Helejte a není to jedno? I kdyby byla rychlejší, v normálním provozu to stejně všichni prd poznáte a kolikrát denně všichni jezdíte 200+ km/h? Mě přijde, jako kdyby byl hrozný problém to, že i Škodovka může být rychlejší, než jen pomalá
ROBi píše:Helejte a není to jedno? I kdyby byla rychlejší, v normálním provozu to stejně všichni prd poznáte a kolikrát denně všichni jezdíte 200+ km/h? Mě přijde, jako kdyby byl hrozný problém to, že i Škodovka může být rychlejší, než jen pomalá
Ale já proti Škodovkám nic nemám...jen mě tak trochu popudilo, že moje auto je tak trochu shazováno mnohem menším a né zrovna moc originálním autem...jinak nejsme ten kdo by poměřoval rychlost na dálnici..
ono to přece ale není jen o zrychlení, podle toho se nedá usuzovat, jestli je auto lepší nebo horší. Když někdo z 18 let staré hondy civic 1.6 VTEC vykuchá celý interiér a trochu si pohraje s motorem tak ve zrychlení může mít problém i e39 540i. Znamená to ale, že je taková japonská srajda lepší než BMW? Chtěl by v tom někdo jet 5 hodin v kuse po dálnici? Já teda ne. To stejné je i škoda vs. BMW. Mě stačilo, když jsem včera musel najet 300km ve služební OII. Záda a nohy mě bolí ještě dnes. Hnus, shit plasty, žádný cit v řízení a brzdách, ve 170km/h hluk z motoru a větru ze kterého ti pak ještě pár hodin hučí v uších. A nedělám si iluze, že na tom i ta démonická Fábia RS bude lépe. Když jedu domů (480km) se svoji e39 tak ještě ten večer po příjedu mám chuť se jít večer projet. To by se mi v jakémkoliv autě od Škody zřejme nikdy nestalo, i když by to mělo zrychlení 0-100 za 5s
berkelay píše:ono to přece ale není jen o zrychlení, podle toho se nedá usuzovat, jestli je auto lepší nebo horší. Když někdo z 18 let staré hondy civic 1.6 VTEC vykuchá celý interiér a trochu si pohraje s motorem tak ve zrychlení může mít problém i e39 540i. Znamená to ale, že je taková japonská srajda lepší než BMW? Chtěl by v tom někdo jet 5 hodin v kuse po dálnici? Já teda ne. To stejné je i škoda vs. BMW. Mě stačilo, když jsem včera musel najet 300km ve služební OII. Záda a nohy mě bolí ještě dnes. Hnus, shit plasty, žádný cit v řízení a brzdách, ve 170km/h hluk z motoru a větru ze kterého ti pak ještě pár hodin hučí v uších. A nedělám si iluze, že na tom i ta démonická Fábia RS bude lépe. Když jedu domů (480km) se svoji e39 tak ještě ten večer po příjedu mám chuť se jít večer projet. To by se mi v jakémkoliv autě od Škody zřejme nikdy nestalo, i když by to mělo zrychlení 0-100 za 5s
berkelay píše:ono to přece ale není jen o zrychlení, podle toho se nedá usuzovat, jestli je auto lepší nebo horší. Když někdo z 18 let staré hondy civic 1.6 VTEC vykuchá celý interiér a trochu si pohraje s motorem tak ve zrychlení může mít problém i e39 540i. Znamená to ale, že je taková japonská srajda lepší než BMW? Chtěl by v tom někdo jet 5 hodin v kuse po dálnici? Já teda ne. To stejné je i škoda vs. BMW. Mě stačilo, když jsem včera musel najet 300km ve služební OII. Záda a nohy mě bolí ještě dnes. Hnus, shit plasty, žádný cit v řízení a brzdách, ve 170km/h hluk z motoru a větru ze kterého ti pak ještě pár hodin hučí v uších. A nedělám si iluze, že na tom i ta démonická Fábia RS bude lépe. Když jedu domů (480km) se svoji e39 tak ještě ten večer po příjedu mám chuť se jít večer projet. To by se mi v jakémkoliv autě od Škody zřejme nikdy nestalo, i když by to mělo zrychlení 0-100 za 5s
