Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Po přetěsnění čerpadla nereaguje na plyn TDS
Ano, pozor! Rozvody ti skočí, když budeš utahovat čerpadlo. Musíš si je podržet klíčem (27?) za vačku. Taky si napřed nasaď čerpadlo na kolečko a až pak šroubuj do bloku, líp se to bude trefovat perem do drážky.
A jestli máš čerpadlo seřízené na stolici, tak už s hlavou nehýbej, uděláš jen předvstřik.
A jestli máš čerpadlo seřízené na stolici, tak už s hlavou nehýbej, uděláš jen předvstřik.
vůbec nevim ,,neumim si představit kde a jak to může skočit?chápu že když to budu dotahovat tak klínek je už přeci trochu v ozubeným kolečku,a když to dotahuju a ono se to jakoby pootočí --ozubené kolečko se otočí cvakne i v čerpadle a pootočí se i celej rozvod řetězu i s vačkou a klikou,,kde by to mělo skočit....já už mám víko nasazený a nechce se mi dávat zas dolu,neni jiný způsob.
Třeba trochu nasadit čerpadlo taka by drželo pomocí šroubů v bloku a pero bylo v drážce a trochu dotažené--potočil bych klikou pomocí ráčny po směru hodinových ručiček a zaretoval půomocí trnu v setrváku.
JE TO NUTNÝ SUNDAVAT DOLU VÍKO ??dik
Třeba trochu nasadit čerpadlo taka by drželo pomocí šroubů v bloku a pero bylo v drážce a trochu dotažené--potočil bych klikou pomocí ráčny po směru hodinových ručiček a zaretoval půomocí trnu v setrváku.
JE TO NUTNÝ SUNDAVAT DOLU VÍKO ??dik
Problém je v tom, že když vezmeš za matku na čerpadle, vačkou otočíš, ale klikou ne, místo toho ti o zub přeskočí dolní řetěz. Protože za něj zatáhneš v opačném smyslu otáčení, než se točit má, a na to není konstruovaný napínák řetězů. Když to podržíš za vačku, kterou budeš tlačit doleva, kolečko na čerpadle se nebude moct otočit, a tím pádem nemůže ani přeskočit dolní řetěz. Já bych ten ventildekl možná ještě sundal... Anebo možná zkusit shodit vývěvu a nějak to zaaretovat tam.
eště jsem přemýšlel tak ,že nasadim čerpadlo přitahnu ho ze zadu těmi dvěma šrouby a ozubený kolečko na hřídelku dotluču.lehce .a pak doathnu. To ozubený kolečko nebylo nijak silně dotažený.
šlo by to?nebo něčemu mohu uškodit,vim že ten klínek byl dotlačen na samou hranu ozubenýho kolečka ,potud bych to dotuk a dotah matku tak, aby mi to neskočilo,ale jestli je lepší to zajistit od zhora přes vačku udělám to tak.
jak zajistim to aby než začnu startovat,aby byla nafta před vstřikama,tedy odzvdušněný palivový systém...nerad bych zas eště vytloukl baterku k vůli tomu.Stačí mi mít odpojený přívod na vstřikách a otčit třeba několikrát klíčkem at se nafta natlačí před čerpadlo a pak přes kliku pomocí ráčný natahat naftu přes čerpadlo ke vstřikům a koukat až začne před vstřikama vytýkat-jde to tak??díky
šlo by to?nebo něčemu mohu uškodit,vim že ten klínek byl dotlačen na samou hranu ozubenýho kolečka ,potud bych to dotuk a dotah matku tak, aby mi to neskočilo,ale jestli je lepší to zajistit od zhora přes vačku udělám to tak.
jak zajistim to aby než začnu startovat,aby byla nafta před vstřikama,tedy odzvdušněný palivový systém...nerad bych zas eště vytloukl baterku k vůli tomu.Stačí mi mít odpojený přívod na vstřikách a otčit třeba několikrát klíčkem at se nafta natlačí před čerpadlo a pak přes kliku pomocí ráčný natahat naftu přes čerpadlo ke vstřikům a koukat až začne před vstřikama vytýkat-jde to tak??díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
do čerpala naženeš naftu, tím že spojíš pojistku podávacího čerpadla s plusem, myslím že je to číslo 23 a podívej se na rozpis na krytu, když namažeš vodítka ventilů pořádně konkorem tak to líp chytne
(stojící olej v sedlech je k dobru věcy)
pak už to chytne hned, ještě doporučuju baterku nechat nabít kdyby se něco nepovedlo hned na první pokus

pak už to chytne hned, ještě doporučuju baterku nechat nabít kdyby se něco nepovedlo hned na první pokus
a kde vezmu to plus tak nejblíže a stačí teda vyrahnout pojistku a do jedný s těch zdířek strčit jeden konec a na to plus druhej a čekat až poteče nafta?
do které z těch dírek pro pojstku strčim ten jeden konec,,nejsem el. tudíž nevim...nebo je to fuk a když to nepůjde na jednu dírku strčim to holt do druhý,aby to něco neprovedlo když to lupnu do šptný
do které z těch dírek pro pojstku strčim ten jeden konec,,nejsem el. tudíž nevim...nebo je to fuk a když to nepůjde na jednu dírku strčim to holt do druhý,aby to něco neprovedlo když to lupnu do šptný

hmmm,no čerpadlo mám ,je komplet přetěsněný,je to moc pěkně odělaný,starý mi dal ,a zjistil jsem,že předešlý přetěsnění proběhlo jen u víčk nikde jinde samý kecy...tohle bylo i s papírem fakturou a zárukou na 1 rok.jinak nastavení nedělá,ale co se týče štelování tak ví co ajak a řikal že bych z hlavou hýbat nemusel ,že by to mělo být ok....uvidíme zítra ,proběhne start.
keď to posledných 20-30tis. km nikto nenastavoval tak tam bude predvstrek určite menší ako má byť, ale keď to šlo ako má tak to nechaj tak, a dávku poladíš podľa otáčok musí to padať pekne rýcho keď vytočíš ale zas keď je dávka príliš malá tak to budeš počuť na zvuku, stačí tomu minimálny pohyb hlavou a celá charakteristika sa môže zmeniť takže len pomaly postupne