Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady
Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654 Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague
#1
Příspěvek
od fotobobo » úte 24.05.2011 17:06
Jaky auto bude rychlejsi na dalnici, a na zrychleni z 0-100
E39 520D RV 2000 Sedan
E34 2.5 TDS RV 1996 Kombi
Oba motory maji nalitano cca 300 tisic
Diky
voTon
Registrovaný
Příspěvky: 514 Registrován: ned 08.08.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1605
Kontaktovat uživatele:
#2
Příspěvek
od voTon » úte 24.05.2011 17:58
u ty tds hodne zalezi na tom jak je sestelovany cerpadlo, paklize dobre a oba jsou manualy tak bych si vsadil na tu e34.
Darel
Registrovaný
Příspěvky: 129 Registrován: stř 30.09.2009 00:00
#3
Příspěvek
od Darel » úte 24.05.2011 18:15
srovnavas shodne:
520d 100 kW (136 PS; 134 bhp) @ 4000; 1750rpm 280Nm; 10,6s
525ts 105 kW (143 PS) @ 4.800 rpm; 260 N·m (190 lb·ft) @ 2.200 rpm; 10,x s
vyber si e34 nebo e39 a jezdi
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205 Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612
#4
Příspěvek
od Kail » úte 24.05.2011 18:30
No než 2.0d bych radši jezdil TDSem,pořád je to šestivál s pěkným zvukem (když je v cajku) a tak nějak se mi s ním teda jezdilo mnohem líp jak s 320d,to mi připadá jak rozklepaný TDIčko.Nejede špatně,ale kultivovanost a zvuk žádnej.
A spotřeba bude u obou skoro nastejno.
Darel
Registrovaný
Příspěvky: 129 Registrován: stř 30.09.2009 00:00
#5
Příspěvek
od Darel » úte 24.05.2011 18:39
do bmw 4val nepatri... neni to ono...
m30b35
Registrovaný
Příspěvky: 44 Registrován: úte 01.03.2011 01:00
#6
Příspěvek
od m30b35 » stř 25.05.2011 07:32
Darel píše: do bmw 4val nepatri... neni to ono...
Běž to vysvětlit stávajícím turmoinženýrům z BMW, a dej jim rovnou jednu i za mě
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654 Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague
#8
Příspěvek
od fotobobo » stř 25.05.2011 15:13
Darel píše: srovnavas shodne:
520d 100 kW (136 PS; 134 bhp) @ 4000; 1750rpm 280Nm; 10,6s
525ts 105 kW (143 PS) @ 4.800 rpm; 260 N·m (190 lb·ft) @ 2.200 rpm; 10,x s
vyber si e34 nebo e39 a jezdi
Jako v tech cislech se moc nevyznam, ale znamena to ze ma to TDS
vetsi kroutak?
Darel
Registrovaný
Příspěvky: 129 Registrován: stř 30.09.2009 00:00
#10
Příspěvek
od Darel » stř 25.05.2011 15:59
fotobobo píše: Darel píše: srovnavas shodne:
520d 100 kW (136 PS; 134 bhp) @ 4000; 1750rpm 280Nm; 10,6s
525ts 105 kW (143 PS) @ 4.800 rpm; 260 N·m (190 lb·ft) @ 2.200 rpm; 10,x s
vyber si e34 nebo e39 a jezdi
Jako v tech cislech se moc nevyznam, ale znamena to ze ma to TDS
vetsi kroutak?
520d je novejsi motor... dosahuje maximalniho vykonu i maximalniho kroutaku v nizsich otackach... je to ale jen ctyrvalec
bez cisel si auto nekoupis... leda bys byl zenska a koukal na barvu auta a jak to ma roztomily zrcatka
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271 Registrován: pon 29.09.2008 00:00
#11
Příspěvek
od ViktorDDD » ned 29.05.2011 16:04
a hlavne keď sa ti zosype čerpadlo na TDS tak sa dá zrepasovať relatívne lacno, naopak keď pri tom 520d odíde čerpadlo, čo sa celkom často stáva s tými VP44 tak ťa oprava vyjde oveľa drahšie
vyskúšaj aj jedno aj druhé, tá 520d sa bude zdať určite živšia od spodu, TDS poriadne zaberá od 2000 vyššie,
na tvojom mieste by som šiel do 530d, keď chceš kúpiť tú 520d kvôli spotrebe tak sa na to vykašli, ledva sa s tým dostaneš pod 7l a to už máš potom jedno keď zoberieš 530d