Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Koupě E61
Potřebuji info jakou částku si cca připravit
požadavky:
BMW 530d E61
M-Packet
Automatická převodovka
Kožené sportovní,elektricky ovládané a vyhřívané sedačky
Dále nevím co se týká výbavy jaké rozdily jsou v systemu i-drive(chtěl bych ho po koupi nechat předělat do češtiny),nevím jaké jsou u E61 stabilizační systemy a další výbava,dosud sem měl jen E46 s holou výbavou.
Přibližně ted máme na auto připraveno 300 000Kč ale kupovat budem nejspíš až po zimě každopádně v předstihu sháníme veškeré info o výbavě a na co si dát při koupi pozor.
Chci vás tedy poprosit o informace o výbavách co si při koupi pohlídat a kolik si přibližně připravit peněz,aby vuz byl v pěknym stavu
požadavky:
BMW 530d E61
M-Packet
Automatická převodovka
Kožené sportovní,elektricky ovládané a vyhřívané sedačky
Dále nevím co se týká výbavy jaké rozdily jsou v systemu i-drive(chtěl bych ho po koupi nechat předělat do češtiny),nevím jaké jsou u E61 stabilizační systemy a další výbava,dosud sem měl jen E46 s holou výbavou.
Přibližně ted máme na auto připraveno 300 000Kč ale kupovat budem nejspíš až po zimě každopádně v předstihu sháníme veškeré info o výbavě a na co si dát při koupi pozor.
Chci vás tedy poprosit o informace o výbavách co si při koupi pohlídat a kolik si přibližně připravit peněz,aby vuz byl v pěknym stavu
jde o r.v.,počet km, výbavu a stav...třeba nová pětka v základu stojí 999tis a v plné palbě s motorem klidně 2.500.000,-tomas-st píše:psal sem že teď máme 300 a kupovat nejspíš až po zimě a ptal sem se taky kolik si tak připravit takže ani moc nepočítam že by se to do 300 vešlo![]()
už i z e46ky vím že se dá sehnat za polovinu co stojí pěkný kusy takže je mi jasný že seženu e61 za 250 ale pěkný budou uplně jinde a zajímá mě právě kde

jojo to je mi jasné proto sem rád že si napsal zrovna ty.
Tak nějak sem chtěl vědět jestli má cenu tě pak po zimě vubec kontaktovat protože nevím za kolik jsi schopný to auto dovezt.
Nějak se zatím seznamuju s tím co to auto má a co nemá zatím vím jen to co sem psal že chci a to je 530d E61 rok tak nějak z těch prvních 2004 nebo třeba 05,m-packet bez něj se mi to vubec nelíbí popřípadě nevím jak je cenově třeba náročný ho dodělat dodatečně,určitě automat a ty výbava vím že určitě kožené sedačky tmavé,a pak už moc nevím no,stav bych chtěl určitě aby vizualně bylo co nejlepší bez nějakejch škrábancu apod. na kilometrech mi tolik nezáleží ale byl bych rád kdyby to auto mělo jasnou servisní historii,určitě nechci po nějakej větší bouračce a pokud možno bez nějakých mega investic typu 50 000Kč atd...
Tak nějak sem chtěl vědět jestli má cenu tě pak po zimě vubec kontaktovat protože nevím za kolik jsi schopný to auto dovezt.
Nějak se zatím seznamuju s tím co to auto má a co nemá zatím vím jen to co sem psal že chci a to je 530d E61 rok tak nějak z těch prvních 2004 nebo třeba 05,m-packet bez něj se mi to vubec nelíbí popřípadě nevím jak je cenově třeba náročný ho dodělat dodatečně,určitě automat a ty výbava vím že určitě kožené sedačky tmavé,a pak už moc nevím no,stav bych chtěl určitě aby vizualně bylo co nejlepší bez nějakejch škrábancu apod. na kilometrech mi tolik nezáleží ale byl bych rád kdyby to auto mělo jasnou servisní historii,určitě nechci po nějakej větší bouračce a pokud možno bez nějakých mega investic typu 50 000Kč atd...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
jen k těm investicim.. řekl bych že u auta v tomto cenovým rozsahu je 50tis. dobrej předpoklad.. určitě je lepší počítat s 50 tis. a nebejt pak zaskočenej..
