Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW E39 528i Cuká atd...

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od Vesa88 »

Zdravim. Tak dneska jsem videl svoje auto zespodu poprve za celou dobu co ho mam :) Chtel jsem si vymenit hardy spojku a silentblok prevodovky v domeni ze jsou spatne. Auto mi zacalo divne cukat, pri razeni na jakykoliv rychlostni stupen cuka, driv to delalo mezi jednickou a dvojkou v tahu ale ted uz skoro na kazdou rychlost. Taky kdyz mam zarazenou treba trojku a pustim plyn auto divne cukne a kdyz ho zas seslapnu (lehce) tak taky cukne. Uz me to zacnia stvat, myslel jsem ze je to tou hardy spojkou ze ma vuly nebo tak, ale kdyz jsem vlezl pod auto tak vypada dobra, ale kdyz jsem chutnul za kardan a zkusil s nim zahybat tak ma asi 2cm vuly (nevim jestli to je dobre) Mel jsem vyrazenou rychlost a hybalo to az s poloosama ale jen ty dva centimetry. Taky mi prijde ze je auto takove linejsi. Jak odspodu, tak nahore, kdyz treba poradne roztacim dvojku tak vzdycky otacke lezli do cerveneho krasne rychle a ted mezi 5000 - 6500ot je to takovy liny a pomaly. Kdyz jsem pred mesicem vymenil svicky auto zacalo krasne tahnout a bylo to super, ale ted je to fakt hruza (svicky sem daval podle originalniho cisla NGK 2 jiskriste). uz nevim co dal, ale asi prvni mi urcite poradite diagnostiku :)
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2214
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#2 Příspěvek od soukupadam »

Mám ten stejnej problém s cukáním, přesně jak popisuješ. zatim to dělá jenom při rozjezdech a když pustim a znova sešlápnu plyn tak taky. Při řazení mezi D a R to ještě navíc divně cinkne. Zatim nevim co s tim snad nekdo poradi.

e39 525i
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od Vesa88 »

Zapomel jsem ze mam manual :) Na prevodovce mam jeste napsano ATF only a ze olej do automatickejch prevodovek tak jsem tam nalil olej co leju do serva ATF Dexron II tak doufam ze jsem neudelal chybu jen jsem ho dolil :)

EDIT:

Jeste jsem zapomel ze mi prijde ze mi trosku lina olej mezi prevodovkou a motorem to znamena jako od spojky a to taky asi nebude uplne dobre ze? :)
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#4 Příspěvek od E30STORM »

Asi bude rozumné,zajít si na tu fiagnostiku.
Ale tipuju to na sondu , nebo nějaké čidlo.
A když to nebude toto,vyměnil bych palivák popřípadě čerpadlo v nádrži.
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od Vesa88 »

Cerpadlo nevim, ale kdyz to vezmu na dalnici (jel jsem ve ctvrtek) tak jsem jel v pohode bez problemu 220km/h a pohoda a palivak je v aute rok a tankuju bud carreru 100 nebo kdyz nekde jinde tak 98...
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Brátn Moderátor »

každýho to potkalo, mě dokonce dvakrát (na dvou autech) a potká to každýho s M52, jeď na diagnostiku a pak napiš, jestli mám pravdu s čidlem vačky, jinak olej jsi tam zvolil správně
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od Vesa88 »

Super diky, zajedu na diagnostiku... :) A jeste me zajma ta vule na tom kardanu jestli tam ma byt nebo ne? :)
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2214
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#8 Příspěvek od soukupadam »

něco novýho?
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od Vesa88 »

Ne jeste jsem nebyl na diagnostice...Ale vcera kdyz jsem jel z prace mi prislo ze to jelo zas normalne, tak nevim... :)
Odpovědět