Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nivo e39 - i po výměně se někdy vyfoukne
Řešil jsem ted obdobný problém po výměně vlnovců ale mě padala pouze jedna strana vždy cca o 5cm byla níže-opravila to kalibrace přes diagnostiku...Řekl bych ale že ve vašich případech se bude jednat o únik vzduchu...Pozná se to snadno-pokud pořád dofukuje kompresor tak to zjevně někde fouká-já ho třeba vůbec neslyším -že by dofukoval,pouze když naložím něco
hodně do kufru-jinak při běžném ježdění mi fakt nezapne..A ho ani neslyším když třeba po dni stání to nastartuju a vejška je pořád dobrá....Tak snad jsem malinko pomohl
Jinak je tu o tom nedávno celé téma jak to vlastně funguje-taky jsem to mudrcoval
Tuná http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=






Kluci, jediné, co to může být je to, že máte vadnej senzor výšky. Na každý straně je jeden, kterej hlídá výšku každý strany. Je to debilně vyřešený konstrukčně, může na to voda a další sračky ze silnice (v zimě to klidně zamrzne, tak se nedivte, když vám ve velkým mrazu bude svítit nivó na palubce). Ideální na diagnostiku, tam vám zjistí, jaký volty bere každej senzor a jestli je OK.
jen tak dotaz: skáče vám to, když je to vyfouknutý na jedný straně nebo ne? Jestli to skáče, tak je prasklej měch, jestli ne, tak je problém v senzorech.
Jeden senzor stojí tuším 2.500 CZK.
jen tak dotaz: skáče vám to, když je to vyfouknutý na jedný straně nebo ne? Jestli to skáče, tak je prasklej měch, jestli ne, tak je problém v senzorech.
Jeden senzor stojí tuším 2.500 CZK.
Tady pravděpodobně diagnostika nepomůže, ta z podstaty věci odhalí jen elektrický nebo elektricky měřitelný problém... Prostě je někde díra/netěsnost... Každá strana má samostatný okruh, takže tipuju špatně nasazený bajonet na měch nebo prasklou některou trubku (ty barevný plastový pod podlahou).Pomůže jen hledat...
PS: senzory jsou úplně zalitý a jediné, co je venku, jsou dva klouby připojení k ramenu a konektor. Pokud se nepokazí senzor uvnitř (venkovní podmínky nemají ŽÁDNÝ vliv) nebo se neprodře kabel o nápravu, senzor jen 100% funguje...
PS2: chyby v nízkých teplotách = opravdu začátek prodřeného kabelu senzoru o nápravu. Vlastní zkušenost, dodnes mi leží v garáži úplně nové čidlo, které jsem tehdy koupil, protože diagnóza řekla, že je špatné. Po několika měsících jsem sletoval a pořádně zaizoloval jeden prodřený drát ze tří k čidlu a 3 roky je absolutní klid... A dělalo to (začalo) jednu zimu jen v mrazech...
PS3: systém udrží plný tlak min. 3 týdny po odpojení el. přívodu. Vyzkoušeno. (samo to nevyrovnává, jen jsem provizorně vyhodil pojistky, abych neměl ráno prázdné měchy)...
PS: senzory jsou úplně zalitý a jediné, co je venku, jsou dva klouby připojení k ramenu a konektor. Pokud se nepokazí senzor uvnitř (venkovní podmínky nemají ŽÁDNÝ vliv) nebo se neprodře kabel o nápravu, senzor jen 100% funguje...
PS2: chyby v nízkých teplotách = opravdu začátek prodřeného kabelu senzoru o nápravu. Vlastní zkušenost, dodnes mi leží v garáži úplně nové čidlo, které jsem tehdy koupil, protože diagnóza řekla, že je špatné. Po několika měsících jsem sletoval a pořádně zaizoloval jeden prodřený drát ze tří k čidlu a 3 roky je absolutní klid... A dělalo to (začalo) jednu zimu jen v mrazech...
PS3: systém udrží plný tlak min. 3 týdny po odpojení el. přívodu. Vyzkoušeno. (samo to nevyrovnává, jen jsem provizorně vyhodil pojistky, abych neměl ráno prázdné měchy)...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Sundáš zadní kolo, z čidla odpojíš konektor.
Potom vyhodíš z auta sklopnou část podlahy kufru, demontuješ úchyty pro náklad za zadníma sedačkama a vyhodíš ten zbývající pevný díl podlahy kufru.
Pokud máš TV modul, musí se demontovat a dát stranou (jeden šroub a vysunout a pak demontovat i držák modulu).
Pak už vidíš průchodky kabelů k čidlům (průměr cca 5 cm), jeden napravo a druhý nalevo, ten byl původně pod TV modulem. Pokud máš xenony, do pravého čidla jde 6 drátů a do levého 3.
Pak už jen vyloupneš průchodky a vytáhneš nahoru celý kabelový svazek, co je mimo kastli, i s konektorem čidla...
PS: a případná výměna senzoru je po sundání kola práce na 15 minut...
Potom vyhodíš z auta sklopnou část podlahy kufru, demontuješ úchyty pro náklad za zadníma sedačkama a vyhodíš ten zbývající pevný díl podlahy kufru.
Pokud máš TV modul, musí se demontovat a dát stranou (jeden šroub a vysunout a pak demontovat i držák modulu).
Pak už vidíš průchodky kabelů k čidlům (průměr cca 5 cm), jeden napravo a druhý nalevo, ten byl původně pod TV modulem. Pokud máš xenony, do pravého čidla jde 6 drátů a do levého 3.
Pak už jen vyloupneš průchodky a vytáhneš nahoru celý kabelový svazek, co je mimo kastli, i s konektorem čidla...

PS: a případná výměna senzoru je po sundání kola práce na 15 minut...

.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.