Prosím o snažnou pomoc. Mám 528i E39, na předku měním jenom pružiny, tlumiče nechávám, ale co se stalo. Nemůžu za boha přijít na to, jak to skompletovat. Tlumič mi zajel dolů a nejde ručně vytáhnout na horu abych mohl nasadit pružinu a našroubovat uložení. Je někdo kdo mi pomůže a poradí?? S tím jsem se ještě nesetkal.
Další dotaz, zdali pasuje řízení ze servotronicu na stéjný model vozu, ale bez seervotronicu. Děkuji, Daniel
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
prosim smazat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 735
- Registrován: sob 23.04.2005 00:00
- Bydliště: Vrbičany
- Klubové ID: 1198
Tlumič musí být vždy nahoře, tzn. pístnice vysunutá a to je jeho výchozí poloha, jinak přece nemůže plnit funkci. Takže se obávám, že tvůj tlumič je po smrti. Vždy nasadíš pružinu na tlumič, kterou stáhneš a poté na vysunutou pístnici tlumiče dáš uložení a ze zhora to celé stáhneš maticí.Delphinee píše:Prosím o snažnou pomoc. Mám 528i E39, na předku měním jenom pružiny, tlumiče nechávám, ale co se stalo. Nemůžu za boha přijít na to, jak to skompletovat. Tlumič mi zajel dolů a nejde ručně vytáhnout na horu abych mohl nasadit pružinu a našroubovat uložení. Je někdo kdo mi pomůže a poradí?? S tím jsem se ještě nesetkal.
Další dotaz, zdali pasuje řízení ze servotronicu na stéjný model vozu, ale bez seervotronicu. Děkuji, Daniel
Pokud nemas na to pripravek na stazeni pruziny tak se o to ani nesnaz. Na aute to poskladat jde (auto pouzijes jako stahovaci pripravek, vyheverujes ho nahoru, podlozis napravu pod kotoucem a pak spoustis nebo auto podlozis a zvedas napravu - vyber si - problem je, ze tam jsou dve podlozky, ktere delaji pri montazi velke problemy), ale bez zkusenosti to je tak na dva dny prace. Delal jsem to dvakrat na aute a priste je to lepsi vymontovat a jet nekde poskladat a vlozit vcelku. Tlumic nutne nemusi byt po smrti, spise, kdyby ti sel lehce vysunout, tak by to signalizovalo na to, ze je po smrti. Me se nove tlumice chovaly tak, ze nesly ani vysunout a ani zatlacit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: ned 05.08.2007 00:00
- Bydliště: So(c)kolov
- Klubové ID: 2206
Na e39 mám tlumiče Monroe Reflex a mají nulovou polohu jakoby uprostřed pístnice, tzn. zatlačíš pístnici - vyjede do půlky, vytáhneš jí nahoru - sjede do půlky. U jiných aut jsem se s tím nesetkal, vždy vyjede pístnice na doraz nahoru. Samozřejmě bez stahováku je to asi nemožné, se stahovákama jsem měl pružinu zmáčklou na doraz a sotva jsem tu matku přes uložení chytil.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: ned 10.02.2008 01:00
- Bydliště: Ostrava-Poruba city
- Klubové ID: 1818
- Kontaktovat uživatele:
Děkuji přátelé, už to mám za sebou, do tří do rána, ale mám, to včetně výmeny řízení. Takže tři stahováky jsem použil, řízení mam ze servotronic, měl jsem bez tronic, takže je to tužší, uvidíme, co dál. ale kdyby někdo chtěl vyměnit normální řízení za servotronic, tak dejte vědět, vyměním, ať tam mám obyč, jak jsem měl, kdyby náhodou. Jo a ještě sháním sportovní pružiny, mám to vysoké, takže si dám asi další odvetu.