e39 rozbité nivo, na zemi sedí pouze jedno kolo
-
Kelib
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: stř 18.11.2009 01:00
-
kim
- Registrovaný
- Příspěvky: 212
- Registrován: úte 30.09.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava-Dubina
- Klubové ID: 2313
-
mravenec
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: sob 12.06.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
-
kim
- Registrovaný
- Příspěvky: 212
- Registrován: úte 30.09.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava-Dubina
- Klubové ID: 2313
-
Kelib
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: stř 18.11.2009 01:00
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
-
Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
také potvrzuji, že na našem autě při prasklém jednom měchu sedlo auto na obou stanách. Celý systém pracuje na systému vyrovnání tlaků = "spojené nádoby"
-
kubassszx
- Registrovaný
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř 01.06.2011 00:00
-
Kelib
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: stř 18.11.2009 01:00
Dnes jsem se o tom bavil se servisákem, říkal že jsou rozhodně oddělený, a pokud klesly obě, je to divnýHuska píše:také potvrzuji, že na našem autě při prasklém jednom měchu sedlo auto na obou stanách. Celý systém pracuje na systému vyrovnání tlaků = "spojené nádoby"
každopádně díky za reakce, v levém měchu je díra
-
Kelib
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: stř 18.11.2009 01:00
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
-
kubassszx
- Registrovaný
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř 01.06.2011 00:00
-
weNTyll
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: úte 08.07.2003 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 4004
Spis bych rekl, ze to je ficura celeho systemu, vyfoukne se vse aby to nebylo stranove namahane a totalne nerozhodilo jizdni vlastnosti a kompresor nefunel porad do prazdna. Diagnozou se da nastavovat vyska stran nezavisle, takze spojene to urcite neni, leda az po nejakem vybalancovani. Ale to by tam musely byt jeste nejake mensi vyrovnavaci submechy ...Huska píše:také potvrzuji, že na našem autě při prasklém jednom měchu sedlo auto na obou stanách. Celý systém pracuje na systému vyrovnání tlaků = "spojené nádoby"
-
Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
celý systém je "jen" elektronika = jednotka a čidlo přidělané na zadní nápravě + kompresor v rezervě a plastové trubky vedoucí do zásobníku/rozdělovače tlaku (ten balancuje strany) a teprve následně k měchům.weNTyll píše:Spis bych rekl, ze to je ficura celeho systemu, vyfoukne se vse aby to nebylo stranove namahane a totalne nerozhodilo jizdni vlastnosti a kompresor nefunel porad do prazdna. Diagnozou se da nastavovat vyska stran nezavisle, takze spojene to urcite neni, leda az po nejakem vybalancovani. Ale to by tam musely byt jeste nejake mensi vyrovnavaci submechy ...Huska píše:také potvrzuji, že na našem autě při prasklém jednom měchu sedlo auto na obou stanách. Celý systém pracuje na systému vyrovnání tlaků = "spojené nádoby"
Pro jistotu jsem se dnes ptal co je správně a bylo mi potvrzeno, že při prasknutí jednoho se mají pomalu spustit obě strany aby šlo nouzově dojet. Pokud spadne jen jedna strana tak to prý znamená, že došlo k zaseknutí rozdělovače tlaku - stává se při rychlém úniku, ale po výměně měchu se to zv 90% spamatuje.
Jinak je pravda, že se doporučuje výměna obou stran a pravidelná údržba měchu = mají se mazat "vazelínou" .. známý mi říkal, 2x ročně.
-
weNTyll
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: úte 08.07.2003 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 4004
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
-
Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
určitě mazat, na našem autě po čtyřech letech stále vypadají jak nové, brácha to maže bílou vazelínou na jaře a podzim když přezouvá kola.milo píše:s tou vazelinou to neni blby napad, necim to maznu, zdaji se mi vysuseny a to je tam mam neco pres rok. to sednuti jedne/obou stran mozna zavisi na tom, jak velka dira v mechu je. ja mel regulerni prasklinu, par centimetru.
Podle mě ta guma trpí solí a vším tím bordelem z cest, protože popraskané jsou vždy z venku.
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
k tomu mazání... to je nějaká spešl vazelína? protože normální by tu gomu asi spíš nažrala? jinak já jsem vždycky podobný věci mazal buď krémem na ruce, nebo i třeba obyč sádlem..
a k tomu namazání.. jak nejlíp měchy namazat? čistě jen zvednout na heveru a kolem dokola máznout? nebo je v tom nějakej fígl?
a k tomu namazání.. jak nejlíp měchy namazat? čistě jen zvednout na heveru a kolem dokola máznout? nebo je v tom nějakej fígl?

