Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39 čip
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Profi tuning o cca 10-20procent je v pohodě a neměl by bejt problém.
Mělo by to i zmenšit spotřebu o 10-15procent pokud pojedeš dle předpisů.
Asi jde jen ted u koho a za kolik peněz. Více jak 8tisic bych za to nedal.
Ideální u někoho kdo to umí za rozumné prachy se zárukou na práci.
http://www.youtube.com/watch?v=HVDFUu8p ... re=related
Dobrej výkon i krouták, ted jen za kolik taková uprava bude. A jakej vliv to bude mít.
http://www.chiptuning.cz/chiptuning-zvy ... p#software
Máte někdo zkušenosti s firmou chiptuning.cz ? ??
Má zajimavé možnosti nastavení a upravy řídíci jednotky. koukám na naše auto 530xd 170KW zda by šel ten ekotuning a zda by šlo poznat snížení spotřeby.
http://www.chiptuning.cz/chiptuning.php ... 20%20170kW
Mělo by to i zmenšit spotřebu o 10-15procent pokud pojedeš dle předpisů.
Asi jde jen ted u koho a za kolik peněz. Více jak 8tisic bych za to nedal.
Ideální u někoho kdo to umí za rozumné prachy se zárukou na práci.
http://www.youtube.com/watch?v=HVDFUu8p ... re=related
Dobrej výkon i krouták, ted jen za kolik taková uprava bude. A jakej vliv to bude mít.
http://www.chiptuning.cz/chiptuning-zvy ... p#software
Máte někdo zkušenosti s firmou chiptuning.cz ? ??
Má zajimavé možnosti nastavení a upravy řídíci jednotky. koukám na naše auto 530xd 170KW zda by šel ten ekotuning a zda by šlo poznat snížení spotřeby.
http://www.chiptuning.cz/chiptuning.php ... 20%20170kW
Taky jsem nad nim dumal, výkon mi sice stačí, ale víc by mi taky nevadilo. Jen mi za studena docela houká turbo, tak bych nerad něco pokazil. Mam najeto 235k, ale nemam zaručený, že jsou poctivý, tak se radši nepouštim do větších akcí. Jinak cena toho čipu je se změřením turba před a po čipu a změření výkonu počítačem okolo 3000kč, což je myslim si velice slušná cena. Jak je to se zárukou to si nejsem jistej.
Tak na mem aute to zkousel predchozi majitel, kterym byl strejda a dopadlo to tak, ze ho cip vysel cca na 70 tis. Nechaval auto nacipovat kdyz melo 70 tis. km. Delal to nejaky amater a pak se mu tam pohadalo kde co, takze nova ridici jednotka, venec, ktery roztaci starter, turbo..... takze auto bylo uvedeno do puvodniho stavu a od te doby 300 tis. km bez jakehokoliv problemu... jinak se jedna o E39 530 dA rok 1998, 135 kW.