no ono jest otazkou co s tim vykonem hodlas delat ... kdyz zrepasnes 4,4ku, pripadne ji i dopomuzes jinyma ojnice a pistama (treba tema z M5, protoze blok je stejnej), tak mas solidni motor se solidnim vykonem vhodnym pro aplikaci kompresoru ...
Tim mas vyresen rozumne vykonny agregat ... kdyz to hodis do kastle co nema 1,5tuny, ale jen 1 tunu, tak to pojede pekelne ...
Pokud chces jit do uplneho vykonostniho "nesmyslu", tak pak m5 10ti valec ... sice za hodne, ale da se sehnat, nebo taky velice "solidni" divocarna se da udelat s 3,5i biturbo (ten novej, cislo nevim) nadelenej do lehky kastle ...
jde hodne o cilovku ... protoze samozrejmne jako ve vsem plati, je toho potreba delat vic ... ne jen vykon motoru, ale brzdy, extremni chlazeni, odlehceni, zvyseni torzni tuhosti apod ....
videl sem e30ku s M5kovym motorem, ktera se zkroutila zpusobem ze praskla vejpul ... tak tak ze z toho nebyl pruser o zivot ... suma sumarum, chce to vzit od piky, a kdyz uz to budes brat od piky a budes chtit nejaky "brutalni" monstrum, tak je lepsi zapremyslet nad kombinaci lehke kastle vyztuzene ramem a do toho "rozumne udrzovatelnej" motor ... tzn pak 4.4 s kompresorem staci opravdu i na to aby jsi si vyplavil hektolitry adrenalinu do telniho obehu ...
btw e30 v zavodni uprave 4.4ka kompresor si da bez problemu kdejaky porsche a pseudo kramy za x milionu ... zpravidla tam ani ten vykon nevyuzijes naplno pokud mas aspon trochu pud sebezachovy
pritom je to v zasade postavitelne za par korun ... (oproti koupe a repasu M5ky tezke az na pudu) ... a diky tomu ze motorove to bude vicemene seriovka (krom kompresoru) tak na to sezenes kdykoliv kdekoliv dily ...
aneb neni nic horsiho, nez postavit super motor ve kterym se neco posere a pak cekas na dil pul roku a mnohdy ho ani za par let nesezenes ...