Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 530d - Houká TURBO
E39 530d mám skoro rok a celou dobu co ho mám tak hrozně houká turbo.Když se to zahřeje tak se to zmírní ale pořád houká.A jak je to studené tak to je hrůza.Už jsem si na to zvykl ale pochybuju že to tak má dělat.Jinak auto jede v pohodě ale jak někoho vezu tak se vždy ohlídne dozadu a hledá za mnou sanitku nebo policajty
. Co s tím ???
Svody, zkontrolovat těsnost. Když je chladno, tak to píská nebo houká a jak se to ohřeje materiál se lehce zkroutí a natáhne a vytěsní tu netěsnostCouloo píše:E39 530d mám skoro rok a celou dobu co ho mám tak hrozně houká turbo.Když se to zahřeje tak se to zmírní ale pořád houká.A jak je to studené tak to je hrůza.Už jsem si na to zvykl ale pochybuju že to tak má dělat.Jinak auto jede v pohodě ale jak někoho vezu tak se vždy ohlídne dozadu a hledá za mnou sanitku nebo policajty. Co s tím ???
Čau, můžeš mi tohle nějak osvětlit prosim? Měl jsem včera 325 TDS v servisu na výměnu řídícího vstřiku a od vyzvednutí mi to po šlápnutí na plyn houká jak sanitka.bibikuba píše:Tohle mi přesně dělala E36 325TDS po vymlácení vložky katalyzátoru-kolikrát jsem měl pocit že jede sanita![]()
-
Jindriseek1
- Registrovaný
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon 30.01.2012 01:00
- Bydliště: Haná
Já nechápu, že mi to začlo dělat zrovna ihned po výjezdu ze servisu - nemohl tam servisman při výměně vstřiku něco urvat?
Taky čtu, jak s tím lidi jezdili dlouho, ale na druhou stranu taky lidi píšou, že by se to mělo hned vyměnit. Já bych byl nejradši, kdyby to šlo jednoduše opravit, mně připadá, že tam jen někde uniká vzduch, a proto to houká, tak to prostě utěsnit... Já z toho nemám vůbec dobrej pocit, sice je ten zvuk po zahřátí skoro neslyšitelnej, ale mám rád všechno v pořádku, ale zas nemám rád dávání 10 tisíc za repasi a montáž turba.
Taky čtu, jak s tím lidi jezdili dlouho, ale na druhou stranu taky lidi píšou, že by se to mělo hned vyměnit. Já bych byl nejradši, kdyby to šlo jednoduše opravit, mně připadá, že tam jen někde uniká vzduch, a proto to houká, tak to prostě utěsnit... Já z toho nemám vůbec dobrej pocit, sice je ten zvuk po zahřátí skoro neslyšitelnej, ale mám rád všechno v pořádku, ale zas nemám rád dávání 10 tisíc za repasi a montáž turba.
..kurnik chlapi..nebuďte z toho furt takový vyjukaný....jedno turbo prostě píská jedno ne, třetí zase za studena "houká"..pokud to nežere rapidně olej (norma výrobce povoluje hodně velkou toleranci cca k 1l/1000km)
..základem je těsnost celého traktu od turba k sání (sesmeknuté hadice, praskliny na hadicích nebo trubkkách)...další je ověřit teda diagnostikou livedatama..talk během jízdy....a pak jestli je to v pořádku tak se nevzrušujte.... nedávno před 14 dny jsem dával fungl trubo do 530d..a to nové (ne zrepasované!!!) nepíská vůbec....prozměnu..a jede to tak jak má...takže klud...a zadalší pokud je olejový film v hadicích tak to taky neznamená že je turbo v čudu...nedá se to sem nepoznamenat protože...když to tady čtu tak jen čumim....
..ještě takový postřeh..to nové turbo jsem kupoval ve Velké Bíteši v turbocaru a dal jsem se do řeči s dílenským mistrem..on jako povídal že většinou si to lidi vodkouřej v klidu...nenechávají to doběhnout po jízdě..honěj to za studena....hele proč třeba turbo v tahači nevodejde po 200km..?...toť otázka...a tam to je jiná palba ten motor......takže jezdit jezdit.....všechny tydle delaboráty stojí vaše prachy....
..základem je těsnost celého traktu od turba k sání (sesmeknuté hadice, praskliny na hadicích nebo trubkkách)...další je ověřit teda diagnostikou livedatama..talk během jízdy....a pak jestli je to v pořádku tak se nevzrušujte.... nedávno před 14 dny jsem dával fungl trubo do 530d..a to nové (ne zrepasované!!!) nepíská vůbec....prozměnu..a jede to tak jak má...takže klud...a zadalší pokud je olejový film v hadicích tak to taky neznamená že je turbo v čudu...nedá se to sem nepoznamenat protože...když to tady čtu tak jen čumim....
