Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e34 stav vody (cidla) a oleje m50b25

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
sheep
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: sob 28.08.2010 00:00
Bydliště: České Budějovice

#1 Příspěvek od sheep »

Zdar, mam dvojitej dotaz,

1) voda u e34 525i (m50) muze byt kousek nad ryskou? nebo musi byt presne? protoze skoro pokazde co sednu do auta mi to hlasi ze kuhlwasserstand, pritom vody tam je dost, spis vic nez min a po nejakym case jizdy mi prijde ze voda vyleze nahoru az k tomu vicku-to je normal?

2)doted jsem myslel ze mi motor zere olej, vychazelo to tak 1l/300km ale kdyz jsem dneska byl pro kola (700 km celkova cesta) pred odjezdem jsem kontroloval mel jsem plno oleje, po prijezdu se ryska nehla, meni to neco na tom jestli motor zere olej nebo ne?

za strpeni se mnou budu vdecnej :)
Milosss
Registrovaný
Příspěvky: 87
Registrován: úte 14.04.2009 00:00

#2 Příspěvek od Milosss »

Tie cidla kludne odchadzali, takze to moze byt aj tvoj pripad, ak je voda po rysku cize cidlo je zaplavene a pise ze je malo vody, tak asi je v haji alebo kablovacka k nemu.
Co sa tyka oleja, stale si dolieval za 300km 1 liter a teraz zrazu si nemusel? Je dost mozne ze ide benzin do oleja a hladina ti ostala rovnaka. Ovonaj ci ten olej nesmrdi moc po benzine, ak je troska citit je to normal, ak vytiahnes mierku a mas pocit ze tam mas namiesto oleja benzin, je nieco zle. Teda s najvacsou pravdepodobnosotu bohata zmes alebo piestne kruzky.
sheep
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: sob 28.08.2010 00:00
Bydliště: České Budějovice

#3 Příspěvek od sheep »

no, z toho co jsem jezdil to vychazelo priblizne 300km/litr, ale bylo to popojizdeni po meste parkrat do tydne, ted jsem zas jednou po delsi dobe jel dal, takze jsem to po dojeti mohl zhodnotit kolik oleje tam zustalo, a nezmenilo se to, to jestli je v oleji benzin zkusim az budu u auta...
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#4 Příspěvek od beny-maser »

litr na 300km je hodně i když je to jen na krátké trasy,
funguje ti správně termostat?
většina lidí ti povrdí, že max spotřeba oleje je litr na tisíc kiláků
co tam liješ za olej?není to nějaká chcanka?
já mám tds najeto 400 jezdí většinou couračky, nedolejvám nic a jezdím na 5w-40
sheep
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: sob 28.08.2010 00:00
Bydliště: České Budějovice

#5 Příspěvek od sheep »

jojo, vim ze 1k/litr je normal, vim ze s tim neco je ale nevim co, zatim pisu spis kdyby nekoho neco napadlo, liju tam TOTAL 10w40 quartz 9001 (?) asi je to to oznaceni, tekl mi olej na svicky, tesneni mi v servisu menili, to jestli funguje spravne termostat nevim, nevim jak bych to poznal, dal se mi taky pri rozjezdech stava (ne vzdy) ze startuju treba 4s a pri dobe drzeni klice v zapalovani jde z vejfuku "dym" nabělenej, dyz chytne prestane to, dyby to byly pist. krouzky tak by olej zralo vzdy? nebo se muze stat ze bude zrat pri popojizdenich a na dalky ne?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#6 Příspěvek od beny-maser »

tak pokud ten olej teče ven tak musíš nejdřív vyřešit všechny větší úniky, pístní kroužky bych zatím neřešil, ta hladina vody bude nejspíš čidlo.
sheep
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: sob 28.08.2010 00:00
Bydliště: České Budějovice

#7 Příspěvek od sheep »

beny-maser píše:tak pokud ten olej teče ven tak musíš nejdřív vyřešit všechny větší úniky, pístní kroužky bych zatím neřešil, ta hladina vody bude nejspíš čidlo.
prave motor nikde neni od oleje, takze to nevypada ze by tekl... kdyz zustane auto nekde na suchu pres noc treba neni tam ani kapka pod nim
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#8 Příspěvek od beny-maser »

já neumím číst já jsem čet, že ti to těsnění neměnili,
jinak pokud tam máš plastovou vanu pod motorem tak si nemyslím, že to poznáš podle louže pod autem.
sheep
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: sob 28.08.2010 00:00
Bydliště: České Budějovice

