Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Řazení E39
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 232
- Registrován: úte 07.09.2010 00:00
- Bydliště: BMW Land
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
nevim jak u e39, ale u e36 když jsem kdysi měnil spojku, byl takovej plastovej tlačnej kolíček s kulovou hlavou, kterej vlastně přenášel veškerou sílu.. dost často se kilíček zalomí a zkrátí se tím vlastně cesta spojky, po výměně se mi zdálo že se řazení zlepšilo.. možná by stálo za to se na to podívat.. jinak co jsem slyšel, olej většinou chování zhorší..
Kdyz se auto zahreje, tak je vsechno v cajku a razeni jsde tak jak maJendix píše:nevim jak u e39, ale u e36 když jsem kdysi měnil spojku, byl takovej plastovej tlačnej kolíček s kulovou hlavou, kterej vlastně přenášel veškerou sílu.. dost často se kilíček zalomí a zkrátí se tím vlastně cesta spojky, po výměně se mi zdálo že se řazení zlepšilo.. možná by stálo za to se na to podívat.. jinak co jsem slyšel, olej většinou chování zhorší..

A co kdybych koupil origo napln, nebo si to nechal vymenit v BMW...?milo píše:menil jsem ted olej v prevodovce a zlepseni je velke. original je tam "dozivotni" napln, pokud ji vymenis za jinou, pamatuj do budoucna na vymeny. ja tam dal obyc ATF, vleze ho tam 1.55 litru.
Kdyz tam dam jinej olej, po kolika km musim menit?
Mel si taky problem s razenim "za studena"?
Me to nejvic dela v zime, nehce tem vlezt jednicka, bud musit lehce proslapnout plyn a zaradit treba v 1300 otackach, nebo nejdriv zaradit dvojku a flaknout tam jednicku.
Je to jakoby byl tuhej olej a po zahrati to vsechno zmeklo a vratilo se to k normalu.
To ze to dela i vlete tedka me docela sere, tak nevim co s tim.
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
dělalo mi to přesně tohle hned po výměně, doteď podezřívám servisáka, že tam nalil něco co tam být nemělo a bacha není pravda, že do převodovky má být ATF, je to napsáno zespodu na převodovce, buď ATF nebo převoďák, ale časem se to zlepšilo a po 30tkm už je to zase normální i v zimě, takže nědělal tam někdo před tebou výměnu?
Ahoj tady jsen četl,že to jsou kolíčky na převodovce zde na str. č 5 až 12
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=23&fg=15
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=23&fg=15
To fakt netusim jestli to nekdo delal prede mnou. Nastesti znam majitele pred tim, tak se ho zeptam.DikyBratn píše:dělalo mi to přesně tohle hned po výměně, doteď podezřívám servisáka, že tam nalil něco co tam být nemělo a bacha není pravda, že do převodovky má být ATF, je to napsáno zespodu na převodovce, buď ATF nebo převoďák, ale časem se to zlepšilo a po 30tkm už je to zase normální i v zimě, takže nědělal tam někdo před tebou výměnu?
Cau, fakt sem tupon, ale zadnou stranu 5 a 12 jsem tam nenasel, takze nevim cos myslelmravenec píše:Ahoj tady jsen četl,že to jsou kolíčky na převodovce zde na str. č 5 až 12
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=23&fg=15

Kolicky mam doma na snure, tak snad ty budou stacit

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
- Kontaktovat uživatele:
ty stefty nebo co to je zpusobuje jinou vadu - radicka se po vyrazeni z 5 na neutral nevrati na sve misto, ale zustane mirne vpravo.
na prevodovce je nalepka, co tam ma byt za olej. nez jsem tam hodil ATFko, dost jsem prolezl net, at vim, ze neudelam blbost. kdysi mi nejmenovany servisak iniciativne pri vymene spojky nalil do E34 klasicky prevodak a po par desitkach km tam zustala viset zpatecka
mel jsem taky problem s razenim 1 - nekdy sla uplne v pohode, nekdy jsem ji tam nenarval, jedine pustit spojku, znovu zmacknout a slo to. obzvlast lahudka na krizovatkach
po vymene oleje radi bez problemu.
na prevodovce je nalepka, co tam ma byt za olej. nez jsem tam hodil ATFko, dost jsem prolezl net, at vim, ze neudelam blbost. kdysi mi nejmenovany servisak iniciativne pri vymene spojky nalil do E34 klasicky prevodak a po par desitkach km tam zustala viset zpatecka

mel jsem taky problem s razenim 1 - nekdy sla uplne v pohode, nekdy jsem ji tam nenarval, jedine pustit spojku, znovu zmacknout a slo to. obzvlast lahudka na krizovatkach

S tou jednickou to mame stejny...presne tenhle problem mam. 1 bud zmacknout opets spjku, nebo dat dvojku a z ni jednicku.Ale je to jen nekdy. Dneska treba bez problemu, ale v zime je to kazdej den.milo píše:ty stefty nebo co to je zpusobuje jinou vadu - radicka se po vyrazeni z 5 na neutral nevrati na sve misto, ale zustane mirne vpravo.
na prevodovce je nalepka, co tam ma byt za olej. nez jsem tam hodil ATFko, dost jsem prolezl net, at vim, ze neudelam blbost. kdysi mi nejmenovany servisak iniciativne pri vymene spojky nalil do E34 klasicky prevodak a po par desitkach km tam zustala viset zpatecka![]()
mel jsem taky problem s razenim 1 - nekdy sla uplne v pohode, nekdy jsem ji tam nenarval, jedine pustit spojku, znovu zmacknout a slo to. obzvlast lahudka na krizovatkachpo vymene oleje radi bez problemu.
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
hoši mám naprosto to samé, naštěstí teď měním za jinou převodovku, takže asi je to jasný i můj bývalý servisák tam nalil co tam být nemělodejv2005 píše:S tou jednickou to mame stejny...presne tenhle problem mam. 1 bud zmacknout opets spjku, nebo dat dvojku a z ni jednicku.Ale je to jen nekdy. Dneska treba bez problemu, ale v zime je to kazdej den.milo píše:ty stefty nebo co to je zpusobuje jinou vadu - radicka se po vyrazeni z 5 na neutral nevrati na sve misto, ale zustane mirne vpravo.
na prevodovce je nalepka, co tam ma byt za olej. nez jsem tam hodil ATFko, dost jsem prolezl net, at vim, ze neudelam blbost. kdysi mi nejmenovany servisak iniciativne pri vymene spojky nalil do E34 klasicky prevodak a po par desitkach km tam zustala viset zpatecka![]()
mel jsem taky problem s razenim 1 - nekdy sla uplne v pohode, nekdy jsem ji tam nenarval, jedine pustit spojku, znovu zmacknout a slo to. obzvlast lahudka na krizovatkachpo vymene oleje radi bez problemu.