
Vim, že to neni nejlepší motor, ale má aspoň nějaký přednosti?
Díky za názory
Kantry píše:Tak ja mam TDS asi rok a pul a zatim spokojenost, kdybych nemenil interier, nedodelaval navi, nekupoval kola a tak, tak me to stalo par penez... jenom remenice, kladky, remeny, napinaky, chladic, brzdy, tlumice, pneu.. veci jako na jakymkoliv jinym aute.. spotreba teda na 235/45 17 8.3 na zimnich 195 jsem mel nejmin 6.8.. jezdim na levnou naftu a az na ten mizernej zatah odspoda mi ten motor vyhovuje.. nicmene priste bych sel do BMW na LPG
fotobobo píše:Kantry píše:Tak ja mam TDS asi rok a pul a zatim spokojenost, kdybych nemenil interier, nedodelaval navi, nekupoval kola a tak, tak me to stalo par penez... jenom remenice, kladky, remeny, napinaky, chladic, brzdy, tlumice, pneu.. veci jako na jakymkoliv jinym aute.. spotreba teda na 235/45 17 8.3 na zimnich 195 jsem mel nejmin 6.8.. jezdim na levnou naftu a az na ten mizernej zatah odspoda mi ten motor vyhovuje.. nicmene priste bych sel do BMW na LPG
Ten zatah od spoda je fakt mizernej, na to sem zapomel. 1.9TDi ho ma uplne jinde...
Nekdo mi ale rikal, ze kdyz se to nacipuje, tak uz to odspoda bere....
Kantry píše:myslim ze TDS je jedina rozumna volba pro lidi, ktery chtej naftak a nechtej CR, jako ja.. nikdo jinej takovej motor nedela (mozna audi 2.5TDi sráč všech sráčů) a uz vubec ne zabalenej v takovy krasny kastli jako je 39
dejv2005 píše:Kantry píše:myslim ze TDS je jedina rozumna volba pro lidi, ktery chtej naftak a nechtej CR, jako ja.. nikdo jinej takovej motor nedela (mozna audi 2.5TDi sráč všech sráčů) a uz vubec ne zabalenej v takovy krasny kastli jako je 39
No nevim, ja kdybych mel prachy tenkrat, kdyz sem kupoval svoje TDs a vedel sem o peknym kousku, tak si koupim E39 530d...
Kantry píše:dejv2005 píše:Kantry píše:myslim ze TDS je jedina rozumna volba pro lidi, ktery chtej naftak a nechtej CR, jako ja.. nikdo jinej takovej motor nedela (mozna audi 2.5TDi sráč všech sráčů) a uz vubec ne zabalenej v takovy krasny kastli jako je 39
No nevim, ja kdybych mel prachy tenkrat, kdyz sem kupoval svoje TDs a vedel sem o peknym kousku, tak si koupim E39 530d...
právě ty prachy ,) tds diky tomu, jak na nej vetsina lidi (vetsinou bezduvodne) nadava, ma ceny proklate nizko, takze to je podstatna vyhoda proti 530D, nicmene dulezitejsi jsou ty ceny oprav.. ty jsou u CR dostkrat vyssi nez u prastaryho tds
Kail píše:TDSo je výbornej motor,troufnu si říct jeden z nejlepších klasických turbodieselů.
Je to držák (komu se sere,ten buď s dieselem neumí jezdit nebo už koupil mrdku),jede solidně (neříkám že je to na závodění,ale na svižnou jízdu stačí,a člověk se nemusí bát předjíždět) a spotřeba je výborná,mně to jezdilo dlouhodobě na 245/40r18 do 8.5l,dálky kolem 7l a to dost svižně.
Navíc,alespoň ten můj měl naprosto LUXUSNÍ zvuk,říkal mi to uplně každej co to slyšel a i mně,když ho teď občas slyším se zasteskne.
A že nemá "krouťák vodspoda voe" doprovázenej markantním turboefektem je teda pro mně spíš výhoda,protože co ten motor nemá dole má nahoře.Ten motor táhne od nějakých 1800-2000ot až k omezovači téměř konstantně,narozdíl od TDI a vůbec dieselů ostatních značek který sice zatáhnou už od 1200ot,ale ve 3000ot divadlo končí.
Další věc je,že s postupem času,kdy ty slavný 3.0d který každej tolik moc vychvaloval stárnou,začíná se ukazovat že vlastně vůbec nejsou o tolik spolehlivější než TDSa,ovšem finančně je na ně pořád všechno 4x dražší.
Abych pravdu řekl kdybych dnes kupoval naftovou e39 (což se u mně teda fakt nestane),hodně bych přemýšlel jestli CR nebo radši klasiku TD.Když se potom to TDSo čipne tak ani dynamika není zas o tolik jinde.
Když k tomu přidám starou možná hloupou ale ještě poctivou automatickou převodovku v TDSu,která oproti steptronicu (kterej u dieselů odchází pravidelně a stojí ranec) vydrží rozhodně víc a i kdyby,všude se jich válej hromady za pár kaček,tak bych měl skoro jasno.