#9 Příspěvek od sheep »

beny-maser píše:já neumím číst já jsem čet, že ti to těsnění neměnili,
jinak pokud tam máš plastovou vanu pod motorem tak si nemyslím, že to poznáš podle louže pod autem.
nemam
Milosss
Registrovaný
Příspěvky: 87
Registrován: úte 14.04.2009 00:00

#10 Příspěvek od Milosss »

Ja by som s kludom povedal ze ma vadne gufera na ventiloch. Ak motor je v chode, nejde modry dym, auto skoro nespaluje olej, to je ta skoro nulova spotreba pri 700km trase. Ale jakmile auto zastavi, stecie cast oleja zhora cez gufera do valcov, dlhsie toci, lebo zamaze sviecky a odpali dym, ktory je z oleja, a ked jazdi len tych 300km same startovania tak mu takymto sposobom zmizne ten liter nie?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#11 Příspěvek od beny-maser »

Milosss píše:Ja by som s kludom povedal ze ma vadne gufera na ventiloch. Ak motor je v chode, nejde modry dym, auto skoro nespaluje olej, to je ta skoro nulova spotreba pri 700km trase. Ale jakmile auto zastavi, stecie cast oleja zhora cez gufera do valcov, dlhsie toci, lebo zamaze sviecky a odpali dym, ktory je z oleja, a ked jazdi len tych 300km same startovania tak mu takymto sposobom zmizne ten liter nie?

k tomuhle názoru bych se přiklonil i já
Uživatelský avatar
shadou
Registrovaný
Příspěvky: 781
Registrován: ned 25.11.2007 01:00
Bydliště: Kolín 3
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od shadou »

1
voda se po zahřátí roztáhne a proto je hned pod hrdlem. Pokud voda bude nad ryskou ,uteče ven.
Kup nové čidlo hladiny a bude po hlášení .

2
Milosss píše:Ja by som s kludom povedal ze ma vadne gufera na ventiloch. Ak motor je v chode, nejde modry dym, auto skoro nespaluje olej, to je ta skoro nulova spotreba pri 700km trase. Ale jakmile auto zastavi, stecie cast oleja zhora cez gufera do valcov, dlhsie toci, lebo zamaze sviecky a odpali dym, ktory je z oleja, a ked jazdi len tych 300km same startovania tak mu takymto sposobom zmizne ten liter nie?


Plně souhlasím . Na 90% je tohle pravděpodobné zdůvodnění popsaného. Měl jsem podobný problém.
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !

Obrázek
sheep
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: sob 28.08.2010 00:00
Bydliště: České Budějovice

#13 Příspěvek od sheep »

shadou píše:1
voda se po zahřátí roztáhne a proto je hned pod hrdlem. Pokud voda bude nad ryskou ,uteče ven.
Kup nové čidlo hladiny a bude po hlášení .

2
Milosss píše:Ja by som s kludom povedal ze ma vadne gufera na ventiloch. Ak motor je v chode, nejde modry dym, auto skoro nespaluje olej, to je ta skoro nulova spotreba pri 700km trase. Ale jakmile auto zastavi, stecie cast oleja zhora cez gufera do valcov, dlhsie toci, lebo zamaze sviecky a odpali dym, ktory je z oleja, a ked jazdi len tych 300km same startovania tak mu takymto sposobom zmizne ten liter nie?


Plně souhlasím . Na 90% je tohle pravděpodobné zdůvodnění popsaného. Měl jsem podobný problém.


kez by :) zkusim se na to priste v servisu poptat, diky za odpovedi vsem, tak trochu jsem v tohle doufal, snad to bude ono
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#14 Příspěvek od beny-maser »

ještě mě právě na padlo, že na ty gufera by šlo použít takové omlazovadlo od liqui-moly, když zajdeš do lepších autodílů a bude prodavač v kondici tak by ti mohl prodat to co potřebuješ, těch aditiv je velké množství a každý dělá něco jinýho, ale co prodali mě, tak to vždycky pomohlo. Samozřejmě GO s tím neuděláš a jestli jsou totál tak se nikam neposuneš, ale jestli to na delší trasu olej nežere, tak by to mohlo ještě pomoct a cena je většinou někde kolem 200kč a to si myslím se ještě vyplatí zkusit, než sundavat hlavu.
Odpovědět