Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 540i manuální převodovka
Mate pravdu, ted sem to nasel na nejakym anglickym foru.. Takze pokud to chapu dobre, tak ta prevodovka sice jde rozebrat, ale uz je problem ji slozit. A kdyby to nekdo slozil, tak do ni stejne nesezenu zadny dily.. Nova v BMW stoji kolem 100k. To je fakt lepsi a min nakladnej ten automat, tam se aspon nemusi delat spojka 

-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
AMENtomas50 píše:Mate pravdu, ted sem to nasel na nejakym anglickym foru.. Takze pokud to chapu dobre, tak ta prevodovka sice jde rozebrat, ale uz je problem ji slozit. A kdyby to nekdo slozil, tak do ni stejne nesezenu zadny dily.. Nova v BMW stoji kolem 100k. To je fakt lepsi a min nakladnej ten automat, tam se aspon nemusi delat spojka

když se tu řeší manuál tak se přidám..U E39 530 D mi jde špatně čtyřka.Už jsem vysledoval že za studena jde normálně ale když se to ohřeje tak se čtyřka hrozně těžce řadí-vůbec není slyšet synchron ale jde prostě těžce řadit-musím hodně tlačit a pak tam padne.Abych to popsal líp tak nejde přes zuby ale jde těžce jako když je něco ohlého..Zvláštní že za studena jde normálně volně.Myslíte že pomůže třeba výměna oleje popř.myslím že už se pomalu loučí dvouhmoták protože při řazení to už není ono a při zhasínání se to hodně oklepe..