berkelay píše:ono to přece ale není jen o zrychlení, podle toho se nedá usuzovat, jestli je auto lepší nebo horší. Když někdo z 18 let staré hondy civic 1.6 VTEC vykuchá celý interiér a trochu si pohraje s motorem tak ve zrychlení může mít problém i e39 540i. Znamená to ale, že je taková japonská srajda lepší než BMW? Chtěl by v tom někdo jet 5 hodin v kuse po dálnici? Já teda ne. To stejné je i škoda vs. BMW. Mě stačilo, když jsem včera musel najet 300km ve služební OII. Záda a nohy mě bolí ještě dnes. Hnus, shit plasty, žádný cit v řízení a brzdách, ve 170km/h hluk z motoru a větru ze kterého ti pak ještě pár hodin hučí v uších. A nedělám si iluze, že na tom i ta démonická Fábia RS bude lépe. Když jedu domů (480km) se svoji e39 tak ještě ten večer po příjedu mám chuť se jít večer projet. To by se mi v jakémkoliv autě od Škody zřejme nikdy nestalo, i když by to mělo zrychlení 0-100 za 5s
Má pravdu, předsedo , není nad houpavý svezení v 7er... stále na ní vzpomínám a jak jen to pujde, bude další...
berkelay píše:ono to přece ale není jen o zrychlení, podle toho se nedá usuzovat, jestli je auto lepší nebo horší. Když někdo z 18 let staré hondy civic 1.6 VTEC vykuchá celý interiér a trochu si pohraje s motorem tak ve zrychlení může mít problém i e39 540i. Znamená to ale, že je taková japonská srajda lepší než BMW? Chtěl by v tom někdo jet 5 hodin v kuse po dálnici? Já teda ne. To stejné je i škoda vs. BMW. Mě stačilo, když jsem včera musel najet 300km ve služební OII. Záda a nohy mě bolí ještě dnes. Hnus, shit plasty, žádný cit v řízení a brzdách, ve 170km/h hluk z motoru a větru ze kterého ti pak ještě pár hodin hučí v uších. A nedělám si iluze, že na tom i ta démonická Fábia RS bude lépe. Když jedu domů (480km) se svoji e39 tak ještě ten večer po příjedu mám chuť se jít večer projet. To by se mi v jakémkoliv autě od Škody zřejme nikdy nestalo, i když by to mělo zrychlení 0-100 za 5s
To jo, E39 je kočár...já říkám, že si každý kilometr vychutnávám. V 7er sem ještě nejel, bude to zase high level...
berkelay píše:ono to přece ale není jen o zrychlení, podle toho se nedá usuzovat, jestli je auto lepší nebo horší. Když někdo z 18 let staré hondy civic 1.6 VTEC vykuchá celý interiér a trochu si pohraje s motorem tak ve zrychlení může mít problém i e39 540i. Znamená to ale, že je taková japonská srajda lepší než BMW? Chtěl by v tom někdo jet 5 hodin v kuse po dálnici? Já teda ne. To stejné je i škoda vs. BMW. Mě stačilo, když jsem včera musel najet 300km ve služební OII. Záda a nohy mě bolí ještě dnes. Hnus, shit plasty, žádný cit v řízení a brzdách, ve 170km/h hluk z motoru a větru ze kterého ti pak ještě pár hodin hučí v uších. A nedělám si iluze, že na tom i ta démonická Fábia RS bude lépe. Když jedu domů (480km) se svoji e39 tak ještě ten večer po příjedu mám chuť se jít večer projet. To by se mi v jakémkoliv autě od Škody zřejme nikdy nestalo, i když by to mělo zrychlení 0-100 za 5s
Byl sem Fabii RS v Chovtasku na Makarský a cesta i svezení vpoho, hlavně spotřeba 5.1 litru a to většinu Rakouska 200km/h a Slovinsko a Chorvatsko 160-180km/h..., i do Prahy je to dobré auto... . Kombinace Fabia RS + BMW je pro mě jedna z nejlepších
Nesnasim neBMW auta kvuli tomu necitlivimu rizeni...Z toho co jsem ted naposledy ridil je to berlingo, golf IV, Octavia II, yaris...Vsechno je takovy tupy bez citu. Zlata e39 o super strmym rizeni e36 ani nemluvim...
