Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Nafta zase pada E34 TDS
Cau kluci,
pred dvouma rokama mi zacala padat nafta, auto pres noc spatne chytalo...
Vyresili jsme to ventilem mezi filtrem a nadrzi....
Od te doby auto chytalo na skrtnuti....
Nicmene se problem po dvou letech vratil, auto stoji dva dny v garazi
a nejde nastartovat....Az po 3x toceni starterem a slapani na plyn chytne...
Jakmile chytne a zahreje se, tak uz chyta....
Koukal sem, cerpadlo je suche, vstriky taky, jen ridici je malinko oroseny...
Nevi nekdo kde hledat?
pred dvouma rokama mi zacala padat nafta, auto pres noc spatne chytalo...
Vyresili jsme to ventilem mezi filtrem a nadrzi....
Od te doby auto chytalo na skrtnuti....
Nicmene se problem po dvou letech vratil, auto stoji dva dny v garazi
a nejde nastartovat....Az po 3x toceni starterem a slapani na plyn chytne...
Jakmile chytne a zahreje se, tak uz chyta....
Koukal sem, cerpadlo je suche, vstriky taky, jen ridici je malinko oroseny...
Nevi nekdo kde hledat?
Tak ho odpoj, jestli se něco změní... Nicméně vadné podávací se projeví spíš tím, že ti to přestane jet, když máš pod půl nádrže.
Můj tip je netěsnost vstřikovacího čerpadla. Typický příznak, po delším stání trvá, než se čerpadlo zalije a odvzdušní. Při kratším stání nafta nestihne padnout. S teplotou to nesouvisí, jen s dobou odstávky. Únik bude malý, když po dvou dnech stání nastartuješ. Tedy nemusí být na čerpadle znát. Nicméně je-li fakt suché, mrkni, jestli ti nepřibyl olej.
A co se vlhkého vstřiku týče, zkus vyměnit přepady. Tím už pár lidí padání nafty taky vyřešilo. Ale obávám se, že tohle bude spíš uchcávat kolem drátku...
Můj tip je netěsnost vstřikovacího čerpadla. Typický příznak, po delším stání trvá, než se čerpadlo zalije a odvzdušní. Při kratším stání nafta nestihne padnout. S teplotou to nesouvisí, jen s dobou odstávky. Únik bude malý, když po dvou dnech stání nastartuješ. Tedy nemusí být na čerpadle znát. Nicméně je-li fakt suché, mrkni, jestli ti nepřibyl olej.
A co se vlhkého vstřiku týče, zkus vyměnit přepady. Tím už pár lidí padání nafty taky vyřešilo. Ale obávám se, že tohle bude spíš uchcávat kolem drátku...
Nicméně je-li fakt suché, mrkni, jestli ti nepřibyl olej? No nechapu co tim myslis? Dneska jsem prisel k autu (celou noc stalo) dvakrat jsem nazhavil,
a chytlo na skrtnuti....
Jinak to podavaci z aukra, znacka energy, nevim nevim...Posledni dobou
mam spatnou zkusenost s vyrobkama made in china....
Siji to horkou jehlou, a za 3 roky to odejde....Nedavno mi odesel odvlhcovac
do pokoje, taky made in PRC a presne rok po zaruce to slo kukat...Stal 3.700
a chytlo na skrtnuti....
Jinak to podavaci z aukra, znacka energy, nevim nevim...Posledni dobou
mam spatnou zkusenost s vyrobkama made in china....
Siji to horkou jehlou, a za 3 roky to odejde....Nedavno mi odesel odvlhcovac
do pokoje, taky made in PRC a presne rok po zaruce to slo kukat...Stal 3.700
Myslím tím to, že pokud se ztrácí nafta a není venku, musí být vevnitř.
Může téct přes gufero do motoru. Pak by byla v oleji, nebo aspoň amorfní saze, ale to bys zjistil jen pod mikroskopem.
Jinak to čerpadlo bude šunt, ale ruku na srdce, jak dlouho chceš s E34 ještě jezdit? Na druhou stranu nevím, kolik stojí origo. Páč kdyby stálo i dvojnásobek, tak to za tu jistotu stojí...

Jinak to čerpadlo bude šunt, ale ruku na srdce, jak dlouho chceš s E34 ještě jezdit? Na druhou stranu nevím, kolik stojí origo. Páč kdyby stálo i dvojnásobek, tak to za tu jistotu stojí...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
origo podávací čerpadlo stojí 145€, nevím co řešíte když je vlevém sloupci ceník origo dílů,krerý pus mínus nějaká koruna sedí, připočti DPH nebo jeť do SRN, na TDS se dá podávací čerpadlo jednoduše vyzkoušet,odpoj hadici od čerpadla a plusem vyklemuj pojistku k čerpadlu myslím že je to 23 ale nejsem u auta tak se podívej na seznam pojistek na víčku,pokud bude téct nafta tak je čerpadlo ok a může to být i relátko co ho ovládá atd.atd. to už je o dost složitější,ale to vyzkoušení té podavačky je to nejmenší a taky nejčastější závada. Dá se jí jednoduše předejít nevyjíždět nádrž skoro na nulu a netankovat sračky. Pokud by to bylo tou podávačkou a nechceš kupovat novou tak tu jedno starší mám co je 100%ok. Pokud máš zájem tak mi napiš SZ.
[quote="ThatsMe"]Myslím tím to, že pokud se ztrácí nafta a není venku, musí být vevnitř.
Může téct přes gufero do motoru. Pak by byla v oleji, nebo aspoň amorfní saze, ale to bys zjistil jen pod mikroskopem.
Jinak to čerpadlo bude šunt, ale ruku na srdce, jak dlouho chceš s E34 ještě jezdit? Na druhou stranu nevím, kolik stojí origo. Páč kdyby stálo i dvojnásobek, tak to za tu jistotu stojí...[/quote
Hele jasne, clovek fakt nevi jak dlouho s tou e34 bude jeste jezdit...
Je pravda, ze pokud s ni zacnu jezdit, tak mam o zabavu postarano....
Porad neco resim, porad se tam neco tak trochu sere....
Mam tady Opla 1.4 16v rok 2004, zadna parada, ale na tom se neresi
vubec nic....Ani hovno
Nicmene, s tou naftou si me trochu vydesil, protoze mi obcas z niceho nic
zacne neco smrdet v kabine, a jednou se mi dokonce stalo, ze se zacalo kourit z pod sedacky ridice....
Vypnul sem motor, za 5 min nastartoval a uz to nedelalo, ale nedelam si
prdel, slabej kour sel z pod sedacky ridice, a dost to smrdelo...
Do dneska jsem neprisel na to, co to bylo....

