Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Brzdy na E39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Dettektorr
Registrovaný
Příspěvky: 461
Registrován: pát 12.11.2010 01:00
Bydliště: Kladno

#21 Příspěvek od Dettektorr »

Jinka druhej ostrej test znamenal poět zbarvení kotoučů do krásné modři a druhý den po pár km zase nádherné jak zrcadlo 8) Zvláštní. Nejvíc to brzdí, když jsou zahřáté, ale to je asi u všech stejný.
Hansen
Registrovaný
Příspěvky: 346
Registrován: ned 15.04.2007 00:00
Bydliště: Čelákovice

#22 Příspěvek od Hansen »

Já jsem kupoval na 540i originál kotouče v AutoBase a stál mě jeden přední kotouč 2660,- Kč. Sada origo předních desek stála 3550,- Kč. Kotouče byly ATE a origo desky byly JURID.

Na 750i jsem za 260€ koupil na ebay přední kotouče a desky ATE. Mám na nich najeto 20 tis. km a nezkroutily se. Zajímavé je, že kamarád si koupit ty samé kotouče v Česku a jemu celé kotouče včetně středu zrezavěly a hodně mu černají kola od prachu, kdežto ty moje jsou pořád šedivé a kola se od nich špiní docela málo. Najeto na nich máme skoro stejně.
Frosty
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: úte 16.12.2008 01:00

#23 Příspěvek od Frosty »

Kotouče se zkroutí jednoduše : když se postupně záběhem (cca 200 km) pozvolna neprohřejí a hned se na ně hamtne, tak se materiál, ze kterého jsou vyhřeje najednou a chemicky změní strukturu, čímž se změní vlastnosti toho materiálu. Pak se kotouče zkroutí a už NIKDY se nesrovnají. Můžete s nimi dělat psí kusy, soustružit je, brousit je, jak se ohřejí, zase se zkroutí. To není z mé hlavy, to mám písemnou servisní informaci od Bremba. Proto je důležitý záběh nových brzd.
Měl jsem zákazníka se 740 i, udělali jsme nové brzdy, pán to rozjel na 200 Km/h a zašlápl to a šel se podívat, jak jsopu krásně červené. Pak mne trápil, že mu vibruje při brždění volant a až po důkladném výslechu z něj vylezlo, co provedl. A bylo to. :P Jinak lepší brzdný výkon při studených, nebo teplých brzdách je ovlivněn složením směsi brzdového obložení.
Dettektorr
Registrovaný
Příspěvky: 461
Registrován: pát 12.11.2010 01:00
Bydliště: Kladno

#24 Příspěvek od Dettektorr »

Takže když jsem na těch brzdách najel 1000 km obyčejnou jízdou město dálnice a žádný hup na brzdu z 200 na 0 tak sou asi dobře zajetý, že jo?
HansCZ
Registrovaný
Příspěvky: 329
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: okolí Olomouce
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od HansCZ »

Tak to tu trochu obnovím se svým dotazem

na e39 525d budu kupovat přední kotouče+desky a rozhoduji se mezi těmito:

Brembo
Textar
ATE


cenově vycházejí dost podobně, takže se nemůžu rozhodnout

budu vděčný za vaše názory
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#26 Příspěvek od Don »

brembo jsem mel a za pul roku se trochu zkroutily. snejk mi dal ATE a ty jsou perfektni. uz na nich litam cca 2 mesice
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Hubajz
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: stř 09.02.2011 01:00
Bydliště: Strakonice

#27 Příspěvek od Hubajz »

Zdary, taky to teď řeším.Budu měnit zadní kotouče + desky.Originály asi kupovat nebudu....Přeci jen ten zadek neni tak namáhanej jako ten předek.Ale jsou to přeci jen brzdy!Takže polský taky kupovat nebudu.Co jsem zatím zkoumal cenové relace...jsou opravdu obrovské, a myslím, že než kupovat extradrahé, je lepší si koupit 2x nové kotouče průměrné kvality.
Až pokoupim a ozkoušim, napíšu.
kappricek
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: stř 30.07.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#28 Příspěvek od kappricek »

Měl jsem na E36 komplet ATE POWER DISKY a ATE destičky a bylo to perfektní. Jinak můj mechoš mi tenkrát ty disky raději zajel, říkal, že je důležité prvních 500km s tím nrozhodn nedělat žádné kraviny.

Mám špatnou zkušenost s vrtanými kotouči, respektivě já ne ale známí. Každý, kdo měl vrtané, měl problémy s kroucením kotoučů. Já osobně preferuju drážková ne vrtání.

Jo a ty ATE brzdily suprově, ale až po zahřátí s nadsázkou by se dalo říct, že když jsem vyjížděl od baráku, tak jsem brzdil skoro i očima, ale jen se zahřáli, bylo vše o.k.
Odpovědět