Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Tlumiče E39 touring M packet vs. normál
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1548
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Klubové ID: 1018
no, nevím jak to máte vy, ale já mám na touru vzadu nivo.... tam sou měchy..... dle výbavy mám Mpaket podvozek..... když mi prasknul měch, koukal jsem na to. číslo dle etk bylo skutečně z "M měchu"
ale když sem měl měch obyč a tím M a podovnal, byli vizuálně stejné, i po nandání na auto to vypadalo stejně.....
kdyby náhodou sem to potřebpoval dát níž či vejš, udělám to přez diagnostiku
tak nevím jeký je tvůj případ.... zdali tam máš pružiny ?
ale když sem měl měch obyč a tím M a podovnal, byli vizuálně stejné, i po nandání na auto to vypadalo stejně.....
kdyby náhodou sem to potřebpoval dát níž či vejš, udělám to přez diagnostiku

tak nevím jeký je tvůj případ.... zdali tam máš pružiny ?
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
Mpacketové jsou jen tužší. je nesmysl zkracovat pístnici při snížení 2cm




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 461
- Registrován: pát 12.11.2010 01:00
- Bydliště: Kladno
tak mi povedz ako urcis vysku pruzinou ked mas 30 alebo 35cm piestnicu na ktoru nasrubujes horne ulozenie, aj keby bolo auto prazdne a pruzina dost tvrda, nebude auto ktore ma 30cm piestnicu vyssie ako to ktore ma 35, takze zo sedliackeho rozumu vypliva, ze dlzka piestnice ma vyznam na vysku auta. Napriklad to je dovod preco si na standardne tlmice u e36 nemozes dat nizsie pruziny nez -3, lebo inac ich rozbijes na prvej jame, mpaket znesie aj -5
. Sorry e39 mam len kratko ale e36 som mal rozobratu na niekolkokrat a tie auta su si dost pribuzne, i ked v e39 je viac veci odflaknutych
.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
Ježíš... Délka tlumiče je následek délky pružiny. Pokud změním délku pružiny (výšku auta), tak musím adekvátně změnit tlumič (jeho pracovní délku). Bez pružiny nebude zavěšení fungovat vůbec, bez tlumiče ano, i když na hovno... Tohle je podle selského rozumu...
Zjednodušeně: pokud budu mít stejné uchycení (nahoře i dole) a pracovní rozpětí tlumiče bude stejné nebo větší (nahoře i dole), než chod zavěšení na dané pružině, tak tam můžu dát tlumič třeba z traktoru...
Zjednodušeně: pokud budu mít stejné uchycení (nahoře i dole) a pracovní rozpětí tlumiče bude stejné nebo větší (nahoře i dole), než chod zavěšení na dané pružině, tak tam můžu dát tlumič třeba z traktoru...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
porovnáváš nesmysly .... o značce to není !!! můžeš porovnat kapalinový, plynokapalinový a plynový ... každý se samozřejmě chová jinak, ale výšku délka pístice neovliňujeJaraX píše:a jak je možné že mám E36 s origo tlumičema a M pružinama, dám billstein tlumiče a auto jde dolů?




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
délka pistnice ne, ale tuhost tlumiče anoHuska píše:porovnáváš nesmysly .... o značce to není !!! můžeš porovnat kapalinový, plynokapalinový a plynový ... každý se samozřejmě chová jinak, ale výšku délka pístice neovliňujeJaraX píše:a jak je možné že mám E36 s origo tlumičema a M pružinama, dám billstein tlumiče a auto jde dolů?