..no kurnik dyť to tady povídám celou dobu ...že bramborárná je prostě auto...hele nechci vůbec házet nějaký machrřeči..ale třeba já jsem po skoku z e34 do e38 teprv začal tvrdi že "tam" začíná teprv normální auto...hele ráno se to krásně odmlží..pak to samo perfektně rovnoměrně zatopí..(ne že tam je hic na ksicht..a zima na nohy).stěrače parádička..sicny příjemný...dobře to svítí..pěkně čisťounce hraje...a hlavně po technický stránce..prostě nic neřešíš...motor chytne jak v létě tak i v kurvazimě..olej nechlastá..pod kapotu denně lézt nemusíš..a jen jezdíš...a jede to solidně hodně.. +když někde přijedeš na pumpu votrávenej z práce když se vraciš že si trochu dáchneš..tak za tebou ještě semtam i lidi choděj se ptát co je to za mašinu brutální..no nehřeje tě toto všechno víc na srdíčku než žlutá fabka s vykrojeným nárazníkem na vejfuck a s tvrdejma sedadlam s motorem napříč jako motorka ..říkám furt nic z těch starejch kraksen není lepš jak e39 a 38..(starší modely taky samo, ale to už je spíš o hodně velký odevzdanosti značce a taky před něma smekám)
hlavně neni nic lepší z aut do 100tisíc,jak e39,38,co se týče pohodlí ,svezení ,řízení,pocitu komfortu a bezpečí.okta?mondeo?nic,plebejský předohraby.Mercedes?sračka a světská image.audi? ne ,děkuju,svý auto rád řídím,audi je na řízení horší jak tranzit,takže vyřazeno ze soutěže.do fabie nedám rodinu,prostě 5ka ,nebo 7ma je v týto cenový relaci fakt jedinná a nejlepší možná volba.hovgh.
Jen tak se přidám k tématu ...ale 5-ku nemám . O Fabii se spíš jenom říká , že je rychlá protože většina řidičů Fabií dřív vlastnila Favorita....a pak přesedli do své Fabie RS s "obrovským kroutákem".... Jak ta Fabie jede moc dobře vím...protože jeden kamarád ji dřív vlastnil..... pak si koupil Superba 2.8 v6 ....a sám říkal,že ten Superb je o dost rychlejší....Ale stejně nechápu proč si radši nekoupil auto místo Škodovky..... ale to je jedno no .....
Myslím ,že s e39 2.8 ....na malých vzdálenostech to bude podobný .... ale na dálnici mu ukážeš podle mě s přehledem co je to BMW .
S tím Superbem bych to chtěl vydět, docela bych si vsadil na tu Fabii, že do určité rychlosti by byla rychlejší. Ale opět těžká váha proti muší - to se špatně srovnává.
Jestli můžu přidat osobní zkušenost z dnešní D1 - při vzorných tempomatových 145km/h (E39, 540) se mi v zrcátku objevil červený dráček Fabie RS. Pustil jsem, pak se půl dne předjížděly kamiony...dojel jsem, pak jsme asi oba vycítili, že to chce kickdown:-)
Od 80 do 130 byla mrška vcelku živá, do 150 byla čestným loserem, od 160 výše už to byla one-man show...
Ale zase - až budu chtít pro přítelkyni rychlý nákupní vozík, je to taky varianta..už jen proto, že někde u Lídlu se o to člověk bojí míň než o svýho mazela...
