Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 530D, nejde do výkonu
Ahoj,
neměl jsem prostor to moc řešit, ale jeden poznatek mám..Standardně používám klimatizaci pořád. Nicméně jsem vyzkoušel v těchto pařácích ji nepouštět a ejhle...venku 31stupnu, a auto i kdyz je pořádně vyhajcovaný jede jak za studena...zapnu klimu a během pár minut je zase chcíplý, ale ne tak že by odebírala pouze výkon, ale jako kdyby turbo zabíralo někde kolem 2400 ot. kde to kopne do prdele jako by to přeskočilo nějakou prahovou hodnotu a okamžitě zatáhne. S vypnutou klimu to tahá od cca 1700 naplo...
neměl jsem prostor to moc řešit, ale jeden poznatek mám..Standardně používám klimatizaci pořád. Nicméně jsem vyzkoušel v těchto pařácích ji nepouštět a ejhle...venku 31stupnu, a auto i kdyz je pořádně vyhajcovaný jede jak za studena...zapnu klimu a během pár minut je zase chcíplý, ale ne tak že by odebírala pouze výkon, ale jako kdyby turbo zabíralo někde kolem 2400 ot. kde to kopne do prdele jako by to přeskočilo nějakou prahovou hodnotu a okamžitě zatáhne. S vypnutou klimu to tahá od cca 1700 naplo...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 414
- Registrován: ned 18.03.2007 01:00
- Bydliště: Vodňany
- Klubové ID: 999
MUF_IV píše:Ahoj,
neměl jsem prostor to moc řešit, ale jeden poznatek mám..Standardně používám klimatizaci pořád. Nicméně jsem vyzkoušel v těchto pařácích ji nepouštět a ejhle...venku 31stupnu, a auto i kdyz je pořádně vyhajcovaný jede jak za studena...zapnu klimu a během pár minut je zase chcíplý, ale ne tak že by odebírala pouze výkon, ale jako kdyby turbo zabíralo někde kolem 2400 ot. kde to kopne do prdele jako by to přeskočilo nějakou prahovou hodnotu a okamžitě zatáhne. S vypnutou klimu to tahá od cca 1700 naplo...
Tak to jsme na tom stejně.