Mám problém s výkonem od spoda, nejčastěji se mi to stává když mám zařazenou trojku, cca 1100 ot/min, a dám plnej plyn, to že to nějakou dobu nic nedělá už jsem si zvyk ale že to kuckne a padne do nouzovýho režimu (rozsvítí se mi DDE) je už silný kafe (zejména při předjíždění bez podřazení) a výkon je v tomhle režimu tak mizernej, že za jízdy motor vypnu a znova nastaruju.
Někde jsem slyšel, že by to mohlo bejt řídící jednotkou, to asi nepozná diagnostika že?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Padání do nouzového režimu E39 530D
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
- Klubové ID: 2687
Ne neopravil, ale seš dobrej že si to pamatuješ:D Dělalo to ale i před tím, ten konec tý hadičky od EGRU nevim kde napojit, toť vše, je tam strašně blbě vidět a ten druhej konec jsem prostě nenašel..starML píše:Tak jestli máš problém s výkonem "odspoda", tak si zkontroluj všechna podtlaková vedení. Třeba tu hadičku u EGRu jsi už opravil? Jinak Ti to tudy saje falešný luft.
Jinak můžu se zeptat kde je všechno to podtlakový vedení?
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2455
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Na tomhle odkazu jsou 4 obrázky http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=45 . Na tom druhém je nakresleno, kam patří ta hadička od EGRu. Ty ale zkontroluj všechno, včetně těch elektroventilů a ovládání turba. Potom můžeš jít na diagnostiku INPA, GT1, která by měla poznat, kde je problém s výkonem. Např. jestli fungují ty elektroventily, jestli Ti reguluje turbo. Potom se ještě podtlakem zpevňují silenbloky motoru, všudy Ti může mizet podtlak, který nesyčí, takže jako nevadí, protože není nic slyšet. Jenže Ti chybí na řízení prvků motoru. Doufám, že Ti to zatím brzdí dobře.
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
- Klubové ID: 2687
Díky moc za rady a názornou ukázku, tohle jsem potřeboval, na tu hadičku teda mrknu líp, teď už bych to mohl najít ale nevim kde jsou přesně ty eletroventily a ovládáni turba abych to mohl zkontrolovat..
Kdyby bylo ještě info kde v Praze najít někoho šikovnýho s INPOU tak by to byla značka ideal
Kdyby bylo ještě info kde v Praze najít někoho šikovnýho s INPOU tak by to byla značka ideal

Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
- Klubové ID: 2687
A ještě ti ukážu jednu lahůdku, přivod ke vzduchovýmu filtru je urvanej a přidělanej tímhle diletantským způsobem, takhle jsem to už koupil a nalítal jsem s tim zatim už přes 20tkm bez větších problémů (až na jeden vstřik), musim to tohle léto dát do kupy jinak to brzo půjde do kytek..


A tyhle vlnovce myslíš že takhle vadí když je to trhlý? Je pravda že auto docela smrdí když stojím na místě ale nejsem si jistý jestli to je právě tímto.



A tyhle vlnovce myslíš že takhle vadí když je to trhlý? Je pravda že auto docela smrdí když stojím na místě ale nejsem si jistý jestli to je právě tímto.

Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2455
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Tak teda měním názor, respektive pořadí prací. Napřed se zastav na nějakém vrakovišti a sežeň si ty plasty na sání. Bouraček je, bohužel, všude dost, takže za pár stokorun napřed investuj do tohoto. Sice to není pod tlakem, ale pochybuji, že ty panduity to v provozu udrží, aby nešel vzduch mimo váhu vzduchu.
Ty vlnovce jsou opravdu KO, ale na výkon to určitě vliv nemá. Je to už za turbem i za lambdama, naopak se motoru asi dýchá dobře. Ale zvukový projev bude hrozný, zvláště při jízdě okolo nějaké protihlukové stěny, to musí přímo pleskat. Mluvím z vlastní zkušenosti, asi před 3 týdny jsem ty vlnovce měnil, cca 1.500,- i s prací u místního strejdy "výfukáře". U mne přes ty vlnovce jen lehce prosvítalo denní světlo, ale Tobě musí šlehat i plameny. Hlavně nejezdi někde po louce, mohl by jsi ji zapálit. Možná kvůli tomu hluku jezdíš v nízkých otáčkách, od 1.100 to ještě opravdu netáhne, turbo zabírá okolo 1.500-1.700 rpm, od 2.000 už máš maximální točivý moment až do 4.000.
Ty hadičky můžeš zkouknout kdykoliv a na diagnostiku až po opravě sání a výfuku. Jinak to jsou vyhozené peníze.
Ty vlnovce jsou opravdu KO, ale na výkon to určitě vliv nemá. Je to už za turbem i za lambdama, naopak se motoru asi dýchá dobře. Ale zvukový projev bude hrozný, zvláště při jízdě okolo nějaké protihlukové stěny, to musí přímo pleskat. Mluvím z vlastní zkušenosti, asi před 3 týdny jsem ty vlnovce měnil, cca 1.500,- i s prací u místního strejdy "výfukáře". U mne přes ty vlnovce jen lehce prosvítalo denní světlo, ale Tobě musí šlehat i plameny. Hlavně nejezdi někde po louce, mohl by jsi ji zapálit. Možná kvůli tomu hluku jezdíš v nízkých otáčkách, od 1.100 to ještě opravdu netáhne, turbo zabírá okolo 1.500-1.700 rpm, od 2.000 už máš maximální točivý moment až do 4.000.
Ty hadičky můžeš zkouknout kdykoliv a na diagnostiku až po opravě sání a výfuku. Jinak to jsou vyhozené peníze.