uvědom si že první servis se vyplatí nepodcenovat.. navíc se k tomu můžu přidat např. turbo, výměna sání, věci na podvozku.. když pak budeš chtít auto navíc nově obout apod..
co se cen týče, nemá cenu tady něco střílet.. stačí se kouknout na známý webovky kde je aut podle tvých představ hromada.. a pro představu o ceně to taky určitě stačí..
uvědom si že první servis se vyplatí nepodcenovat.. navíc se k tomu můžu přidat např. turbo, výměna sání, věci na podvozku.. když pak budeš chtít auto navíc nově obout apod..
co se cen týče, nemá cenu tady něco střílet.. stačí se kouknout na známý webovky kde je aut podle tvých představ hromada.. a pro představu o ceně to taky určitě stačí..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
no to bych netvrdil.. co jsem slyšel.. tak nejčastěji jsou problémy s turbem a věcma co jsem psal.. plus event. DPF.. každopádně bych počítal spíš min. s 50 tis... u každýho auta se něco sype.. ať je to benzín nebo diesel..Kantry píše:a pak jeste vstriky, cerpadlo atd. atd., kupovat e60/61 v nafte tak radsi mit v kapse aspon 100K navic a bejt pripravenej na vsechny nahodny zavady na CR
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: pát 29.07.2005 00:00
- Bydliště: Ostrava-Bartovice
- Klubové ID: 908
Promin ale myslel jsem že e61 je až někde facelift r.v.2008, to co chceš ty teda 2004 je e60 ne?tomas-st píše:jojo to je mi jasné proto sem rád že si napsal zrovna ty.
Tak nějak sem chtěl vědět jestli má cenu tě pak po zimě vubec kontaktovat protože nevím za kolik jsi schopný to auto dovezt.
Nějak se zatím seznamuju s tím co to auto má a co nemá zatím vím jen to co sem psal že chci a to je 530d E61 rok tak nějak z těch prvních 2004 nebo třeba 05,m-packet bez něj se mi to vubec nelíbí popřípadě nevím jak je cenově třeba náročný ho dodělat dodatečně,určitě automat a ty výbava vím že určitě kožené sedačky tmavé,a pak už moc nevím no,stav bych chtěl určitě aby vizualně bylo co nejlepší bez nějakejch škrábancu apod. na kilometrech mi tolik nezáleží ale byl bych rád kdyby to auto mělo jasnou servisní historii,určitě nechci po nějakej větší bouračce a pokud možno bez nějakých mega investic typu 50 000Kč atd...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4495
- Registrován: úte 20.05.2008 00:00
- Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
- Klubové ID: 2116
- Kontaktovat uživatele:
Sice je lepší počítat s tím, že to auto může být horší, než se nabízí, ale na druhou stranu, ne u každýho auta se vysere při první cestě turbo
u naší E60 530xd se nemuselo dělat nic, krom spotřebních věcí a to má čtyři roky a cca 150 000 km a jezdí a vypadá furt jako funglovka.
Kdybych měl fakt takhle přemýšlet, tak si nekoupím nikdy nic. Prostě si vyber nějaký kousky, co tě zaujmou, objeď si je s někým, kdo tomu rozumí a není zaujatý a prostě vyber ten správný. Jestli se má něco posrat, tak se to stejně dřív, nebo později posere a může se to posrat stejně tak u novýho, tak ojetýho auta. A pokud kupuješ skoro poslední model a ještě BMW, tak počítám s tím, že do toho nedáváš poslední peníze, který máš, to bys byl blázen...

