Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Motor v otáčkách=občas kouř z motoru

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Petersson
Registrovaný
Příspěvky: 136
Registrován: stř 17.02.2010 01:00
Bydliště: Brno-venkov
Klubové ID: 2338

#1 Příspěvek od Petersson »

Nevím jak tento problém posat, ale zkusím to...Když držím delší dobu motor v otáčkách,tak se mi stane že z motoru ukápne olej na motor (je to někde v místech jak jsou svíčky hned pod plastovým krytem na motoru).Když olej ukápne na motor tak se začne pálit (někdy jde i kouř) a následně mě topení ten kouř nátáhne do kabiny.
Je dost nepříjemný pach.

Vím že jsem to moc dobře nepopsal,ale nesetkat jste se s tím už někdo?
Kde by mohl být problém?Nějaké těsnení v motoru.

Prosím poraďte.
Děkuji předem.

BMW 525i r.v. 2001
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Vesa88 »

Hele a neni mozne ze mas nekde vodu zateklou a jak pridas tak se to zatahem nalije na motor? Me to totiz udelalo v patek kdyz jsem dal plnou brzdu tak se zakourilo z pod haubny od steracu...
hrosiksparta
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: čtv 01.07.2010 00:00

#3 Příspěvek od hrosiksparta »

nekoukal jsi treba nekdy ted na merku kolik tam mas oleje ja uz ji tam jednou poradne nedocvakl a olej se mi dostal do altiku az se mi rozsvitilo dobijeni
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#4 Příspěvek od DestinyE34 »

Ahoj,pokud si myslíš,že je to z pod plastového víka,tak ho oddělej a mrkni,jestli neteče těsnění pod ventilovým víkem. Nové seženeš kolem 600kč a je po problému,pokud je to tím. A nebo z ventilového víka vede určitě nějaká hadička na olej,nemusí tam být dobré těsnění a jak ho vytočíš,jde tam více oleje a je problém. Určitě se ale podívej po motoru,kde je co potečené. Jinak ti ani bez auta,ani bez fotky neporadíme :) taky...nevím jak 2001 ,ale asi tam máš taky cívky? Na válcích na svíčkách... těsnění může být špatné,jak odděláš cívky,tak by jsi měl potečené svíčky,nic na tom není,rozdělej,podívej a vyřeš :lol:
Petersson
Registrovaný
Příspěvky: 136
Registrován: stř 17.02.2010 01:00
Bydliště: Brno-venkov
Klubové ID: 2338

#5 Příspěvek od Petersson »

Kluci (hrosiksparta,vesa88) ani jeden případ co píšete to určitě není,ale děkuji za postřehy.
Nevím čím to může být ale dost mě to štve.
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#6 Příspěvek od magorcondoria »

Šáhni ze zadu na hlavu.Je tam šroubek M6 záslepka.Zda není povolená,je to krtičkej závit, snadno ztratí předpětí a povolí se.Pak to teče na výfuky.
Petersson
Registrovaný
Příspěvky: 136
Registrován: stř 17.02.2010 01:00
Bydliště: Brno-venkov
Klubové ID: 2338

#7 Příspěvek od Petersson »

Opraveno!

Výměna dvou těsnění v motoru plus kompletní výměna těsnění kolem cívek.

Staré těsnění nebyla už guma ale byl to už téměř plast.Po zmáčknutí se těsnení lámalo.
Odpovědět