Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

cukání motoru 2,5 tds

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#21 Příspěvek od Tompo »

též jsem měl tento problém, dalo se nové čerpadlo, jelikož už to ani za tepla nestartovalo a bylo po problému
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#22 Příspěvek od beny-maser »

standa67 píše:
beny-maser píše:mě to dělalo taky a v bosch diesl servisu mi řekli, že to opravit nejde, pomůže jen výměna celé řídící hlavy čerpadla a ta stojí kotel,
mám se s tím naučit jezdit,
momentálně to pomohlo, neblblo mi to už čvrt roku,chce to přidat trochu víc plynu a nebo na něj nešlapat, je to jen o zvyk

JJ ale jezdit s tim je asi dost risk a čekat kdy se to posere uplně nebo ne?

prej se to jen tak neposere,začátek té dráhy je částečně vyškrábanej či co a když to přejedeš tak to nic nedělá,já čekám až to začne blbnout ještě víc a pak to budu řešit,momentálně to neblbne vůbec co jsem se s tím sžil,když koupíš staré čerpadlo tak nevíš jak na tom je a jestli to nezačne za půl roku dělat z nova
standa67
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pon 27.09.2010 00:00

#23 Příspěvek od standa67 »

takže jezdit dokud se to neposere úplně? Nějak se mi to nezdá asi pujdu do výměny, čerpadlo mám taky rádoby repasovaný tak zkusím jen tu elektroniku časem.
Uživatelský avatar
Velvetek
Registrovaný
Příspěvky: 1005
Registrován: stř 31.10.2007 01:00
Bydliště: východní čechy
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Velvetek »

Honza325 píše:
beny-maser píše:
Honza325 píše:
já mám právěže 525d r.2002

tak u tebe to vstřikovací čerpadlo určitě nebude,protože ho nemáš!Jak víš že to nejsou vstřiky?


Vstřiky dělaný cca před 50-60tis. km..,


Jakým způsobem byly ty vstřiky dělané? Kompletní výměna za nové či repasované?
Než laborovat, tak bych zajel na diagnostiku, které Ti ale bude moc ukázat jednotlivé hodnoty všech vstřiků... Oprava nemusí nutně znamenat další opravu vstřiků.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#25 Příspěvek od beny-maser »

standa67 píše:takže jezdit dokud se to neposere úplně? Nějak se mi to nezdá asi pujdu do výměny, čerpadlo mám taky rádoby repasovaný tak zkusím jen tu elektroniku časem.

ve spodku to stopro není takže jestli máš jinou hlavičku čerpadla a chce se ti tak můžeš,to že to ještě něco vydží mi řekl člověk co dělá jenom čerpadla a jenom bosch na úrovni a docela mu i věřím
standa67
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pon 27.09.2010 00:00

#26 Příspěvek od standa67 »

beny-maser píše:
standa67 píše:takže jezdit dokud se to neposere úplně? Nějak se mi to nezdá asi pujdu do výměny, čerpadlo mám taky rádoby repasovaný tak zkusím jen tu elektroniku časem.

ve spodku to stopro není takže jestli máš jinou hlavičku čerpadla a chce se ti tak můžeš,to že to ještě něco vydží mi řekl člověk co dělá jenom čerpadla a jenom bosch na úrovni a docela mu i věřím

Já přímo nemám,ale známí má z omegy zahryzlé tak jedině že bych to vzal z něho, samo cpát prachy se mi do toho taky nechce čerpadlo je shodné tak snad i ta elektronika bude
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#27 Příspěvek od beny-maser »

pozor na to když to budeš přehazovat všechny hlavičky nejsou stejný a taky je potřeba to přesně nastavit
Honza325
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Praha

#28 Příspěvek od Honza325 »

Velvetek píše:
Honza325 píše:
beny-maser píše:[quote="Honza325"]

já mám právěže 525d r.2002

tak u tebe to vstřikovací čerpadlo určitě nebude,protože ho nemáš!Jak víš že to nejsou vstřiky?


Vstřiky dělaný cca před 50-60tis. km..,


Jakým způsobem byly ty vstřiky dělané? Kompletní výměna za nové či repasované?
Než laborovat, tak bych zajel na diagnostiku, které Ti ale bude moc ukázat jednotlivé hodnoty všech vstřiků... Oprava nemusí nutně znamenat další opravu vstřiků.[/quote]

Vstřiky byli měněné za nové... Oni se daji i repasovat jo? To nějak po domácku nebo je na to třeba i firma? Jojo, na tu diagnostiku zajedu až bude čas, nálada a dohodnu to.. Jen mě právě taky zajímalo, co všechno diag. ukáže.. Ukáže mi teda třeba špatnou váhu, čidlo na vačce nebo i třeba to řerpadlo pod řidičem? Samozřejmě s tim pojedu asi ke známýmu, kterej má pořádnou diagnostiku, ne nějakou staženou nebo kde se to tady shání...
Uživatelský avatar
Velvetek
Registrovaný
Příspěvky: 1005
Registrován: stř 31.10.2007 01:00
Bydliště: východní čechy
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Velvetek »

...no nevím, jestli to někdo umí doma :wink:
Může to být i elektronika na vstřikách, taky odchazí... ale to už Ti napovíd diagnostika. Já bych nečekal, až na to budu mít náladu a chtěl to mít co nejříve zjištěné a řešil to rovnou. Pomůže Ti to více než dedukce...
Honza325
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Praha

#30 Příspěvek od Honza325 »

Aha, tak o tý elektronice jsem ještě ani neslyšel, že tam odchází.. To jako přímo ty červený kabýlky co vedou k vstřikům nebo nějaká jednotka? Jj, to je jasný, že to chci taky mít co nejdřív z krku, ale denně přijedu domu absolutně mrtvej. Vstanu ve 3 ráno, sednu do auta a neni problém se vrátit v 6 odpoledne, takže chuť pak neni :) (mnozí tady jistě maji to samý :D )... Ta diagnostika je ale jasná

:!: btw.: zítra se musim ještě stavit doma a táta mi dá nějakou fakturu, že bylo na autě dělaný "nějaký" čerpadlo a s DPH to stálo 32tis. Kč. KTERÝ to může bejt? Asi nějaký to vysokotlaký ne? Pochybuju, že nějaký v nádrži nebo pod sedačkou... každopádně se to dozvim zejtra, ale jestli někdo víte, co za čerpadlo je za takovou bombici... To se mě zdá i na to hlavní čerpadlo docela dost peněz 8O
Uživatelský avatar
Velvetek
Registrovaný
Příspěvky: 1005
Registrován: stř 31.10.2007 01:00
Bydliště: východní čechy
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Velvetek »

Netvrdím, že to musí být ono, ale jinak ano, ty červené kabílky co vedou ke vstřikům občas odejdou v kontaktech. Ale to už uvidíš na diagnostikce. Hlavně je důležité to brát tam, kde bmw opravdu rozumí. Já to dříve zkoušel jinde, akorát mě to stálo více peněz a výsledek žádný, nemá to prostě cenu. Auto mi taky cukalo a nakonec to byla úplná blbost a stálo to pár Kč. A ano, týkalo se to vstřiků, které byly již měněny (před cca 12 tis km)... Tak hodně štěstí.
Honza325
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Praha

#32 Příspěvek od Honza325 »

:wink:
Odpovědět