Kdybych měl fakt takhle přemýšlet, tak si nekoupím nikdy nic. Prostě si vyber nějaký kousky, co tě zaujmou, objeď si je s někým, kdo tomu rozumí a není zaujatý a prostě vyber ten správný. Jestli se má něco posrat, tak se to stejně dřív, nebo později posere a může se to posrat stejně tak u novýho, tak ojetýho auta. A pokud kupuješ skoro poslední model a ještě BMW, tak počítám s tím, že do toho nedáváš poslední peníze, který máš, to bys byl blázen...
určitě souhlas s tím je potřeba počítat je to přeci jen bmw a ojeté auto které nebude mít 100 000km, nicméně doufám že se nevysere nic extra drahýho hned brzo po koupi.
Až bude koupě aktualní tak musím sehnat někoho kdo má nebo se v E61 pořádně vyzná,automechaniku znamých mam dost i dva co vozí auta ale nikdo se přímo bmw nezabývá
Až bude koupě aktualní tak musím sehnat někoho kdo má nebo se v E61 pořádně vyzná,automechaniku znamých mam dost i dva co vozí auta ale nikdo se přímo bmw nezabývá
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2708
- Registrován: úte 17.08.2004 00:00
- Bydliště: Olomoucko:)
- Klubové ID: 181
panebože co ho tady strašíte s nějakejma investkama 50-100tkč...kolik vás tady má tohle auto a tolik do toho nacpalo samozřejmě co je důležité tak bych se poohlížel nejlépe v DE...větší pravdepodobnost lepsiho kousku ...základ dobrá nafta což je v DE v poho...nebrat první kusy od rv,osobně doporučuji nejlepe 06 nahoru a max origo km do 150tkm, bohužel tvá momentální cenová možnost je tak max na auto v CZ klido rv 04 s najetejma 200tkm a nahoru,takže našetři a nebudeš litovat...
Jen tak pro udělání si obrazu. Hledal jsem E61 skoro 1,5r. Občas mi nějaká utekla ale zase jich nebylo moc. Je těžké najít slušné auto. Hledal jsem BMW 530 od r.v.06. Výbíral jsem s měřičem tloušťky laku, podle celkového stavu a závěr byla prohlídka v autorizáku. Lakovaný střechy a vnitřní sloupky nebrat, zamlžená přední světla nebo blikače nebrat, prosezený nebo sedřený sedák ve 130000km u BMW nesmysl, prosezený má o 150-200tisíc km více než je na tacho. Pokud v tom nejezdil nějaký mastodont. Osahaný volant, ošlapaná brzda či plynový pedál nebrat. Nakonec autorizák, kolik dává turbo, korekce vstřikovačů, atd. Na konci této anabáze je cena. Já jsem koupil E61xd, 173kW r.v. 04/2007 ve slušné výbavě za 460 000 bez DPH najeto 167000km. Auto je jako nové. Výbava: aut. převodovka 6x, pádlo, brzdí jako manuál (jako X6), kožené sedáky lámačky dofuk výhřev v el. s pamětí, zadní výhřev, panorama, head up, denní svícení, dynamic bi xenon, adapt.světlomety, asistent aut.přepínání tlumená-dálková světla, automatická aktivace světlometů, dešťák, soft close -bezklíčkové, dotah dveří, páté na motor, radio Profesional s MP3 a Aux, Bluetoot, TV, 3x zatmavovací zpětné zrcátko, tempomat s brzdnou funkcí, přední a zadní PDC, ski vak, vyhřívaný volant, indikátor tlaku pneu a DVD přehrávač v zadní loketce s monitory v opěrkách, audio Logic7, záclonky zadních dveří, el. závěs (koule) a nějaká termo skla či co. Možná jsem neobjevil ještě všechno, ale když máš dost trpělivosti tak najdeš svůj kousek.
Jo a bych jen nechválil, tak mi vadí odlesk palubky ve zpětných zrcátkách, brzdná funkce automatu, a hučící runflaty. Spotřeba podle BC 6,9 fyzická 7,7, moje E39 jezdí o 0,5l méně. Dále jsem dokoupil dojezdovou rezervu, ale ona se nevejde do prostoru rezervy, asi budu muset dokoupit ještě ten plastový výlisek pro rezervu.
