Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
530d 2005 nejede v nízkých otáčkách
Zdravím
Chtel bych Vás poprosit
Na 530 D E60 rv.2004 mam ten istý problém
Od 1400 do 200O otáček je motor přidušený nechce se rozjet, Jakmile prekročí 2000 ot
pak se najednou utrhne a jede.. až svítí DSC.
Když se rozjíždim v kopci auto se nechce rozjet do 2000 ot
(měnil sem novou Váhu Vzduchu,filtry jsou nový všechny)
když jsem odpojil,novou Váhu vzduchu tak auto jelo tak jak má
výkon díra pri 1400-200O otáček tam nebyla.
Diagnostika ukazuje špatný senzor teploty výfukových plynú za Katalyzátorem na výfuku
Vyměnili sme ho,chyba přetrvává. Mám zkountrolovat kabeláž ?
Kde se dá sehnat elektro schéma?
Už se s tym seru 5 měsíc
Prosím Pomožte mi.Prosím napiste .. co nejvic děkuji moc
Poradte kde muze byt chyba ...

Chtel bych Vás poprosit
Na 530 D E60 rv.2004 mam ten istý problém
Od 1400 do 200O otáček je motor přidušený nechce se rozjet, Jakmile prekročí 2000 ot
pak se najednou utrhne a jede.. až svítí DSC.
Když se rozjíždim v kopci auto se nechce rozjet do 2000 ot
(měnil sem novou Váhu Vzduchu,filtry jsou nový všechny)
když jsem odpojil,novou Váhu vzduchu tak auto jelo tak jak má
výkon díra pri 1400-200O otáček tam nebyla.
Diagnostika ukazuje špatný senzor teploty výfukových plynú za Katalyzátorem na výfuku
Vyměnili sme ho,chyba přetrvává. Mám zkountrolovat kabeláž ?
Kde se dá sehnat elektro schéma?
Už se s tym seru 5 měsíc
Prosím Pomožte mi.Prosím napiste .. co nejvic děkuji moc
Poradte kde muze byt chyba ...



