Uprostřed budíků je žlutá kontrolka trojúhelníku s šipkou, je mezi otáčkoměrem a tachometrem. Pokud ti nesvítí, tak zkontroluj žárovku a nebo prvně zkus s autem někde hrábnout, jestli ti to vůbec funguje.
hrabat jsem zkousel a skoro vubec to nehrabe, bez sance. mozna je to i tim, ze mam vzadu 255/45 r18. myslim ale, ze protiskluz funguje.
Jinak, nezkousel jsem to tlacitko podrzet dele, nezapina se to pridrzenim?
moje zkusenost se zadnim nahonem trva asi 1 den, tak zatim nic trhat nebudu. mam k autum respekt a k zadnimu nahonu obzvlast, takze chci nejdriv dostat jistotu.
Já nemyslel hrabat na asfaltu, nebo bokama (škoda gum ), ale postavit se třeba na štěrk a tam to zkusit. Teď nevím, jestli nebudu kecat, ale mám pocit, že když se to přidrží, tak se vypnou veškerý tyhle elektronický vychytávky, někde to tu někdo psal, ale ruku do ohně bych za to nedal. Ani nevím, jak se to pak projevuje. Každopádně budeš mít někde něco špatně, ta kontrolka by se prostě měla rozsvítit.
chuchur: jojo, rádio je origo, na kazety.
ROBi: nejdřív to dám na diagnostiku, pak zkontroluju žárovku v palubce a pojistky a nechám zkontrolovat snímač uvidíme. ale lepší, aby ASC nešlo vypnout, než kdyby nefungovalo.
b)rádio po nastartování má hozený balance a fader na jednu stranu.tak to je častý a opravuje se to výmenou rádia,tedy toho horního modulu,ten display sám o sobě nic neumí.nedávno jsem řešil to samý a vyměnil kazetový modul ,tady koupený na klubu za 500,.výměna 5 minut