D2R používá například minulá generace Renaultu Laguna, před face Volvo CX90, nebo poslední Nissan Primera. Ta výbojka je prakticky stejná jako v případě D2S, jen je na ní clonítko (vypadá to jako taková černá samolepka). Funguje to celkem dobře, pokud dáš teplotu světla 4300k, tak to má šanci na úspěch. Nicméně stejně je nejlepší použít čočku.Bratn píše:HID sady jsou nezákoný a pokud je na autě máš, tak je to automobil nezpůsobilý provozu na komunikacích a tam je slušnej flastr a myslím i body, ale blbě se to dokazuje, dostaneš předvolání, že jsou to hidy a musíš se dostavit na technickou, za tu dobu tam stejně dáš zpět halogeny a nic ti nedokážou, ale bloková na místě je 2000,
jinak pokud vezmete originál BMW E39 světla, tak s obyč rozptylkama na halogen to svítí normálně, žádný znatelný rozdíl tam není, pouze to oslňuje jak prase, s rozptylkama pro xenon to svítí ještě hůř, světlo je více cílený a neláme se do stran, ideální je použít originál světla s čočkama, ty svítí nejlíp ze všech předface světel, pak ještě existují nějaké výbojky typ R, že jsou přizpůsobeny do obyčejných světel, s tím jsem se bohužel ještě na živo nesetkal
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Světla ?? Prosím o pomoc
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 868
- Registrován: ned 13.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha - západ
- Klubové ID: 3068
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 232
- Registrován: úte 07.09.2010 00:00
- Bydliště: BMW Land
Pokud máš xenon,musíš mít ostřikovače světel,tak bych to uzavřel.
Takže pokud máš HID ,nebo dopastěný xenon na předfacu se světlama pofacu,musíš mít ostřikovače.
Já sám mám facelif světla , s origo xenonem , bez ostřikovače a za celou dobu co mam auto,tj 1/2 mě v nezastavil ani jeden fízl a když zastaví, pošlu ho do kytek, řeknu že je to origo, nic mu nepodepišu ,mám ho tkz v pi*i.
Neřešte chujoviny, na E39 snad není žádnej normální člověk vysazenej, joo, dát si HID do Felicie,nebo Favorita, to je věc
!
Takže pokud máš HID ,nebo dopastěný xenon na předfacu se světlama pofacu,musíš mít ostřikovače.
Já sám mám facelif světla , s origo xenonem , bez ostřikovače a za celou dobu co mam auto,tj 1/2 mě v nezastavil ani jeden fízl a když zastaví, pošlu ho do kytek, řeknu že je to origo, nic mu nepodepišu ,mám ho tkz v pi*i.
Neřešte chujoviny, na E39 snad není žádnej normální člověk vysazenej, joo, dát si HID do Felicie,nebo Favorita, to je věc

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 232
- Registrován: úte 07.09.2010 00:00
- Bydliště: BMW Land
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
no ještě bych to doplnil, všechna světla, která mohou být osazena výbojkami to mají na světlech vždy napsaný, takže pokud vás zastaví a budete mít ostřiky, tak vám to stejně nepomůže pokud nemáte např. na rozptylce vyraženo D2S, ale je pravda, že tohle by po vás museli opravdu jít, BMW od určitého roku nechávají na pokoji, protože si nikdy nejsou 100% jistí a jdou právě po feldách a favoritech
ale vy pořád řešíte pouze pokuty, pokud proti vám pojede auto a jeho vinou se oba nabouráte a bude mít dobrého právníka, tak vás užene na tom, že jste měli výbojky ve světle kam neptaří a viníkem jste vy, protože jste měl vozidlo nezpůsobilé provozu na pozemních komunikacích a protijedoucí vozidlo jste oslnil, stejné je to s kolama, která na autě nemají co dělat a další věci, pokuta je jen ten lehčí trest, než když vám přičtou 100% vinu na tom, že v protijedoucím autě někdo umřel a vy si jdete posedět
ale vy pořád řešíte pouze pokuty, pokud proti vám pojede auto a jeho vinou se oba nabouráte a bude mít dobrého právníka, tak vás užene na tom, že jste měli výbojky ve světle kam neptaří a viníkem jste vy, protože jste měl vozidlo nezpůsobilé provozu na pozemních komunikacích a protijedoucí vozidlo jste oslnil, stejné je to s kolama, která na autě nemají co dělat a další věci, pokuta je jen ten lehčí trest, než když vám přičtou 100% vinu na tom, že v protijedoucím autě někdo umřel a vy si jdete posedět
Pravda je to popsaný. Osobně jsem si to vyzkoušel na předchozim autě, kde jsem měl taky HID, měl jsem to celkem hezky udělaný, že to nešlo poznat jestli HID nebo origo, ale fízl mi to rychle vysvětlil. Měl jsem i origo ostřiky světel a naklápění, jen jsem neměl čočku. Vadilo mu to, že na skle světla pro halogen je napsáno HR, tím pádem tam xenon nemá co dělat a dostal jsem 1k pokutu. Tak jsem se na to trošku zaměřil a fakt je to na většině světel někde vyražený. Nicméně stejně plánuju xenony, přes to že nemam ostřikovače. Ale byl bych rád za origo po FL, nebo velice věrnou kopii, která bude mít srovnatelnou svítivost jako origo. Jestli máte, nabídněte... 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 232
- Registrován: úte 07.09.2010 00:00
- Bydliště: BMW Land
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 232
- Registrován: úte 07.09.2010 00:00
- Bydliště: BMW Land
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 232
- Registrován: úte 07.09.2010 00:00
- Bydliště: BMW Land
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 64
- Registrován: ned 18.03.2007 01:00
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem dnes naaplikoval přední světla DEPO pro xenonové výbojky D2S a osadil je HID sadou s výbojkami D2S a zatím v poho... Jen mi sem tam palubák zahlásí že mám spálený žárovky ve světlech, ale jinak nic jiného nepozoruji. Zkusím ještě přibastlit odpor dle mých výpočtů... 10Ohm 25W... a uvidím jestli to bude mít nějaký efekt, řekl bych že by to mělo pomoct, no uvidíme... Jinak není to uplně to co jsem čekal, nicméně to svítí určitě líp než ty vysvícené origo paraboly s H7, ale jak jsem napsal neni to úplně to pravé ořechové...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 232
- Registrován: úte 07.09.2010 00:00
- Bydliště: BMW Land
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 232
- Registrován: úte 07.09.2010 00:00
- Bydliště: BMW Land