Dostal jsem se do nemilého poblému s automatem, že auto sem tam škubne jsem si zvykl, je to prý neduh tohoto typu, nicméně při cestě do Bulharska jsem vypozoroval toto: Tempomat nastavený na 170km/h, při brždění třeba na 80km/h a následném zapnutí tempomatu, automat neví co zařadit, laškuje mezi 5 a 6 a pokud vybere špatně což se stává tak v 20% případů tak motor spadne do nouzového režimu (rozsvícení kontrolky motoru) a neběží na všechny válce. Po znovu nastartování opět vše ok. Zdá se mi že se vše zhoršuje, při 130 a výš tam automat nechává stále 6, při přišlápnutí na plyn nepodřadí na 5, čeká a hodí třeba 4 což je doprovázeno nemilým zatlačením posádky do sedadel. Vyřazování se zdá ok, dobrždování na 0 je také s škubnutím. Po nastartování cca 5s vůz znatelně škubne (není to sepnutí kompresoru klimy)
Co by tomu mohlo být? Nerad bych měnil převodovku. Nápln oleje je prý doživotní (nevěřím tomu), kontrolní šroub je někde zakrytovaný, vůz je 3 roky starý, má najeto 48 000km.
Diagnostika....?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E60 550i škube převodovka
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 85
- Registrován: pon 18.08.2008 00:00
- Bydliště: Praha / Pelhřimovsko /// E30 325iC /// E60 550i
- Klubové ID: 2429
- Kontaktovat uživatele:
Kdyby to bylo v záruce, tak pochopitelně jedu do servisu. To je jasné. Takhle zvažuji neutorizovaný servis, protože prostě v čechách k nim nemám důvěru, na druhou stranu nechci aby se v tom někdo zbytečně hrabal kdyby pak převodovka odešla. Předpokládám že po 50 000km se k tomu BMW staví čelem, protože je to výrobní vada? Nebo se mýlím? Možná bude stačit update řídící jednotky, nemám páru, každopádně tu chybu jim neukážu, můžu jen doufat že diagnostika něco prozradí.libovka píše:A proč to řešíš tady? Dejto do BMW na záruku nebo popř. na kulanci.
Po kolika km je třeba měnit olej?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 85
- Registrován: pon 18.08.2008 00:00
- Bydliště: Praha / Pelhřimovsko /// E30 325iC /// E60 550i
- Klubové ID: 2429
- Kontaktovat uživatele:
Tak to vypadá na patrně na vadnou cívku, prohodili je mezi sebou a budeme čekat jestli se to bude opakovat. Zatím je to ok, motor na volnoběh občas houpne, myslím že chyba bude tam, nikoliv v převodovce, ta díky nerovnoměrnému běhu asi vždycky nezařadí tak jako obvykle. Jinak musím renocar pochválit, starali se tam o mě pěkně.