Jinak to čerpadlo bude šunt, ale ruku na srdce, jak dlouho chceš s E34 ještě jezdit? Na druhou stranu nevím, kolik stojí origo. Páč kdyby stálo i dvojnásobek, tak to za tu jistotu stojí...[/quote
Hele jasne, clovek fakt nevi jak dlouho s tou e34 bude jeste jezdit...
Je pravda, ze pokud s ni zacnu jezdit, tak mam o zabavu postarano....
Porad neco resim, porad se tam neco tak trochu sere....
Mam tady Opla 1.4 16v rok 2004, zadna parada, ale na tom se neresi
vubec nic....Ani hovno

Nicmene, s tou naftou si me trochu vydesil, protoze mi obcas z niceho nic
zacne neco smrdet v kabine, a jednou se mi dokonce stalo, ze se zacalo kourit z pod sedacky ridice....
Vypnul sem motor, za 5 min nastartoval a uz to nedelalo, ale nedelam si
prdel, slabej kour sel z pod sedacky ridice, a dost to smrdelo...
Do dneska jsem neprisel na to, co to bylo....
Hele to tezko, daval sem je tam nove pred dvema lety. NGK
Auto sice rok stalo, ale to na zivotnost svicek mit vliv nebude...
Naftu tankuju pouze u OMF
Vcera auto opet chytlo na skrtnuti, ted s nim jezdim kazdy den, takze
pres noc stoji cca od 21.00 - 11.45
Pravda je, ze zhavim 2x
1x jsem to nezkousel radsi....
Auto sice rok stalo, ale to na zivotnost svicek mit vliv nebude...
Naftu tankuju pouze u OMF
Vcera auto opet chytlo na skrtnuti, ted s nim jezdim kazdy den, takze
pres noc stoji cca od 21.00 - 11.45
Pravda je, ze zhavim 2x
1x jsem to nezkousel radsi....
čus, koukám, že se řeší stejný problém co mám já. Na mém TDSu také spadává nafta. Když stojím na rovině dýl jak osm hodin, pak to musím točit jak magor, než si cucne . Jakmile stojím malinko z kopce, start na první škrt.
Pomalu už jsem z toho na prášky. V nádrži držím standartně těch 60-80 litrů. Naftu beru kvalitní. Hadičky jsou preventivně vyměněné.
Jeden vstřik je pravda, že je mokrý. Měl by ale vliv při stání na rovině , nebo z kopce?
Pomalu už jsem z toho na prášky. V nádrži držím standartně těch 60-80 litrů. Naftu beru kvalitní. Hadičky jsou preventivně vyměněné.
Jeden vstřik je pravda, že je mokrý. Měl by ale vliv při stání na rovině , nebo z kopce?
Když 2x žhavíš, necháváš i 2x zavrčet podávací čerpadlo, což by mohlo odvzdušnit systém a zajistit start. Ale žhavky můžou být po 2 letech taky KO...
Příště zkus tohle: nežhav 2x, ale zkus před startem počkat, až se vypne podávací čerpadlo (tak 10 vteřin a cvakne relé), pak startuj. Jestli to chytne, padá nafta. Jestli ne, jsou to žhavky.
Hele, a kde máš tu zpětnou klapku?
Lama: máš loužičky pod autem?
Příště zkus tohle: nežhav 2x, ale zkus před startem počkat, až se vypne podávací čerpadlo (tak 10 vteřin a cvakne relé), pak startuj. Jestli to chytne, padá nafta. Jestli ne, jsou to žhavky.
Hele, a kde máš tu zpětnou klapku?
Lama: máš loužičky pod autem?
Po dvou letech aby odesli zhavicky? To se mi nezda...To by melo vydrzet dele ne?
Hele tu klapku mam u naftovyho filtru, mezi nadrzi a filtrem...Zhruba 10cm
od filtru....
Je tam jeste jedna hadicka co vede z filtru do cerpadla ale tam tu klapku nemam....
Prece tam nebudu mit dve, i kdyz nevim, treba by to taky pomohlo
Hele tu klapku mam u naftovyho filtru, mezi nadrzi a filtrem...Zhruba 10cm
od filtru....
Je tam jeste jedna hadicka co vede z filtru do cerpadla ale tam tu klapku nemam....
Prece tam nebudu mit dve, i kdyz nevim, treba by to taky pomohlo

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1316
- Registrován: sob 19.11.2005 01:00
- Bydliště: Krkonoše
- Klubové ID: 1762
Co se týče žhavek, může klidně odejít po roce, jedna, či dvě a je to... Klapky nesjou potřeba, pokud ano, něco je špatně, to, že máš mokrý vstřik, je špatně, podávací čerpadlo poznáš jednoduše, vyhoď vzadu sedák, odpoj hadici, která je označená šipkou "ven" a zapni klíček - musí téct nafta proudem...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov