Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Potřebuju pomoct s E34 tds
Ahoj lidi, mám 3 problémy s mým auťákem který sem si přestavoval za automatu na manuál.Je to E34 tds a jeden problém spočívá v tom že jsem si nechal přetěsnit čerpadlo a už ho nedokážu moc dobře nastavit prvně to bylo nastavený dobře až na to že když se motor hodně ohřál tak byl chod motoru neklidný a hodně trhavý,tak jsem si ho přenastavil ještě jednou a teď už motor na volnoběh běž dá se říct hezky jenže když motor vytočím do otáček tak otáčky padnou na 1100 a než se dostanou na volnoběžné otáčky tak to trvá pár vteřin což je na normální jízdu velice nepřejemné.Proto se ptám je to někdo kdo tohle fakt umí nastavit aby to bylo jak origo?Jinak mě z toho trefne.Potom mám problém asi se setrvákem poněvadž když přeřazuju tak něco klepe a jde to od převodovky a trochu to i cuká.A jelikož na to nemám prostory našel by se někdo kdo by se ujal výměny setrváku a možná i spojky?Nejlépe z vysočiny.Už mě to fakt moc nebaví auto mám fakt moc rád až na tyhle mouchykteré mi radostnou jízdu v BMW velice znepříjemňují.
EGR nemá vliv, je potřeba nastavit polohu elektronické hlavy na čerpadle. Nejlíp u někoho, kdo na to má mašinu. Čerpadlo by muselo ven z auta. Anebo s tím blbnout tak dlouho, dokud to nebude OK. Pokud se to chová takto, je potřeba hlavu posunout lehce dopředu, tj. po směru jízdy. Nejdřív ale pořádně nastav předvstřik.
Potřebuješ úchylkoměr a redukci, pomocí níž ho našroubuješ do rozdělovací hlavy čerpadla (místo odvzdušňovacího šroubu, co je mezi atlas ventily na výtlačných potrubích). Potom povolíš čerpadlo na bloku a naklápěním na jednu či druhou stranu zvětšuješ nebo zmenšuješ předvstřik. Předepsaná hodnota je zdvih pístku v čerpadle 0,95 mm při pístu 1. válce v HÚ.
vieš si to aj sám nastaviť ale treba mať na to diagnostiku, len neviem či u e34 TDS vie diagnostika vyčítať dávku paliva, nie u všetkých TDS to funguje keď dobre viem, predtým nastav predvstrek a vačku, nato potrebuješ ten odchýlkomer s adaptérom, kolík na aretáciu motora a prípravok na vačku a potom keď sú rozvody na 100% nastavené tak tú dávku, a budeš prekvapený výkonom, zvukom a pekným štartom
napíš odkiaľ si možno niekto z klubu ti to vie spraviť za rozumné prachy
napíš odkiaľ si možno niekto z klubu ti to vie spraviť za rozumné prachy
východné slovensko - to by si mal dosť ďaleko
problém u tých TDS motorov je ten že reťaze sa vyťahajú a potom je posunuté celé časovanie, t.j. predvstrek na čerpadle a vačka, a keď posledných 30-40tis. km to nebolo nastavované tak si buď istý že to bude kus posunuté a kým sa rozvody nenastavia tak ako majú byť tak je zbytočné hrať sa s dávkou paliva lebo nikdy to nebude dokonalé
problém u tých TDS motorov je ten že reťaze sa vyťahajú a potom je posunuté celé časovanie, t.j. predvstrek na čerpadle a vačka, a keď posledných 30-40tis. km to nebolo nastavované tak si buď istý že to bude kus posunuté a kým sa rozvody nenastavia tak ako majú byť tak je zbytočné hrať sa s dávkou paliva lebo nikdy to nebude dokonalé
zajdi k prvému človeku čo opravuje diesle čerpadlá určite bude mať aj odchýlkomer+adaptér na rotačné čerpadlá nastaví to na danú hodnotu potom dávku paliva podľa zvuku, štartovania a výkonu, treba sa s tým trochu hrať lebo nie na každom TDsku sa dá dávka vyčítať z diagnostiky
keď netreba pretesňovať čerpadlo tak je to robota max. na pár hodín
keď netreba pretesňovať čerpadlo tak je to robota max. na pár hodín