Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Potřebuju pomoct s E34 tds

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#1 Příspěvek od HIDEN »

Ahoj lidi, mám 3 problémy s mým auťákem který sem si přestavoval za automatu na manuál.Je to E34 tds a jeden problém spočívá v tom že jsem si nechal přetěsnit čerpadlo a už ho nedokážu moc dobře nastavit prvně to bylo nastavený dobře až na to že když se motor hodně ohřál tak byl chod motoru neklidný a hodně trhavý,tak jsem si ho přenastavil ještě jednou a teď už motor na volnoběh běž dá se říct hezky jenže když motor vytočím do otáček tak otáčky padnou na 1100 a než se dostanou na volnoběžné otáčky tak to trvá pár vteřin což je na normální jízdu velice nepřejemné.Proto se ptám je to někdo kdo tohle fakt umí nastavit aby to bylo jak origo?Jinak mě z toho trefne.Potom mám problém asi se setrvákem poněvadž když přeřazuju tak něco klepe a jde to od převodovky a trochu to i cuká.A jelikož na to nemám prostory našel by se někdo kdo by se ujal výměny setrváku a možná i spojky?Nejlépe z vysočiny.Už mě to fakt moc nebaví auto mám fakt moc rád až na tyhle mouchykteré mi radostnou jízdu v BMW velice znepříjemňují.
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#2 Příspěvek od ViktorDDD »

príliš vysoká dávka paliva, predpokladám že to i celkom zahulí keď tomu dupneš, treba trochu pohnúť hlavou čerpadla, keď pomaly padajú otáčky, a húpe voľnobeh tak je veľa nafty, dá sa to celkom dobre nastaviť podľa zvuku, štartovania, výkonu, dymu, ale treba sa s tým hrať
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#3 Příspěvek od HIDEN »

To asi jo celkem se to rozhulilo.Ale to štelování je hroznej vopich.Jinak zaslepenej EGR na to nemá vliv ne?
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#4 Příspěvek od ViktorDDD »

ja mám tiež zaslepený EGR a nespozoroval som žiaden rozdiel
ThatsMe
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: úte 08.06.2010 00:00
Bydliště: Mikulov

#5 Příspěvek od ThatsMe »

EGR nemá vliv, je potřeba nastavit polohu elektronické hlavy na čerpadle. Nejlíp u někoho, kdo na to má mašinu. Čerpadlo by muselo ven z auta. Anebo s tím blbnout tak dlouho, dokud to nebude OK. Pokud se to chová takto, je potřeba hlavu posunout lehce dopředu, tj. po směru jízdy. Nejdřív ale pořádně nastav předvstřik.
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#6 Příspěvek od HIDEN »

ten předvstřik se nastavuje jak?
ThatsMe
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: úte 08.06.2010 00:00
Bydliště: Mikulov

#7 Příspěvek od ThatsMe »

Potřebuješ úchylkoměr a redukci, pomocí níž ho našroubuješ do rozdělovací hlavy čerpadla (místo odvzdušňovacího šroubu, co je mezi atlas ventily na výtlačných potrubích). Potom povolíš čerpadlo na bloku a naklápěním na jednu či druhou stranu zvětšuješ nebo zmenšuješ předvstřik. Předepsaná hodnota je zdvih pístku v čerpadle 0,95 mm při pístu 1. válce v HÚ.
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#8 Příspěvek od HIDEN »

Máš sz :) Jinak lidi je tu někdo kdo přestavoval z matu na manuál? Mám ještě problém s tím řazením, asi sem nedal pružinu pod spojkový pedál, je to velkej problém?Co je za následky?
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#9 Příspěvek od oldaf »

Kterou pružinu? jsou na pedálu dvě. Jedna je k tomu aby zvedala pedál nahoru a druhá je k tomu aby pomáhala sešlápnout spojku. Tu pomocnou tam taky nemám, jde jen ztěžka spojka.
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#10 Příspěvek od HIDEN »

tak tam nemám asi tu stejnou.těžko říct už si to nepamatuju:)
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#11 Příspěvek od HIDEN »