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
a co třepa DPF filtr? jak to vypáda jínak s turbem? jinak bys mohl možná napsat co všechno jsi dělal a kolik to má najetodave71 píše:Zdravím
Chtel bych Vás poprosit
Na 530 D E60 rv.2004 mam ten istý problém
Od 1400 do 200O otáček je motor přidušený nechce se rozjet, Jakmile prekročí 2000 ot
pak se najednou utrhne a jede.. až svítí DSC.
Když se rozjíždim v kopci auto se nechce rozjet do 2000 ot
(měnil sem novou Váhu Vzduchu,filtry jsou nový všechny)
když jsem odpojil,novou Váhu vzduchu tak auto jelo tak jak má
výkon díra pri 1400-200O otáček tam nebyla.
Diagnostika ukazuje špatný senzor teploty výfukových plynú za Katalyzátorem na výfuku
Vyměnili sme ho,chyba přetrvává. Mám zkountrolovat kabeláž ?
Kde se dá sehnat elektro schéma?
Už se s tym seru 5 měsíc
Prosím Pomožte mi.Prosím napiste .. co nejvic děkuji moc
Poradte kde muze byt chyba ...
![]()
![]()
Diesel Particel Filter je menený v r.2010
Turbo regulácia se zdá ,že pracuje
Ak by to bolo turbo pravdepodobne by to nešlo ani po odpojení Váhy
Se zapojenou Váhou to nejede od 1700 do 2000 otač hlavne v kopci
Nad 2000 ot to šlape
EGR prečistený ,sací potrubí prečistený,filtre vymeneny všechny
Váha vzduchu nová ,auto má 177000 km ,
Diagnostika ukazuje špatný senzor teploty výfukových plynú za Katalyzátorem na výfuku
Vyměnil sem ho a chyba přetrvává.
Je možné ,že kabeláž medzi senzorem a Řídicí jednotkou
ma vplivem teploty a času vačší odpor a tym pádem vikazuje
,že senzor teploty je špatný aj když je vymenen za origo nový
Mám zkountrolovat kabeláž ?
Kde se dá sehnat elektro schéma? na 530d E60 r2004
Jestli ta Váha nespolupracuje s senzorem teploty výfukových plynú
Váha merí množtvo + teplotu nasávaného vzduchu
Ak ji odpojím motor pravdepodobne pracuje s konštantnou hodnotou
Je to nerízené a jede to líp , asi neco jiného špatného nebo nezapojeného to pri spolupráci s Váhou Vzduchu kazí
asi ... ????
Nevím si to lépe vysvětlit..
Máte s tím skušenosť co to múže být ?
Motor VW group bez váhy nepojede
Turbo regulácia se zdá ,že pracuje
Ak by to bolo turbo pravdepodobne by to nešlo ani po odpojení Váhy
Se zapojenou Váhou to nejede od 1700 do 2000 otač hlavne v kopci
Nad 2000 ot to šlape
EGR prečistený ,sací potrubí prečistený,filtre vymeneny všechny
Váha vzduchu nová ,auto má 177000 km ,
Diagnostika ukazuje špatný senzor teploty výfukových plynú za Katalyzátorem na výfuku
Vyměnil sem ho a chyba přetrvává.
Je možné ,že kabeláž medzi senzorem a Řídicí jednotkou
ma vplivem teploty a času vačší odpor a tym pádem vikazuje
,že senzor teploty je špatný aj když je vymenen za origo nový
Mám zkountrolovat kabeláž ?
Kde se dá sehnat elektro schéma? na 530d E60 r2004
Jestli ta Váha nespolupracuje s senzorem teploty výfukových plynú
Váha merí množtvo + teplotu nasávaného vzduchu
Ak ji odpojím motor pravdepodobne pracuje s konštantnou hodnotou
Je to nerízené a jede to líp , asi neco jiného špatného nebo nezapojeného to pri spolupráci s Váhou Vzduchu kazí
asi ... ????
Nevím si to lépe vysvětlit..
Máte s tím skušenosť co to múže být ?
Motor VW group bez váhy nepojede
U mě tento problém taktéž stále přetrvává.. Měl jsem auto u mechoša, váha prý fungovala na 90 procent, tak ji pročistili, teď jede na 100, ale je to pořád stejný. Zkoušel jsem i váhu odpojit a taky se mi zdálo, že to přestalo dělat,ale neměl jsem čas to vyzkoušet pořádně. Taky mě zaráží, že auto neskočilo do nouzáku bez zapojené váhy, pouze vypsalo chyby a jelo stále na plný výkon, i když dostávalo full gas..
. Jinak mám takový pocit, že by chyba mohla být někde v kabeláži, za studena problém není, pouze až se auto ohřeje. Možná s tím má souvislost i to, že za poslední půlrok mně odešla již 3! jednotka žhavení (žhaviče jsem dával nové).. Pozoruji, že sem tam mi lehce pohasne dislej na palubovce... Už jsem fakt zoufalej..


