Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vibrace volantu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: pon 18.06.2007 00:00
Měl jsem něco podobného a asi to budou silenbloky,ale horší je ,že na nerovnostech, takový ty vlny to mlátí daleko víc a to jsem zjistil,že je křivý kolo..li'ták..na zimákách to nedělá,ale zase se klepe volant,když ve vyšší rychlosti musím přibrzdit a to podle mě budou křivý kotouče..takže nekonečnej v¨boj..ale třeba jednou..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: pon 18.06.2007 00:00
Diky moc, ja se potreboval ujistit, protoze mam toto auto moznost koupit a vsiml jsem si, ze jeden z tech silentbloku na motoru je bud nejak uvolneny nebo vytrzeny a jeste bych tedy mel jednu otazku, slysel jsem, ze u tech dieselu to neni sranda vymenit a jestli nekdo nema zkusenost na kolik to prijde.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 128
- Registrován: úte 29.05.2007 00:00
- Bydliště: Královéhradecko
- Kontaktovat uživatele:
Tak mám auto po velké výměně.
Vyměnil jsem setrvák....motor už nemlátí při chcípnutí motoru...a jde lépe řadit.
3 vstřiky jsem nechal přetriskovat v Bosch Diesel servisu a řídící vstřik jsem koupil nový.....čidlo na starém bylo KO......no a světe div se auto mi jede úpně jinak, takle ho ani neznám.....dnes sem to protáhl těma našima horskejma zatáčkama východních čech a vesměs na 3ku a i v 1300ot/min se mu chce zrychlovat do kopečka.....jo...a před výměnou vstřiků jsem měl strašně neklidný motor....klapal jak 3 válec....no a teď?......chvíli mi trvalo než jsem spadl zpět do reality a zjistil že nemám 6ti válec ale 4 válec
takže to co píšou na tipcarsu o E39...... !hlučný motor 520d"....není až zas tak pravda....protože já ho opravdu nepoznávám.....jede krásně tichounce....samozřejmě že to nemá na 6ti válec....ale oproti audi, škoda TDI....tichounko....to i kamarád co má 2006tku oktávu RS má motor hlučnější. Toť mé postřehy a názory.
Vyměnil jsem setrvák....motor už nemlátí při chcípnutí motoru...a jde lépe řadit.
3 vstřiky jsem nechal přetriskovat v Bosch Diesel servisu a řídící vstřik jsem koupil nový.....čidlo na starém bylo KO......no a světe div se auto mi jede úpně jinak, takle ho ani neznám.....dnes sem to protáhl těma našima horskejma zatáčkama východních čech a vesměs na 3ku a i v 1300ot/min se mu chce zrychlovat do kopečka.....jo...a před výměnou vstřiků jsem měl strašně neklidný motor....klapal jak 3 válec....no a teď?......chvíli mi trvalo než jsem spadl zpět do reality a zjistil že nemám 6ti válec ale 4 válec

takže to co píšou na tipcarsu o E39...... !hlučný motor 520d"....není až zas tak pravda....protože já ho opravdu nepoznávám.....jede krásně tichounce....samozřejmě že to nemá na 6ti válec....ale oproti audi, škoda TDI....tichounko....to i kamarád co má 2006tku oktávu RS má motor hlučnější. Toť mé postřehy a názory.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 128
- Registrován: úte 29.05.2007 00:00
- Bydliště: Královéhradecko
- Kontaktovat uživatele:
tak přetriskování 3ks vstřiků i s novým měděným těsněním stálo 6900kč s DPH.
Řídící vstřik mi nabízeli za 5000 bez dph ale museli by ho zadat do výroby a byl by koncem června, tak jsem si ho objednal v Auto-Pilotu v praze....kde berou od auto-kelly....měli poslední koušek....takže štěstí....ten stál 6800 s DPH. celá sranda 14tis.
Jinak můžu doporučit.....úplně mi to oživilo auto.
Řídící vstřik mi nabízeli za 5000 bez dph ale museli by ho zadat do výroby a byl by koncem června, tak jsem si ho objednal v Auto-Pilotu v praze....kde berou od auto-kelly....měli poslední koušek....takže štěstí....ten stál 6800 s DPH. celá sranda 14tis.
Jinak můžu doporučit.....úplně mi to oživilo auto.