Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

prosim o reakce E39 TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
smocek
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: ned 11.11.2007 01:00
Bydliště: Žamberk x Brno
Klubové ID: 1803
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od smocek »

kamarad nechal v servise vymenit krouzek tesnici na cerpadle vstrikovacim pri tom menili olej. puvodne v aute mobil 5w-40 potom 10w-40 + pridali hydrostel aditivum od liqui moly. zpatky spatne nasazene cerpadlo velky predvstik a povolila se remenice a prestalo to mazat... po utazeni remenice to dal najelo 600km a pak to opet prestalo mazat ale uz nebylo nic povoleneho... rozdelali jsme to vycistlily atd. vymenili olejovy cerpadlo za starsi slozily a zas vsechno ok, olej jsme nechali puvodni mel najeto tisic km... a ted zas po 200km to prestalo mazat.. napad?! nazor? diky..
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Jendix »

smocek píše:kamarad nechal v servise vymenit krouzek tesnici na cerpadle vstrikovacim pri tom menili olej. puvodne v aute mobil 5w-40 potom 10w-40 + pridali hydrostel aditivum od liqui moly. zpatky spatne nasazene cerpadlo velky predvstik a povolila se remenice a prestalo to mazat... po utazeni remenice to dal najelo 600km a pak to opet prestalo mazat ale uz nebylo nic povoleneho... rozdelali jsme to vycistlily atd. vymenili olejovy cerpadlo za starsi slozily a zas vsechno ok, olej jsme nechali puvodni mel najeto tisic km... a ted zas po 200km to prestalo mazat.. napad?! nazor? diky..
Nezlob se, ale ani bych se nedivil, kdyby ti tady už jenom z principu nikdo neodpověděl.

1. Položka předmět u zakládání zprávy slouží ke stručnému popisu problému co řešíš, to tvé prosim o reakce E39 TDS je úplně k ničemu.

2. Nehledě na to, že namísto toho aby jsi se tvou otázku snažil zformulovat tak aby jí každej pochopil, musel jsem to třikrát číst abych to vůbec věděl co tím myslíš. Pokud nejsi čech, klobouk dolu za tvou češtinu, pokud ano, nebudu to radší ani komentovat. (jasně, člověk se občas uklepne, překlepne, to se stává každýmu, ale v tvým případě je to trochu extrém)

Nevím jestli můžu mluvit za ostatní, tak to přinejmešním působí na mě a pokud čas od času někdo za 20 vteřin v rychlosti splácá otázku, neodpovídám už jenom z principu (na co bych se snažil když dotyčný není schopný pořádně formulovat otázku)
dafa
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: čtv 07.07.2005 00:00
Bydliště: Brno-venkov

#3 Příspěvek od dafa »

Zdar,
podle čeho definuješ,že motor přestal mazat?Podle kontrolky?Můžeš mít problém s čidlem.Je potřeba napojit manometr a měřit tlak.Věřím,že tam bude.Když jste měnily olejové čerpadlo,koukli jste se na kliku,jestli není chycená.
Ale na 100% bych to viděl na tlakové čidlo ,které je na přírubě olejového filtru nebo na konektoru čidla,když se seřizoval předvstřik tak se dost často o konektor zavadí rukou.
smocek
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: ned 11.11.2007 01:00
Bydliště: Žamberk x Brno
Klubové ID: 1803
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od smocek »

Bohuzel cidlo to neni. Auto vubec fyzicky nemaze :(
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#5 Příspěvek od ViktorDDD »

strihnutý klínek na čerpadle
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#6 Příspěvek od beny-maser »

ViktorDDD píše:strihnutý klínek na čerpadle
na čerpadle žádný klínek není, olejové čerpadlo drží tah šroubu řemenice ke klice. Tady je potřeba hledat chybu. Pokud se v tom někdo vrtal tak je to téměř 100%. V oleji to nebude a čidlo se většinou projevuje opačně.
Odpovědět