Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Klepajici hydrostely Tds aneb kolik ma byt mazaci tlak ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
tak výměna proběhla a ztichlo to ,ale pro jistotu tam příští týden naleju 10W 40... ta 5 W bude zřejmě už dost řídká při vysokých teplotách a po 8000km...
a byli jsme na konzultaci u doktora ale po výměně a nezjistilo se nic ,jsem tam je slyšet hydroštel,ale to nás mmt netrápí...pumpa to prý být nemůže prý jak by začla tak by to bylo porád napadlo mne eště zdali to nemohl být řetěz,,ten zvuk by tomu odpovídal,,jako když jsou tam nasypaný kamínky nebo tak něco...
uvidíme co provede ta 10W 40..
taky jsem dostal radu požívat lepší olejový filtr třeba ... i filtr může vydávat po špatné propustnosti klepání.prý
a byli jsme na konzultaci u doktora ale po výměně a nezjistilo se nic ,jsem tam je slyšet hydroštel,ale to nás mmt netrápí...pumpa to prý být nemůže prý jak by začla tak by to bylo porád napadlo mne eště zdali to nemohl být řetěz,,ten zvuk by tomu odpovídal,,jako když jsou tam nasypaný kamínky nebo tak něco...

taky jsem dostal radu požívat lepší olejový filtr třeba ... i filtr může vydávat po špatné propustnosti klepání.prý

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
promiň, ale to je samá blbost zahřátá 10w 40 je stejně tekutá jako zahřátá 5w 40 je to daný tím druhým číslem jen ta 10 je hned po startu o dost tužší,pokud teda chceš olej do větších teplot tak jedině 5w-50 nebo 10w-50,ale vždycky se bude chovat líp syntetika než minerál, pokud jsou sjetý plasty na napínákách řetězu tak je to jen důkazem toho že tam leješ sračku co pořádně hned nemaže.
A u olejového filtru je bypass, který to pustí okolo pokud to nestihne protéct vložkou, takže tím to taky nebude, protože jsem ještě neviděl jeho poruchu a maximálně nebude těsnit než, aby se zalepil a držel furt.
To spíš tam zkusit nalít nějaké aditivum do oleje typu xeramic či podobnou srágoru, ale pokud tam na těh napínákách je již dráha tak to stejně nepřestane.
Jo a jinak syntetika těch 8000km musí přežít úplně normálně, kdyžto minerál může mít už problémy, protže nemá samočistící schopnost a rychleji stárne.
A u olejového filtru je bypass, který to pustí okolo pokud to nestihne protéct vložkou, takže tím to taky nebude, protože jsem ještě neviděl jeho poruchu a maximálně nebude těsnit než, aby se zalepil a držel furt.
To spíš tam zkusit nalít nějaké aditivum do oleje typu xeramic či podobnou srágoru, ale pokud tam na těh napínákách je již dráha tak to stejně nepřestane.
Jo a jinak syntetika těch 8000km musí přežít úplně normálně, kdyžto minerál může mít už problémy, protže nemá samočistící schopnost a rychleji stárne.
mám tam tento.. http://translate.google.cz/translate?pr ... ry_state0=
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
API na je stejná, ale ten starline má ještě B4 a to by měl být namáhaný diesel. Je ale možný že si jen nezaplatili licenci nebo homologaci pro tuhle normu.
Já budu měnit právě olej a mám nachystaný tohle http://www.autokelly.cz/#PATH=3761800;4 ... T=0|LNG=0|
je levněší o 70kč na litr,před tou5w-30 jsem tam lil 5w-40 od mogulu než zdražila na jednou tolik, tohle je ale ze stejný linky.
Já budu měnit právě olej a mám nachystaný tohle http://www.autokelly.cz/#PATH=3761800;4 ... T=0|LNG=0|
je levněší o 70kč na litr,před tou5w-30 jsem tam lil 5w-40 od mogulu než zdražila na jednou tolik, tohle je ale ze stejný linky.
s těma specifikacema je to v prdeli....nezasvěcenej člověk prostě nemůže v životě dobře koupit olej...nic já zatim zůstávám na 5W-50 a uvidíme při vedérku..jestli se něco ozve a pokud jo zajedem za doktorem a upřesníme to.prase nejsem údržbu si hlídám.ten nespecifikovanej zvuk šel od spoda řidičova strana.nepravidelný intervaly,nevim třeba to moc nafukuju,,jinak olej mi nijak extra nemizí ,,při výměnách tam má vždy oleje skoro stejně...a ted podle inspekce jsem nalítal 8 tis a zbývali mi dvě políčka ,asi to fakt nafukuju
každopádně dík 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
tak mi to nedalo a po rodinném výletě jsem se opět zaposlouchal a drobně se to ozývalo,tak jsem vyposlouchal asi ložisko přední alternátor,nebo nějaká kladka,použil jsem tedy WD a šplíchl před ložisko,ale trocha mi vlítla na řemen tak to eště nevim jistě ale vim že to ztichlo,eště zkusim ráno mýdlo a uvidí se .... jinak tedy výměna oleje asi zbytečná.
přesunu se do jiného tématu pokud tu nějaké o kladkách či ložiskách kolem řemenu je ??

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov