Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Rada kam na Diagnostiku s E28??
Zdravím všechny, mám problém na své etě s emisema a při tahu na 2ku kolem 3tis.ot/min ztratí tah a náhle vyrazí.
Koukal sem snad na všechno a udělal výměnu komplet výfuk vedení+kat, svíčky, filtry a lambdu. Spotřeba je ok a drží se do 10.
V bmw v diagnostiku bohužel nedokážou, alespoň v Plzni nemají soft.
Nemáte s tím někdo zkušenosi, nebo kde by sem pochodil?? Díky moc!
Koukal sem snad na všechno a udělal výměnu komplet výfuk vedení+kat, svíčky, filtry a lambdu. Spotřeba je ok a drží se do 10.
V bmw v diagnostiku bohužel nedokážou, alespoň v Plzni nemají soft.
Nemáte s tím někdo zkušenosi, nebo kde by sem pochodil?? Díky moc!
mám tam motor klasika M20B27 90kw 86' najeto 190tis.
Kat není sice origo, ale je novej. Napadlo mě sehnat schéma co a jak zapojit ze zásuvky typu půlměsíc, ale to asi sotva seženu.
Na váhu sem zatim nešahal a jinou na zkoušku nemám. Lze jí nějak proměřit??
Jinak emise stále vysoký a s tím škubáním do tahu je jedno, zda je léto či zima. Co mě celkem zaráží je že do výměny oleje doleju uřčitě litr a něco k tomu, což se mi zdá celkem dost.
Kat není sice origo, ale je novej. Napadlo mě sehnat schéma co a jak zapojit ze zásuvky typu půlměsíc, ale to asi sotva seženu.

Jinak emise stále vysoký a s tím škubáním do tahu je jedno, zda je léto či zima. Co mě celkem zaráží je že do výměny oleje doleju uřčitě litr a něco k tomu, což se mi zdá celkem dost.
1) To auto je z rodiny? Páč jestli ne, tak 190 tis. km mělo najeto tak před patnácti lety.
ETu si nikdo nekupoval na courání do kostela...
2) Máš-li jednotku Motronic 1.3, měly by se dát vyblikat závady. Motronic 1.1 to ale neumí. Zásuvka ti asi moc nepomůže...
3) Do váhy teče 5V a vrací se poměrná část v závislosti na zatížení, tedy na otevření váhy. Vem multimetr, najdi vstup a výstup, sundej sací hadici, plynule otvírej klapku vevnitř váhy a sleduj, nemění-li se někde výstupní napětí skokově. Samozřejmě při zaplém zapalování.
4) Které emise jsou zvýšené? Máš protokol?
5) Litr oleje na cca 10 tis. km mi přijde OK...

2) Máš-li jednotku Motronic 1.3, měly by se dát vyblikat závady. Motronic 1.1 to ale neumí. Zásuvka ti asi moc nepomůže...
3) Do váhy teče 5V a vrací se poměrná část v závislosti na zatížení, tedy na otevření váhy. Vem multimetr, najdi vstup a výstup, sundej sací hadici, plynule otvírej klapku vevnitř váhy a sleduj, nemění-li se někde výstupní napětí skokově. Samozřejmě při zaplém zapalování.
4) Které emise jsou zvýšené? Máš protokol?
5) Litr oleje na cca 10 tis. km mi přijde OK...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: úte 08.07.2003 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 4004
Divam se, ze jsem blbe cetl a tu Etu tam zminujes hned v prvnim prispevku sorry.
Pokouset se o diagnostiku na tom Motronicu pres zasuvky nema moc vyznam ani kdyz je to verze 1.3 vyznam, zapisou se jen fatalni chyby. Pokud bys mel zajem, muzu ti to vsechno promerit, ale jsem pro tebe asi trochu z ruky.
Pokouset se o diagnostiku na tom Motronicu pres zasuvky nema moc vyznam ani kdyz je to verze 1.3 vyznam, zapisou se jen fatalni chyby. Pokud bys mel zajem, muzu ti to vsechno promerit, ale jsem pro tebe asi trochu z ruky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
tím multimetrem přece ten skok nepozná, to by musel být superman a nebo by jsi musel mít hodně velký štěstí.ThatsMe píše:1) To auto je z rodiny? Páč jestli ne, tak 190 tis. km mělo najeto tak před patnácti lety.ETu si nikdo nekupoval na courání do kostela...
2) Máš-li jednotku Motronic 1.3, měly by se dát vyblikat závady. Motronic 1.1 to ale neumí. Zásuvka ti asi moc nepomůže...
3) Do váhy teče 5V a vrací se poměrná část v závislosti na zatížení, tedy na otevření váhy. Vem multimetr, najdi vstup a výstup, sundej sací hadici, plynule otvírej klapku vevnitř váhy a sleduj, nemění-li se někde výstupní napětí skokově. Samozřejmě při zaplém zapalování.
4) Které emise jsou zvýšené? Máš protokol?
5) Litr oleje na cca 10 tis. km mi přijde OK...
pokud to žere litr oleje od výměny k výměně tak bych to neřešil navíc na takhle starým autě
osobně bych to odvezl k někomu kdo má na to vybavení a zkušenosti na to ,aby to proměřil jinak je to na dlouho systémem pokus omyl a sehnat všechny díly taky nebude prdel a navíc ani nevíš jestli jebudeš opravdu potřebovat.
Když je dráha jezdce ve váze prodřená, tak by měl být skok napětí dost velký na to, aby byl postřehnutelný. Bez trpělivosti se ale samozřejmě neobejde.
Jednodušší by ale samozřejmě bylo zkusit druhou, která je jistě v pořádku.
Jinak věcí na M20 je všude ještě dost, ale kupovat to je blbost, nejdřív bych si to popůjčoval na zkoušku a pak vzal jen to, co je třeba. Ono těch možností zas tak moc není, ale mohlo by jich být ještě míň, kdyby sem Martes hodil výsledky emisí...

Jinak věcí na M20 je všude ještě dost, ale kupovat to je blbost, nejdřív bych si to popůjčoval na zkoušku a pak vzal jen to, co je třeba. Ono těch možností zas tak moc není, ale mohlo by jich být ještě míň, kdyby sem Martes hodil výsledky emisí...
Sorry, že odepisuju po roce.
That's me: no je to kousek z rodiny se serviskou, ale moc pán toho nenajezdil.
S jednotkou to je trochu problém, jsem mimo ČR, dá se ten typ zjistit někde z webu? winko mám. Pokuď to má vůbec vejšku..
Takže diagnostika najde pouze nějaký základ? no to by tam mohla bejt váha ne? Zkusim tedy najít jinou váhu na zkoušku.
Protokol emisí bohužel nemám. Ale zajel bych tam po výměně váhy.
weNTyll: Kousek za prahou- není zas tak daleko kdybys měl čas a máš vybavení, zajel bych i s váhou, už mi to začíná trochu i srát
That's me: no je to kousek z rodiny se serviskou, ale moc pán toho nenajezdil.

S jednotkou to je trochu problém, jsem mimo ČR, dá se ten typ zjistit někde z webu? winko mám. Pokuď to má vůbec vejšku..
Takže diagnostika najde pouze nějaký základ? no to by tam mohla bejt váha ne? Zkusim tedy najít jinou váhu na zkoušku.
Protokol emisí bohužel nemám. Ale zajel bych tam po výměně váhy.
weNTyll: Kousek za prahou- není zas tak daleko kdybys měl čas a máš vybavení, zajel bych i s váhou, už mi to začíná trochu i srát
