Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
528i manuál chcípá za jízdy
Zdravím Vás klubáci! Tak se mi na autě vyskytl docela nebezpečný problém,když jedu v autě(město nebo sjezd z dálnice) vyřadím na neutrál a začnu brzdit-bud před semaforem nebo při nájezdu na dálnici-tak mi chcípne motor(otáčky spadnou až 0)-tím pádem posilovač řízení a brzd je mrtvej a já jen čekám do čeho to napálím....Prosím o radu...
Malinko zkus ten problém popsat. Dělá to pokaždé nebo jen když je motor studený nebo teplý? Udělá to i tehdy, když stojíš na místě, máš neutrál a vytočíš motor do otáček a necháš padnout na volnoběh?Berserg píše:Zdravím Vás klubáci! Tak se mi na autě vyskytl docela nebezpečný problém,když jedu v autě(město nebo sjezd z dálnice) vyřadím na neutrál a začnu brzdit-bud před semaforem nebo při nájezdu na dálnici-tak mi chcípne motor(otáčky spadnou až 0)-tím pádem posilovač řízení a brzd je mrtvej a já jen čekám do čeho to napálím....Prosím o radu...
Jo, takže ještě jednu věc. Dělá to jen když vyřadíš na neutrál a dobržďuješ. Tak zkus jet, dát neutrál a se sešlápnutou spojkou takto dobržďovat jestli to také udělá. Pokud ano, mužeme se jistě zaměřit na motor, pokud to bude OK, budeme ledat chybu kolem spojkyBerserg píše:No děje se to i když je zahřátý na provoz...a když stojím na místě maximálně otáčky trochu kolísnou...ale to jen trošičku-největší problém je při tom brždění,jinak když ho vytočím a nechám tak dojít tak je v pořádku....do té doby než začnu brdit...jinak motor táhne v pořádku...
Tak fajn, tak až ti to zase chcípne, tak to nastartuj a rovnou jeď a udělej to se spojkou.Berserg píše:No tak jsem to projel ale neudělalo to ani jednou ted-ani v jednom z případů(brždění se spojkou nebo bez otáčky neklesly) asi na to má vliv teplota motoru....co by to ale mohlo být v tom motoru nebo na té spojce(obě varianty?)
Jinak jestli to za studena nedělá a za tepla ano, tak první na co bych se podíval tak na svíčky, jak jsou tam dlouho, jak vypadají a podobně, to je asi to nejjednodušší čím začít. Potom kontrola kabelu.... A pak dej vědět. muže toho bejt fakt více
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
- Kontaktovat uživatele:
Chcípání za jízdy při sešlápnuté spojce dělá i netěsnost v sání.
Nehoupe ti občas volnoběh ?
Nebo po vyšlápnutí spojky nejdou otáčky nahoru a pak zas dolů až pod volnoběžné a srovná se to až pak ?
To pak stačí trochu přibrzdit nebo zatočit a nečekané zatížení motoru, zrovna když se snaží zregulovat volnoběh, ho zadusí.
Posilovač řízení je mrtvej hned to jo, ale na brzdy by měl podtlak ze sání chvíli vydržet, tak 1-2 sešlápnutí určitě, takže bezpečně zastavil jde.
Nehoupe ti občas volnoběh ?
Nebo po vyšlápnutí spojky nejdou otáčky nahoru a pak zas dolů až pod volnoběžné a srovná se to až pak ?
To pak stačí trochu přibrzdit nebo zatočit a nečekané zatížení motoru, zrovna když se snaží zregulovat volnoběh, ho zadusí.
Posilovač řízení je mrtvej hned to jo, ale na brzdy by měl podtlak ze sání chvíli vydržet, tak 1-2 sešlápnutí určitě, takže bezpečně zastavil jde.
Souhlas, ale bohužel, těch variant co to muže dělat je hodněwEnC píše:Chcípání za jízdy při sešlápnuté spojce dělá i netěsnost v sání.
Nehoupe ti občas volnoběh ?
Nebo po vyšlápnutí spojky nejdou otáčky nahoru a pak zas dolů až pod volnoběžné a srovná se to až pak ?
To pak stačí trochu přibrzdit nebo zatočit a nečekané zatížení motoru, zrovna když se snaží zregulovat volnoběh, ho zadusí.
Souhlas, ale bohužel, těch variant co to muže dělat je hodněwEnC píše:Chcípání za jízdy při sešlápnuté spojce dělá i netěsnost v sání.
Nehoupe ti občas volnoběh ?
Nebo po vyšlápnutí spojky nejdou otáčky nahoru a pak zas dolů až pod volnoběžné a srovná se to až pak ?
To pak stačí trochu přibrzdit nebo zatočit a nečekané zatížení motoru, zrovna když se snaží zregulovat volnoběh, ho zadusí.
Tak vítězem podle diagnostiky je snímač otáček hřídele(nebo jak je to sousloví...
)nicméně je to věc věru nemilá-stalo se mi to teda zatím jen 3krát....ale je to takový druh adrenalinu,který nemusím. Jinak je pravda,že když je auto na volnoběh a já točím volantem tak otáčky lehce kolísnou-ale to je prý normální...
Po vyšlápnutí spojky jsou otáčky pořád na stejné úrovni.
A v případě klimatizace jsem to nepostřehl-a kolísání otáček si většinou všimnu, takže tam si myslím,že je vše v pořádku...v sání.

Po vyšlápnutí spojky jsou otáčky pořád na stejné úrovni.
A v případě klimatizace jsem to nepostřehl-a kolísání otáček si většinou všimnu, takže tam si myslím,že je vše v pořádku...v sání.
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:

ad servo ano při maximálním vytočení klesají otáčky, a při sepnutý klimě otáčky na volnoběh se jemně zvýší, ale drží a nekolísají, spojka na tohle nemá významnější vliv, pokud ti kolísají otáčky po vyšlápnutí spojky, tak těsnost sání a popřípadě dvouhmoty, to jen na okraj