..ještě takový postřeh..to nové turbo jsem kupoval ve Velké Bíteši v turbocaru a dal jsem se do řeči s dílenským mistrem..on jako povídal že většinou si to lidi vodkouřej v klidu...nenechávají to doběhnout po jízdě..honěj to za studena....hele proč třeba turbo v tahači nevodejde po 200km..?...toť otázka...a tam to je jiná palba ten motor......takže jezdit jezdit.....všechny tydle delaboráty stojí vaše prachy....
...19500 bez dph.... teď můj příběh: auto jsem koupil v prosinci za dost vostrej balík...ale co se týče stavu tak asi to samé co se tu minulí týden prodalo..v M paketu...no nic povídaček...ale trochu mě znepokojovali dvě věci a to tyto...prodejce (bazarníci..klasika)..podali info o tom že turbo je "nové"..na obhlídce v servisu (kterou jsem si vynutil) jsem shlédl opticky že turbo vypadá jako opravdu nedávno měněné...ale samotný chod a jízda byly neřkuli dosti zaujímavé....olej to nebralo...ale okolo 2200-2500ot/min motor rapidně cuknul..a začal hodně táhnout..inu dal jsem se do bádání..diag ukazovala zvláštní změny v tlakování při tahu...všechny jiné komponenty byli vyloučeny díky měření na osciloskopu (váha vzduchu..čidlo talaku atd..)..na řadu přišlo prověření podtlakového ovládání turba včetně výměny prapodivného elektropneumatického ventilu..za správný a funkční...nic se nezměniloRaadii píše:A kolik si prosim tě dal za novou turbínu? Koukal jsem, že normálně stojí okolo 30k
..takže co teď....turbo jiné strší ?...nebo jekýsi repas?...sice se zárukou?...když si to vezmu kolem a kolem tak případná reklamace "repasu" a stím spojené tahanice..jako nic moc....v první řadě a to mi bylo potvrzeno z vícero směrů vás budou patřičné firmy popotahovat za to že vám motor dostatečně nemaže (tlak oleje)
...jako repasu se nebráním..záleží jak se cítí šrajtofle v kondici
..tak tak...správně s tím jezdit ne jak dement/debil a furt vokazovat jak to jezdí všem který to vůbec nezajímá..jen mimochodem..joo.Zama píše:Přesně tak taky bych to neřešil.Mám taky 530d E39 s najetýma 200tis. Km orig.turbem a dělá mě to samé za studena dost houká.Mám ho už třetím rokem a nezaznamenal jsem s tím nějaký problém
..a mělo by to sloužit pořád...
..já jako čoveče vobčas žasnu co stím ty lidi mají za patálie...
..ale asi je to fakt jen o lidech...
No, tak tomu říkám příběh... Já jsem právě taky přemejšlel nad novou turbínou, kterou bych si dopřál místo motorky, kterou mi doma všichni zakazujou jenže: kdybych koupil turbínu, tak bych věděl, že je 100%, což znamená, že bych auto chtěl chipnout, což by ale obnášelo vyměnit radši i spojku a setrvák a to by se vyšplhalo na takovou cenu, že kdybych auto časem prodával, asi bych zabrečel nad cenou, která by mi byla nabídnutá, protože tyhle věci nikdo nezaplatí (ani já bych je nezaplatil kdybych takový auto měl kupovat, protože neni dost dobře prokazatelný, že ty věci byly opravdu nový). Tak jsem v rozpacích, ale asi z toho sejde a nakonec si koupim radši tu motorku i přes zákazy. Moje turbo funguje zatim dobře, sice dost houká za studena, ale toho se zatim nebojim, nechávám ho doběhnout i po nijak ostrý jízdě, olej dávám kvalitní a včasnou výměnu filtru taky dbám, tak doufám, že t ochrochták ocení a bude dál jezdit, tak jako doposud. 
