ahoj...
mám 525d, r. 2004, a mám úplně přesně stejný problém jako ty, před rokem jsem měnil svíčky, a teď mi diagnostika hlásí "relé žhavení - není komunikace (datové vedení) a žhavící svíčka 1, 5, 6 - přerušení. To relé (řídící jednotku) jsem ještě neměnil. Starty se mi zdají OK, a má to vůbec cenu teď na jaro-léto?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
zhaveni E60
ahoj, snažím se alespoň zjistit, v čem je problém, pokud by byla opravdu vadná jednotka motoru DDE, tak se na to vykašlu a budu zatím jezdit. Jak říkáš - za chvilku bude teplo, takže do podzimu času dost..
Jinak ta jednotka žhavení byla v háji, po rozebrání jsem zjistil upálené zemnící kontakty. Napájel jsem je zpět,ale mám pocit, že ta elektronika bude vypálená i dál...

Bude to znít asi blbe,ale co je to ta jednotka DDE a jakou funkci peesne ma?dikyAncek píše:ahoj, snažím se alespoň zjistit, v čem je problém, pokud by byla opravdu vadná jednotka motoru DDE, tak se na to vykašlu a budu zatím jezdit. Jak říkáš - za chvilku bude teplo, takže do podzimu času dost..Jinak ta jednotka žhavení byla v háji, po rozebrání jsem zjistil upálené zemnící kontakty. Napájel jsem je zpět,ale mám pocit, že ta elektronika bude vypálená i dál...
Inpa mi vypsala závadu všech žhavících svíček.. z toho jsem usoudil, že odešel modul žhavení.. při výměně jsem měl problém vytáhnout napájecí konektor.. po urputném boji jsem zjistil poškození vysokou teplotou na tom kovovém protikusu co je součástí jednotky tzn. natavený plast u vstupu do jednotky a současně horkem zkroucený plast na vnitřku konektoru..
teď nevím zda mohu ten konektor použít?
co byl zdroj té vysoké teploty?
jestli to způsobil konektor nebo zda jednotka?
Poradí někdo..?
Mám koupit i nový napájecí kabel?
teď nevím zda mohu ten konektor použít?
co byl zdroj té vysoké teploty?
jestli to způsobil konektor nebo zda jednotka?
Poradí někdo..?

Mám koupit i nový napájecí kabel?