Nazdar lidi, mám E34 TDS v automatu a už fakt postrádám řazení vím že to pak bude zase naopak) Věc se má tak, že to v blízké době budu chtít překopat na manuál (převodovku už mám z E36 TD měla by být tuším stejná). O tázka zní dělal to už tady někdo? Na co si dát pozor a co všechno budu potřebovat?:-) Jinak neříkejte mi že to nemá smysl to ja vim .Pak kdyby někdo měl zájem o automat v krásným stavu tak si pište je možný ho projet ještě před rozděláním.
Potřebuješ převodovku s kulisou řazení, přední díl kardanu, komplet spojku, a komplet pedály. Dá se tam dát k pedálům z automata jen spojkovej pedál ale na držáku pedálů chybí držák na přídavnou pružinu co pomáhá zmáčknout spojku. Takže pokud tam přidáš jen spojkovej pedál tak ti půjde spojka dost ztuha. Pokud máš tempomat tak musíš zapojit ke spojkovýmu pedálu spínač. Pokud to budeš dělat tak napiš a já se ti mrknu který dráty u fofrklacku propojit, a na který zapojit couvací světla, teď to z hlavy nevím.
No s tou spojkou ubec nevím jak to provést:( co k tomu všechno potřebuju?
Jinak kdyby někdo prodával díly co nemám a budu potřebovat tak je rád odkoupím.
PearlJam píše:No muj nazor na to je takovy, ze je lepsi to auto prodat a koupit rovnou s manualem. Akorat si to rozdrbes a nebudes mit cim jezdit.
Předělat to na manuál trvá jedno odpoledne, nic na tom není. A dnes jsou ceny dílů za pár korun, a pokud má tu automatickou převodovku v dobrým stavu tak ji prodá za víc než ho budou stát věci na překopání. Takže bude mít díly na překopání zadara.
HIDEN píše:No s tou spojkou ubec nevím jak to provést:( co k tomu všechno potřebuju?
Jinak kdyby někdo prodával díly co nemám a budu potřebovat tak je rád odkoupím.
Ptřebuješ: spojkovej setrvák se šroubama, lamelu, přítlačák, ložisko do kliky, spojkové ložisko, spojkovej válec k pedálům, spojkovej válec na převodovku, spojkovou hadici.
Nikdo nic? Jinak co budu ještě potřebovat? Držák převodovky? A není náhodou kardan jinak dlouhej než u matu?A jak je to s tou elektrikou?Četl sem že se pak třeba nedá ani nastartovat.
prostě jestli není lepší se na to vy......
za jedno odpoledno to vzládne jenom parta lidí co už to jednou dělali.
Jinak věcy na manuál tds e34 mám a všechny nebo většinu,ale za spojkovou sadu se setrvákem chci 5tis,protože je komplet skoro nová(najeto do 5tis/km). A ten zbytek ti k tomu nechám za 500 klidně i s kardanem, protože takovej dobrodruh se už stejně nenajde
No tak překopáno už mám jen když prostě řadím jedu tak cejtím vibrace jakoby od kardanu to bude asi středové uložení co? A když jedu a sešlápnu spojku tak to udělá krapet ranu no všechny šrouby sou utažený pořádně takže tam asi problém nebude .A jinak spojka bere dost nahoře přitom se mi zdá že je dobrá nevíte kde sem mohl udělat chybu?