hadice píše:...19500 bez dph.... teď můj příběh: auto jsem koupil v prosinci za dost vostrej balík...ale co se týče stavu tak asi to samé co se tu minulí týden prodalo..v M paketu...no nic povídaček...ale trochu mě znepokojovali dvě věci a to tyto...prodejce (bazarníci..klasika)..podali info o tom že turbo je "nové"..na obhlídce v servisu (kterou jsem si vynutil) jsem shlédl opticky že turbo vypadá jako opravdu nedávno měněné...ale samotný chod a jízda byly neřkuli dosti zaujímavé....olej to nebralo...ale okolo 2200-2500ot/min motor rapidně cuknul..a začal hodně táhnout..inu dal jsem se do bádání..diag ukazovala zvláštní změny v tlakování při tahu...všechny jiné komponenty byli vyloučeny díky měření na osciloskopu (váha vzduchu..čidlo talaku atd..)..na řadu přišlo prověření podtlakového ovládání turba včetně výměny prapodivného elektropneumatického ventilu..za správný a funkční...nic se nezměniloRaadii píše:A kolik si prosim tě dal za novou turbínu? Koukal jsem, že normálně stojí okolo 30k..tudíž došlo k demontáži turbodmychadla a přesun do dílny turbocaru ve velké bíteši...kde jsem požádal o repas...po několika hodinách telefonát s mistrem...že turbo je neopravitelné a bylo již repasované v polsku (turbo reg)....následně jsem jel zpět do bíteše (nemám to daleko cca 20km) kde jsem je viděl rozebrané..jasně z té rozborky bylo vidno že jest smontováno z více kusů strších..teda rotor byl vyvážen ale jeho ložiskový uzel se nacházel ve vložce (mimochodem takto se turba těchto rozměrů vůbec neopravují) olej tedy kupodivu z plovoucích ložisek netek
..ale kámen úrazu byl celý mechanizmus naklápění který byl na směrovacích klapkách nekompletní
..tudíž ten zvlážtní zátah motoru.....turbo kdybych tam nechal tak se vůbec nic nestalo(jelo to a olej nebralo..ale !)..jenže by přišlo na řadu zase smontování toho zmetku za x tisíc
..takže co teď....turbo jiné strší ?...nebo jekýsi repas?...sice se zárukou?...když si to vezmu kolem a kolem tak případná reklamace "repasu" a stím spojené tahanice..jako nic moc....v první řadě a to mi bylo potvrzeno z vícero směrů vás budou patřičné firmy popotahovat za to že vám motor dostatečně nemaže (tlak oleje)..tím pádem je z větší pravděpodobností možné že "utřete nos" a skoro třičtvrtiny ceny nového turba můžou bejt v čudu....takže volba padla na nové s dvojnásobnou zárukou...při zvažování jsem vzal v potaz i cenu auta..tak nějak součinitel ceny nákupní..tržní atd...a vyšlo že to má cenu (2002...cena hrubě přez 150..
)..
...jako repasu se nebráním..záleží jak se cítí šrajtofle v kondici
Mě nedávno odešlo turbo na E60 a polskému repasu za 7500kč jsem se fakt hodně bránil a tak jsem dal repas český za 15 000kč a zatím jede v poho ale zatím mám na něm najeto jen 3 000km takže se uvidí co bude dál.
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
no 15 za repas je poměrně dost, to už bych zvažoval turbo nový, kolem 20 už se nechá sehnat.. jinak jsem slyšel že nejlepší repas (tak to alespon platí v JČ) dělaji ve Strakonicích, maji s tím docela zkušenosti, hlavně jsem slyšel že maji něco co jinde ne (nevim jestli šlo o vyvažovačku, nebo něco takovýho, možná dynamickou vyvyžovačku)
jinak já dal za repas ve strakonicích právě něco kolem 10, ale je fakt že asi záleží co všechno je oddělaný..
jinak já dal za repas ve strakonicích právě něco kolem 10, ale je fakt že asi záleží co všechno je oddělaný..
...jj tento týden mě v jednom servisku povídali že ty repasy z polska jsou kolem 7-8 tis kč...nevim..mě od toho ten mistr trochu odrazoval...jemu vůbec nešlo o prachy či kšeft (on je jen zaměstnanec)...ale jako z hlediska 100% funkčnosti...ten repas českej..ba dokonce německej bude asi s největší pravděpodobností v pořádku...já jsem zvolil teda tu poslední cestu jak jsem už zmiňoval.....vopravdu nemá cenu měnit ještě něco co se vůbec neprojevilo....třeba jak říkám turbo v tahači jakékoliv značky...piští jak tryskovej motor a je to v pořádku..ráno i houkaj...hučej..a nic jim není.....základ je ta spotřeba oleje (teda jestli to není třeba něčím jiným) a pokud by bylo nějaké podezření v neplynulosti tahu motoru..tak projet livedata na diagu..a nic víc....pokud míň tlačí no tak je čas ho poslat do kopru..ale většinou když je turbo"špatné" tak je jako fakt zničené i vizuelně možno vidět na rotoru ze strany kompresoru že je kaput....zadalší: vůle rotoru- je vždycky...nová turba jen minimální skoro hmatem nejde cítit...a jeté má větší....pokud vozidlo jede tak jak má a nebere olej je ta vůle rotoru provozní
..čau..
...ano i v turbocaru mě informovali o tom že nejlepší repasy jsou ČZ Strakonice...a podle dalších indicií je to právě ten turbocar Vel. Bíteš.....jinak ČZ Strakonice dělá turba už odpravěku....třeba Tatry a Lízy na ně jezděj...pro příklad nové turbo K36 Tatra 815 V12 stojí nové něco okolo 8 tis bez dphJendix píše:no 15 za repas je poměrně dost, to už bych zvažoval turbo nový, kolem 20 už se nechá sehnat.. jinak jsem slyšel že nejlepší repas (tak to alespon platí v JČ) dělaji ve Strakonicích, maji s tím docela zkušenosti, hlavně jsem slyšel že maji něco co jinde ne (nevim jestli šlo o vyvažovačku, nebo něco takovýho, možná dynamickou vyvyžovačku)
jinak já dal za repas ve strakonicích právě něco kolem 10, ale je fakt že asi záleží co všechno je oddělaný..
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
Dělalo to turbo takovejhle zvuk? http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=122485
