je jasný že pokud dáš místo 2,0 4,4 V8 tak ti žádnej čip neudělá to co V8,ale pokud chceš zachovat objem tak výkon dostaneš vhodným čipem, pokud to někomu s čipem nejede tak je to o tom kdo ten čip dělal a kdo vymýšlel tu mapu. Že ti čip nic neudělá je blbost osobně jsem jezdil ve služebním pic-upu škoda felicia 1,3 50kW byla přečipovaná kvůli nástavbě na 55kW a bylo to dost znát i těch blbejch 5kW na škodovce 1,3!Rendis píše:blbost!! Chip Ti nepřidá vůbec nic.Je tady toho o úpravách motoru desítky stránek...každý začínal s chipema zjistil,že je to k ničemu. Cest k navýšení výkonu je několik....a naprosto nejlepší je prodat 520i a koupit silnější.Věř mi nebo ne.Já si tím prošel na e36 1.8i a i na 525i...vačky,svody,výfuk na zakázku,turbo...blbost.Buď silnější celé auto nebo implantovat V8 nebo M5
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E34-odlehceni setrvaku-o kolik????
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
nejlevnější je prodat a koupit V8 alespon 4litr. nebo pak M5.
Rozdíl pár desítek tisíc a rozhodně je to auto komplet postavené na ten výkon.
Brzdy , výfuk, tlumiče, jednotka, spojka, atd.
Pokud utratíš u svého 2litru pár desítek tisíc získáš směšných pár koní možná 20 ale budeš muset koupit komplet výfuk , ostrá vačka , a další věci a ber to tak že každá 525i ti stejně ujede. Takže je to zbytečné a opravdu pokud chceš auto co je pekelně rychlé začni u V8.
Mám 525i 192koní je to slušný ale i do tohoto nemá smysl nějak moc investovat na zvyšování výkonu.
Tohle ti řekne plno lidí tady na foru.
Takže V8 zdar. Vše ostatní jsou vyhozené prachy do kanálu. (lepší si je užít na dovolené. )
Rozdíl pár desítek tisíc a rozhodně je to auto komplet postavené na ten výkon.
Brzdy , výfuk, tlumiče, jednotka, spojka, atd.
Pokud utratíš u svého 2litru pár desítek tisíc získáš směšných pár koní možná 20 ale budeš muset koupit komplet výfuk , ostrá vačka , a další věci a ber to tak že každá 525i ti stejně ujede. Takže je to zbytečné a opravdu pokud chceš auto co je pekelně rychlé začni u V8.
Mám 525i 192koní je to slušný ale i do tohoto nemá smysl nějak moc investovat na zvyšování výkonu.
Tohle ti řekne plno lidí tady na foru.

Takže V8 zdar. Vše ostatní jsou vyhozené prachy do kanálu. (lepší si je užít na dovolené. )

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
Má pravdu,předsedo. I já tohle znám (na jiné značce),papírově jsem 1,6-16V dostal ze 100 na 145 PS,balík peněz to stálo a akceleračně jsem jakžtakž stačil na 2,0-16V (které stály stejný peníz bez úprav...). Pak jsem sedl do 2,5 a tu svojí s obrovskou ztrátou prodal...Já si tím prošel na e36 1.8i a i na 525i...vačky,svody,výfuk na zakázku,turbo...