Na cesty někam dál to ale ideální není - kdežto ve svým 15 let starým krasavcovi jsem za den najel 1550km sám za volantem, a když jsem dorazil do cíle, bylo mi skoro líto, že už nebudu dál řídit
hanshody píše:... kdežto ve svým 15 let starým krasavcovi jsem za den najel 1550km sám za volantem, a když jsem dorazil do cíle, bylo mi skoro líto, že už nebudu dál řídit
Ámen...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
S tím taky souhlasím. Jezdívám Chorvatsko cirka 1300 km a nebudu tvrdit, že jsem "odpočatý", nicméně unavený z toho sedu taky nijak nejsem. A to mám blbou E39, pro mnohé sedmičkáře shit největší .
JaneCk píše:S tím taky souhlasím. Jezdívám Chorvatsko cirka 1300 km a nebudu tvrdit, že jsem "odpočatý", nicméně unavený z toho sedu taky nijak nejsem. A to mám blbou E39, pro mnohé sedmičkáře shit největší .
_________________ E39 523iA Tour 1998
Ano prostě BMW je o radosti z jízdy a stím, že se na auto člověk těší až ho nastartuje a někam pojede. O tom to je. Ne jen dopravní prostředek.
A další věc že tyto vozy jsou technikou tak výbavou několik let dopředu oproti ostatním automobilkám.
Když jsem si kodoval svojí E34 na PIN CODE tak na mě lidi čuměli jak kdybych přiletěl z vesmíru co to mám
A stále slyším od škodovkářů co je vezu, že to je mamut ta E34 a jakou to má super výbavu že to snad není možný.
A to je stará E34 což tak novější E39 a E38 to už je zase jinde.
Vždyť jsme fandové této značky a nejde nám jen o výkon, ale o celkové všestrannosti auta a hlavně úžasný pocit ze sportovní jizdy a luxusu co nám nedá žádná jiná značka.
Hezky jste to napsal pane Filozof. Ale k té radosti z jízdy - bude záležet na úhlu pohledu.
Já mám radost z jízdy, protože mám řekněme prima auto. Fabiátor mě předjede, ale i on má radost z jízdy .
To máš alespoň upřímné kamarády. Známí v mém okolí všichni říkají, jak mají príma škodárnu, ať to je 1.2 nebo větší kubatura a jak v zimě všude vyjedou a jak to žere 4,213 l/100km. Já už tyto věci neřeším, nepotřebuju si něco dokazovat, že jsem rychlejší. Stavím se k tomu tak, že všichni BMW mít nemůžeme. Kufr mi je u prdele, do Chorvatska nejezdím vyvenčit lahváče a konzervy a spotřeba není nějak hrozná. A když jedu slušně i to chorvatsko dávám za 7.4 na 100.
Jen co mě štve, tak ty 5. vrata jak reznou...
Tohle je fakt hodně těžké srovnávat. Mě moje 528i s menším M packetem naprosto vyhovuje, protože je prostorná, pohodlná a ten výkon na dnešní provoz je dostačující. Jediný co je na téhle motorizaci blbý je pov. ručení. Už spadá do té nejvyšší kategorie a není to zas takový trhač asfaltu
a na blbý kecy od lidí už taky moc nereaguju. Posledně mě dorazila hláška na co tam mám telefon a televizi... takže už dělám že to neslyším.
spotřeba ještě taky není úplně příšerná, když si vemu že spousta 1,6 jezdí třeba za 8 a já za 10 v kombinaci...
auto mimo BMW, které je ale fakt zábava řídit je toyota celica. Brácha si koupil 7 generaci a má to parádní řízení, řazení. Fakt bomba, ale zase je to dost hlučné a nesedí mi tam moc dobře sedačka. Ale doporučuju se v tomprojet
Jak budou časem nějaké chechtáky navíc tak bych si chtěl pořídit E36 M3 jako víkendovku na takové to pořádné zablbnutí. 3er je na toto prostě lepší jak 5er