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
[quote="Ancek"]......... 3! jednotka žhavení (žhaviče jsem dával nové).. ....quote]
ahoj, když tu čtu o té jednotce hžavení... měl jsem něco podobnýho.. a bylo to právě zapříčeněný sáním.. ty klapky v sání byli už zatuhlý a s vůlí a skrz tu vůli to právě přifukovalo vzduch ven.. a vzhledem k tomu že jsem měl i menší netěsnost turba a bralo olej.. tlačilo to ven i trochu oleje, který kapal na jednotku hžavení díkyčemuž odešla.. muj automechanik řikal že je to dost častá závada.. takže pro tebe bude asi nejschůdnější vyměnit to sání.. u mě to teda tak dopadlo.. potažmo repas turba kterej se u mě dělal taky..
ahoj, když tu čtu o té jednotce hžavení... měl jsem něco podobnýho.. a bylo to právě zapříčeněný sáním.. ty klapky v sání byli už zatuhlý a s vůlí a skrz tu vůli to právě přifukovalo vzduch ven.. a vzhledem k tomu že jsem měl i menší netěsnost turba a bralo olej.. tlačilo to ven i trochu oleje, který kapal na jednotku hžavení díkyčemuž odešla.. muj automechanik řikal že je to dost častá závada.. takže pro tebe bude asi nejschůdnější vyměnit to sání.. u mě to teda tak dopadlo.. potažmo repas turba kterej se u mě dělal taky..
Při posledním servisu jsem si nechal odstranit ty klapky v sání, tekže myslím, že tím olejem to asi nebude, snad to kontrolovali, každopádně se na to podívám. Jinak dneska jsem zkoušel odpojit tu váhu a světe div se, auto prostě jede... Jezdil jsem po městě a spotřeba zůstala stejná, auto jede i v nízkých otáčkách, i řazení se mi zdá plynulejší (automat). Dle měření je váha v pořádku, tak teď nevím...Četl jsem, že při odpojené váze by mělo auto skočit do nouzáku - nic takového se nestalo, pouze při druhém nastartování začala svítit kontrolka čerpadla. Auto jede na plný výkon...Tak asi budu jezdit bez váhy...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
nevim.. je jen otázka co to udělá se zbytkem auta.. teď to asi pojede.. ale v podstatě to třeba může mít bohatší směs.. a bude to hulit.. což se podepíše na zbytku motoru, filtr DPF, pokud máš EGR ventil apod., neviděl bych to jako dlouhodobý řešení. spíš bych s tim zajel k někomu kdo dělá bmw běžně.. v praze je pár servisů který docela umí, co jsem slyšel.. ale nevím odkud jsi.. jinak vím o něčem v jižních čechách.. ale předpokládám že odtud nejsi..Ancek píše:Při posledním servisu jsem si nechal odstranit ty klapky v sání, tekže myslím, že tím olejem to asi nebude, snad to kontrolovali, každopádně se na to podívám. Jinak dneska jsem zkoušel odpojit tu váhu a světe div se, auto prostě jede... Jezdil jsem po městě a spotřeba zůstala stejná, auto jede i v nízkých otáčkách, i řazení se mi zdá plynulejší (automat). Dle měření je váha v pořádku, tak teď nevím...Četl jsem, že při odpojené váze by mělo auto skočit do nouzáku - nic takového se nestalo, pouze při druhém nastartování začala svítit kontrolka čerpadla. Auto jede na plný výkon...Tak asi budu jezdit bez váhy...

To bylo samozřejmě myšleno v nadsázce, odpojení váhy není řešení a přesně jak píšeš, může to být bohatší směsí, myslím, že váha bude OK, v háji bude něco jinýho, co s tím nějak souvisí.. Já jsem z Brna, takže to mám trošku z ruky, ale díky...
Chtělo by to narazit na někoho, kdo měl tento problém a vyřešil ho...


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
no nevim.. vím jen že u mě objevil ten mechanik únik z turba a taky řikal že hadice za turbem asi netěsnila tak jak měla, klidně to může bejt nečim takovým.. protože pak by to i ta váha zaznamenala.. že jí jde málo vzduchu a auto se chová přidušeně.. a bez váhy to tam prostě nacpe víc nafty..Ancek píše:To bylo samozřejmě myšleno v nadsázce, odpojení váhy není řešení a přesně jak píšeš, může to být bohatší směsí, myslím, že váha bude OK, v háji bude něco jinýho, co s tím nějak souvisí.. Já jsem z Brna, takže to mám trošku z ruky, ale díky...Chtělo by to narazit na někoho, kdo měl tento problém a vyřešil ho...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
no dalo by se říct, já jsem s autem moc nenajel.. hned poté co jsem si ho dovezl jsem to šoupnul tomu mechanikovi, takže to nedokážu moc porovnat.. jen říkám co on diagnostikoval.. a to co popisuješ by to mohlo způsobovat.. ty jsi nějak zjištoval kolik ti tlačí turbo?Ancek píše:a ty jsi měl přesně tento problém?