Dettektorr píše:Tak dneska dorazili brzdy domu. Je to sada za 395 EUR. Všude je vyraženo made in Germany. Jde o vrtané kotouče Zimmermann, sadu všech desek + pakny ruční brzdy + kontakty opotřebení desek. Poštovný sem neplatil, protože sem to řešil přes kamaráda z Německa. Objednával jsem u prodejce oelshop24.de Teď už jenom aby to sedlo jak má a brzdilo jak má. Nafotim to až na autě a dám referenci až bude všechno zajetý.
PS: vypadaji fakt peckově. Jsem zvědavej, co za ty peníze vydržej.
Koukal jsem na ty jejich stránky, ale po kotoučích ani zmínka... Jak jsi na ně přišel nebo můžeš hodit konkrétní odkaz na ty brzdy? Díky
Kotouce ZIMMERMANN SPORT chci taky , koukam na ebay ze tam maji 2 sady, jedna s obycejnymi deskami (ATE ORIGINAL) a nebo s keramickymi (ATE CERAMIC) .. Vi nekdo, ktere jsou lepsi?
Takže mohu napsat osobní zkušenost z E-bay - obchod stejný jako Dettektorr(máš můj dík, za dobré doporučení a recenzi). Zakoupil jsem brzdy dle WIN na E39 540i r.v. 96. Jsou to Zimmermann, děrovaný, komplet desky + pakničky + čidla za 10.460Kč. Made in Germany. Jsou absolutně perfektní!!!! Celý jsou natřený nějakou šedou antikorozní barvou a po zajetí se vyleští do nádherného lesku. Brzdí naprosto parádně a to se s 540i opravdu nemazlím, jelikož najezdím pár tisíc ročně... Jinak na předchozí 540iA jsem měl komplet origo. nové brzdy. Cena tuším 30.tis. A po opravdu pořádném zahřátí začaly kopat. Pak zas OK, ale štvalo mě to. Zimmermanny ani jednou nekoply... paráda!!
Pokud někdo zvažuje mohu jen doporučit!!!
Jen drobná výtka. Přední kotouče měly jiné ET, takže to bylo vyřešeno 1x 3mm podložka pod uchycení třmenu. Teď je vše na 110%.....
Tak o tom mi ani neříkej, 5 druhů kotoučů ATE, BREMBO, TRW, ATE POWER DISC, nic nepomáhalo tak jak říkáš 3 tisíce a začaly kopat, kontrola zavěšení, nad rámec normálnosti vyměněny všechny jen když byla sebemenší vůle geometrie nic nepomohlo, tak jsem se s tím smířil a ejhle asi po 12tis km to z ničeho nic přestalo a teď můžu šlapat na brzdu i při prudkém brždění OK, nechápu! Přitom jsem je měřil na autě magnetický držák hodinky na házivost 0,02 čili nic. Mám ted před koncem desky tak se modlím jak je vyměním zda to bude OK.
Maca píše:
rene kurc píše:Řeknu Ti jen jedno,že BMW (a e39 nabeton) jsou fest náchylné na kvalitu kotoučů a desek..... třeba na té stříbrné 525 co jsem měl ten típek vyměnil asi 3x za sebou na záruku křivé kotouče ,mu pak řekli at tam dá Ate power disc pro větší zatížení a najeto 3kkm a zas začly kopat!!! Ty samé power discy dal kámoš na 730d a to samé,no a perlička já dal na svý emko ZIMMERMANY a po cca 2500km to samé,jsme zkontrolovali celý podvozek,všechno povyměnovali a pořád to samé-pak mi mechoš řek že jedině kotouče tak jsem mu řek že to není možné ,že jsou nové!!! A bohužel měl pravdu!!! Tet se s nima dohaduju,že chci(nové nebo penízky zpět),tak jsem zvědav.....samý nesmysly že byly špatně namontované atd!!! Jinak tet už vím ,že na svoje BMW dám jedině origo BMW-po slevě to není tak hrozné!!!Ale vydrží kuewsky víc.....
Tohle je přesně můj případ když jsem to koupil bylo všechno v pohodě. Po 25tis.km mi měnili desky a protože už byly slabší tak dali i kotouče (ATE), po cca 3tis. začali klepat, výměna za DELPHI, opět cca 3tis. a začali klepat, výměna za originál BMW, cca 3tis. začali klepat, všechno změřený, všechno v pohodě, ale kotouče se kroutí dál
Dle mého názoru jou ATE ty nejlepší brzdy na BMW. Vč. destiček.. Nemám problém. Ale né z "prdele" chodějí mechoši na školení ATE. Musí se zkrátka dodržet postup montáže vč. nějakých speciálních past atd.. Zkrátka, aby ty brzdy byly 100%, nejde jen o to kotouče a desky sundat a nové nandat.. Je to trošku složitější.. Dodržet postup montáže. Toť vše.. pak je spokojenost na obou stranách..
kolem brzd jsem nedelal zadny voodoo, jen jsem vrtackou ocistil dosedaci plochy, ocistil a namazal grafitkou vodici cepy trmenu, nasadil kotouce a jezdil jako myslici clovek prvnich cca 100km, pak jim mirne dopral "teplo" a vzdy dodrzoval zasadu: Nestat na brzde po intenzivnim brzdeni...