Po zakoupení jsem vyměnil mot. olej, vzduchový a palivový filtr, odvzdušňovač klikové skříně, oleje v difer + mezinápravový difer a olej s filtrem v automatu. Ještě mě čeká jedna žhavící svíčka, pokud to není celý žhavící modul a silentbloky podélných ramen přední nápravy. To vše jsem věděl před koupí vozu.
Šťastnou ruku při výběru a emoce stranou.
Zdeněk
Jo a bych jen nechválil, tak mi vadí odlesk palubky ve zpětných zrcátkách, brzdná funkce automatu, a hučící runflaty. Spotřeba podle BC 6,9 fyzická 7,7, moje E39 jezdí o 0,5l méně. Dále jsem dokoupil dojezdovou rezervu, ale ona se nevejde do prostoru rezervy, asi budu muset dokoupit ještě ten plastový výlisek pro rezervu.
Po zakoupení jsem vyměnil mot. olej, vzduchový a palivový filtr, odvzdušňovač klikové skříně, oleje v difer + mezinápravový difer a olej s filtrem v automatu. Ještě mě čeká jedna žhavící svíčka, pokud to není celý žhavící modul a silentbloky podélných ramen přední nápravy. To vše jsem věděl před koupí vozu.
Šťastnou ruku při výběru a emoce stranou.
Zdeněk
Dnes jsem byl v BMW pro pár dílů....brzdové desky,přední ramena,nějaké tyčky řízení,nějaké filtry,těsnění,viscospojka,oleje a je to za cca 30tistomas-st píše:Tak tak je to jak píše ROBi.ROBi píše:Píšeš z cesty - e60 je sedan, e61 je kombi/touring.
Jinak jestli mě má čekat hned po koupi investice 50 000kč apodobně tak to radši od toho pujdu pryč



Eks píše realitu kolik stojí pěkná e61ka

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
přesně.. a kyž se třeba k tomu ještě potom mění sání, který samotný stojí přes 10k atd. atd.. tak to prostě roste.. pokud auto není bouraný.. nikdo ho neprodá s fungl novejma brzdama apod..M3maniac píše:Dnes jsem byl v BMW pro pár dílů....brzdové desky,přední ramena,nějaké tyčky řízení,nějaké filtry,těsnění,viscospojka,oleje a je to za cca 30tistomas-st píše:Tak tak je to jak píše ROBi.ROBi píše:Píšeš z cesty - e60 je sedan, e61 je kombi/touring.
Jinak jestli mě má čekat hned po koupi investice 50 000kč apodobně tak to radši od toho pujdu pryčprostě ta myšlenka ,že koupíš ojeté auto a nedáš do něj ani K je blbost. A to co jsem popsal je prostě spotřebák
ted připočti třeba "18 pneu za cca 20tis....zimní gumy nebo celou sadu zase 20tis a jsi daleko přes 50
jako můžeš mít štěstí a koupit auto s novýma gumama a novou zimní sadou ,ale není to častej jev. Kdybych měl 300 tak nejdu do m paketu ,ale raději do zachovalé bez něj.A i tak to nebude žádnej top kousek
Eks píše realitu kolik stojí pěkná e61ka
navíc pokud uvažuješ o autu za 300k, je dost pravděpodobný že auto bude mít víc jak 150 tkm, a tam už bych si dal opravdu pozor na to turbo.. protože většinou víc jak 200 tkm turbo u e61 díky většímu namáhání (díky DPF) nevydrží.. alespon tak jsem to slyšel a částečně i vypozoroval.. ale u toho turba je pořád lepší udělat zavčas repas za 10k, než s dobrým pocitem, že jsi ušetřil, čekat.. a pak kupovat za 25k celý turbo.. to samý platí k tomu sání..