Takže takhle nevíte kde nechat nastavit to čerpadlo profesionálně? Třeba v Boschi? Jak se to dělá ? To tam asi mám zavolat a domluvit si termín co? Zanesu tam jen čerpadlo a nebo mužu s autem? A kolik to tak stojí?
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#12 Příspěvek od ViktorDDD »

vieš si to aj sám nastaviť ale treba mať na to diagnostiku, len neviem či u e34 TDS vie diagnostika vyčítať dávku paliva, nie u všetkých TDS to funguje keď dobre viem, predtým nastav predvstrek a vačku, nato potrebuješ ten odchýlkomer s adaptérom, kolík na aretáciu motora a prípravok na vačku a potom keď sú rozvody na 100% nastavené tak tú dávku, a budeš prekvapený výkonom, zvukom a pekným štartom
napíš odkiaľ si možno niekto z klubu ti to vie spraviť za rozumné prachy
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#13 Příspěvek od HIDEN »

To jo kdyby se někdo takovej našel kdo by to zvládl tak by to bylo fajn. Ale říkám si je potřeba nastavit převstřik když jsem čerpadlo neměl s auta vyndané? Jinak sem ze Žďáru nad Sázavou.A ty by jsi to nezvádl?
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#14 Příspěvek od ViktorDDD »

východné slovensko - to by si mal dosť ďaleko

problém u tých TDS motorov je ten že reťaze sa vyťahajú a potom je posunuté celé časovanie, t.j. predvstrek na čerpadle a vačka, a keď posledných 30-40tis. km to nebolo nastavované tak si buď istý že to bude kus posunuté a kým sa rozvody nenastavia tak ako majú byť tak je zbytočné hrať sa s dávkou paliva lebo nikdy to nebude dokonalé
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#15 Příspěvek od HIDEN »

Tak jak to mám udělat aby to bylo ok?
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#16 Příspěvek od HIDEN »

LIDIČKY NAJDE SE NĚKDO KDO BY ZVLÁDL TUHLE PRÁCI NA VÝBORNOU? POKUD ANO ZASLOUŽENÁ ODMĚNA HO NEMINE . TEĎ MÁM NAMYSLI TO ČERPADLO. TAKŽE POKUD TU JE NĚJAKÝ FAJNŠMEJKER PŘES ČERPADLA PROSÍM AŤ SE OZVE. :!: :!: :!: 8)
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#17 Příspěvek od ViktorDDD »

zajdi k prvému človeku čo opravuje diesle čerpadlá určite bude mať aj odchýlkomer+adaptér na rotačné čerpadlá nastaví to na danú hodnotu potom dávku paliva podľa zvuku, štartovania a výkonu, treba sa s tým trochu hrať lebo nie na každom TDsku sa dá dávka vyčítať z diagnostiky
keď netreba pretesňovať čerpadlo tak je to robota max. na pár hodín
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#18 Příspěvek od HIDEN »

No volal jsem do jednoho diesel serivisu tady u nás a že mi ho nastaví jedině vyndaný :roll: tak nevím.
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#19 Příspěvek od radokrno »

já ted budu čerpadlo nechácat přetěsnovat v Senožatech 20 km od Humpolce ,pan co dělal v mercedes servisu.dělá mmt veškerý čerpadla pro diesly.Křikava,má stolici a zřejmě vše potřebné.Tak uvidíme.
Jinak Dvořák v Humpolci dělá Bavoráky.Ale přetěsnit čerpadlo u něj ne e.nastavení možná jo.
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#20 Příspěvek od radokrno »

pokud budešchtít číslo na Dvořáka tak soukromě pošlu,ale na Křikavu zatim číslo nemám páč tam pojedu až o týden.
Odpovědět