Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

nereálná venkovní teplota u e39 528i - asi čidlo v řiti

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#41 Příspěvek od radokrno »

ZaK píše:Polarita nehraje roli, je to jen proměnný odpor. Vypadá tak jak na tom odkazu, jen se bude lišit barvou . Dá se sehnat i v kovovém pouzdře , ale samozřejmě bude o hodně dražší.
Když si seženeš konektor tak to na něj jen nabastlíš a uchytíš a je to. V případě že se ti teplota liší jen o tři stupně před a při jízdě, a neukazuje ti to vyloženě -30 nebo +30 , tak bych to pak neřešil a nechal bych to být tebou tak.

ale štěstí přeje připraveným.každopádně děkuji
tweety
Registrovaný
Příspěvky: 237
Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
Bydliště: Rudná u Prahy

#42 Příspěvek od tweety »

alpineman píše:Klekni u pravýho světla a mrkni pod čumák. Nedá se přehlédnout...


Mám taky -40stupňů, tzn. buď čidlo nebo kabeláž. Když jsem vlezl pod auto, tak ejhle, někdo byl šikovný a orval ten plast ve kterým drželo čidlo . Našel sem tam jen dva drátky . Když jsem je spojil ->žádná změna, očekával jsem na palubce bude +30stupňů nebo něco podobného . Tak teď nevím, jestli sem kápnul na správný dráty, ale jiný jsem tam neviděl . Nemáte někdo schema odkud, kudy a kam jsou kabely vedené ?
ZaK
Registrovaný
Příspěvky: 262
Registrován: pon 11.02.2008 01:00
Bydliště: Uherské Hradiště / Hluk
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od ZaK »

Netuším, proč, ale nereaguje to hned, takže pokud drátky necháš spojené, tak ti to po určité době vyskočí do plusu. Jinak pokud odpojíš BC a připojíš zpět tak to budeš mít hned.
tweety
Registrovaný
Příspěvky: 237
Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
Bydliště: Rudná u Prahy

#44 Příspěvek od tweety »

Kabely jsem spojil cca před třemi hodinami a pořád nic . Odpojit BC znamená odpojit baterku ?
Níže foto urvaného plastu .
tweety
Registrovaný
Příspěvky: 237
Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
Bydliště: Rudná u Prahy

#45 Příspěvek od tweety »

FOTO...
Přílohy
P8180015.JPG
P8180015.JPG (79.65 KiB) Zobrazeno 145 x
daewoo333
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: sob 06.11.2010 01:00

#46 Příspěvek od daewoo333 »

Neměl sem na autě taky venkovní teploměr a ukazovalo mi to -40. Dal sem na vaše rady a nahradil sem jej termistorem 4K7. Teplota mi spadle za hodinu na -39. Přitom v menu BC mi ukazovalo venkovní teplotu už skutečných +15.
Někdo tu psal, že pro rychlé srovnání hodnot se odpojej budíky a znovu zapojej a jeto. Já to udělal jednodušeji. V BC menu pod označením 21 je restart budíků. Po restartu se hned hodnoty srovnaly a nemusel sem čekat do druhýho dne. :wink:
A moc díky za nápad s tim termistorem. Musel sem ho objednat z netu, protože v mém okolí sem ho nesehnal. Termistor 4K7 mě stál 9Kč + doprava PPL 114Kč + balné 25Kč, tedy 148Kč. Díky vám sem ušetřil cca 750Kč za origo čidlo.
8)
Odpovědět