamarád přes el. čas se na to podívat,sám el. moc nerozumím :wink:

-na autě nemám 100W žárovky,je tam vše orig. :D
Odpovědět