Stanislaw píše:Nový filtr stojí asi 600czk. Řešil jsem to repasí. Demontovat filtr, odpreparovat filtrační hmotu z kostry filtru, na kostřičku navinout novou filtrační hmotu o stejné síle jako původní, ( např. z jiného podstatně levnějšího olej. filtru)zajistit sekundovým lepidlem a je to. V olejovém filtru vysokozdviž. vozíku je je filtračního materiálu asi na 8 odlučovačů oleje. Toť vše.
jsi si jistý že se jedná o stejný materiál? na omak mi připadá jiný .. olejový filtr je stále v oleji, tento separátor je velmi často "nasucho"
preventivní čištění EGR ventilu + sání a výměna separátoru mě čeká přes vánoce
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Váš kdo ste to měnili doma se chci zeptat, je to velká pakárna a jsou na to potřeba nějaký zvláštní cajky? Někde na jinym foru jsem četl, že je to hroznýho rozebírání a sundavání všech možnejch sraček a pak že praskaj i hadice když se k tomu už člověk dostane... Abych případně nenapáchal víc škody než užitku. Bavim se o E39 díkys
kim píše:Dneska vyměněn ten odlučovač 628,-Kč BMW Ostrava ( filtr + těsnění. Membrána vyčistěna, byla dobrá. Příští výměna celý díl.
Ten odlučovač není komplet za těch 628,- kde seženu celéj komplet, který jen vyměním za původní. Vůbec nevím co si pod tím představit, jak tady někteří píšou, tak se nechci pouštět do nějakého skládání a repasování. Jednalo by se mi o 530d E60
Předem díky.
Zdar borci, každou chvílí mě čeká výměna oleje a odlučovač bych chtěl taky pořešit.
Jde mi o E39 528iA - musí se koupit nový odlučovač a nebo se to dá jen nějak vyčistit? mám pocit, že můj servisák o tom moc vědět nebude, tak toho chci co nejvíc načuchat tady.
jinak po výměně dlouho neměněného odlučovače - jaké se projeví změny? Tižší motor?
LUKAJDA píše:Zdar borci, každou chvílí mě čeká výměna oleje a odlučovač bych chtěl taky pořešit. Jde mi o E39 528iA - musí se koupit nový odlučovač a nebo se to dá jen nějak vyčistit? mám pocit, že můj servisák o tom moc vědět nebude, tak toho chci co nejvíc načuchat tady.
jinak po výměně dlouho neměněného odlučovače - jaké se projeví změny? Tižší motor?
popište to prosím tady někdo
Díky
nesmrdí ti spálenej olej z výfuku.muj bejvalej servisman o existenci separátoru neměl tušení,na mé dotazy,proč mi mizí olej a je cejtit z vejfuku doporučoval výměnu motoru,že je v řiti....stačilo vyměnit odlučovač a servismana. než to vyměníš,tak moc nepodřazuj a nebrzdi motorem,to pak olej díky tlaku mizí v spalování po deckách....mam 523
No popravdě, měnim ho jen preventivně, auto mi nekouří a nijak necítim, že by byl v prdeli, ale nevim kdo ho kdy měnil nebo neměnil, tak jsem to chtěl spláchnout se všema filtrama a s olejem, takže počítám, že žádný změny zrovna v tomhle nezaznamenám. Zaznamenal jsem mírný zlepšení výměnou vzducháče a to bude asi jediný. Ale až to vyměnim napíšu sem jestli se něco změnilo...
tak jsem se dneska na to taky konečně dostal.První pocity po výměně jsou takové,že mám pocit jakoby měl motor ještě sametovější chod než před výměnou.Možná se mi to jenom zdá,ale každopádně mám dobrý pocit.
Raadii píše:Tak dnes jsem si objednal odlučovač v Dycom Karlovy Vary za 1189kč. Ve čtvrtek přijde a v motoru budou všechny filtry nový... To si bude chrochtat
Prosím upřesni tu cenu protože za komplet tady někdo píše 1700 a za ten filc kolem 6 stovek. A ty máš cenu někde uprostřed? Takže jestli je to za komplet tak je to dobrá cena...?
Včera jsem nahlídl na stav oleje a na risce nic!! Tak jsem tam nalil litr oleje, na tom by nic nebylo, ale jeto asi 2 měsíce, co jsem doléval litr a před tím asi další 2 měsíce půllitr!! Jsem jednu čárku před výměnou oleje a od výměny do výměny jsem do dnes dolil 2,5 litru 5W-40.
Jedná se o E39 528iA rok 1997.
Je to odlučovač nebo nějaky těsnění?
Z výfuku jsem nezaregistroval žádnej kouř, běh motoru slušnej, tichej. lehce mi prolíná akorát těsnění ventilů.
Když mám málo oleje tak auto začne klapat - na 90% klapání hydroštelu.
Chci určitě vyměnit ten odlučovač - kde je nejlevnější? Píšete 600Kč a já ho vidim od 1200 nahoru.
Raadii píše:Tak dnes jsem si objednal odlučovač v Dycom Karlovy Vary za 1189kč. Ve čtvrtek přijde a v motoru budou všechny filtry nový... To si bude chrochtat
Prosím upřesni tu cenu protože za komplet tady někdo píše 1700 a za ten filc kolem 6 stovek. A ty máš cenu někde uprostřed? Takže jestli je to za komplet tak je to dobrá cena...?
Čus, tak cena filtru samotnýho (vložky odlučovače) byla myslim 650 nebo tak nějak, ale bral jsem ho celej pro jistotu abych už příště kupoval jen vložku a za celej díl jsem dával 1189kč v tom DyComu ve Varech. Ale pořád jsem se nedostal k tý výměně, protože to chci udělat s olejem a nemam se jak dostat pod auto zatim.
Nemyslím,že by měl nevyměněný odlučovač nějaký extra vliv na spotřebu oleje.Tvoje spotřeba oleje se mi zdá celkem normální vůči stáří vozu a motorizaci.Spíš sem napiš jaký olej tam dáváš,kolik celkově doleješ,kolik km jezdíš do výměny,styl jízdy apod.
Dávám 5W-40 Gulf, najeto 306000Km, normálně jsem doléval cca 1litr až 1,5 do výměny. no a najedu přibližně asi 11000Km na olej.
Styl jízdy tak nějak na spotřebu - vysočina, automat - dlouhodobá 10,8litru.
Já myslim, že to benzínovýmu motoru s tvejma kilometrama nijak neuškodí když naleješ 10w40... A jak už tady někdo psal, možná i ztichne a bude si líp mlaskat než s tou pětkou. Ale nevim, to jest můj názor