Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Pomalé řazení 530DA e39
Ahoj, nemohl by mi někdo poradit? Zdá se mi, že při plném plynu automat řadí dlouho-pozdě. Auto má krásný zátah do čtyř tisíc, pak jako by dal neutrál, otáčky vylítnou skoro na pět tisíc a než zařadí,... podle mě to trvá dost dlouho. Nevím jestli to může dělat olej, protože jinak řadí dobře a plynule. Nebo jestli se to dá diagnostikou nastavit (otáčky na přeřazení)? Možná, že jenom hledám mochy? Každopádně všem předem děkuji za Váš názor.
Automat správně řadí tak že o tom skoro nevíš, pokud se začne chovat takhle divně tak hned na diagnostiku, možná si tím ušetříš repas...
(Pane Netopýre gratuluju k prvnímu příspěvku... po třech letech
)
(Pane Netopýre gratuluju k prvnímu příspěvku... po třech letech

ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: úte 18.12.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jak je tam teda starej olej? zkus se mrknout na jeho barvu a zkusit jestli nesmrdí spáleninou, pokud bude oleje dost, bude krásně zlatej a průhlednej (o čemž pochybuju), tak si šetři na repas převodovky (cca 40kkč) protože je to začátek blízkýho konce.
zkusil bych to oživit tím novým olejem (a samozřejmě filtrama), ale je otázka, jestli to nebudou vyhozený peníze, když už se to chová jak se to chová...
Net.
zkusil bych to oživit tím novým olejem (a samozřejmě filtrama), ale je otázka, jestli to nebudou vyhozený peníze, když už se to chová jak se to chová...
Net.
To:Levrone
Ne to není normální, automat si odlehčuje jen při nízkých otáčkách. Minimálně kontrola hladiny a diagnostika. Po vymazání adaptačních hodnot znovu naučit správné řadit, to znamená nevytáčet motor za hranici 3000ot/min.
To: MichalI
Proč naftu tak vytáčíš. Na vytáčení jsi měl koupit benzín. Automat se přizpůsobuje tvému stylu ježdění a pak ti řadí ve vyšších otáčkách.
Měrku hladiny v automatu mívají ameriky a japonci a mají tam dva režimy měření, studený a teplý olej. V BMW měrku nenajdeš. Na automatu je kontrolní šroub a při teplotě oleje zhruba 40°C má vytékat respektive skoro nemá. To vše při spuštěném motoru a po zařazení všech rychlostních stupňů při stojícím autě v poloze řadící páky P nebo N.
Zdeněk
Ne to není normální, automat si odlehčuje jen při nízkých otáčkách. Minimálně kontrola hladiny a diagnostika. Po vymazání adaptačních hodnot znovu naučit správné řadit, to znamená nevytáčet motor za hranici 3000ot/min.
To: MichalI
Proč naftu tak vytáčíš. Na vytáčení jsi měl koupit benzín. Automat se přizpůsobuje tvému stylu ježdění a pak ti řadí ve vyšších otáčkách.
Měrku hladiny v automatu mívají ameriky a japonci a mají tam dva režimy měření, studený a teplý olej. V BMW měrku nenajdeš. Na automatu je kontrolní šroub a při teplotě oleje zhruba 40°C má vytékat respektive skoro nemá. To vše při spuštěném motoru a po zařazení všech rychlostních stupňů při stojícím autě v poloze řadící páky P nebo N.
Zdeněk
Děkuji za radu, jenom by mě zajímalo, jak to vytáčení můžu ovlivnit? Já mám za to, že si řadí podle toho kolik mám sešlápnutého plynu, ale že bych mohl nějak ovlivnit max. otáčky, tak to nevím, jak se to dá nastavit? diagnostika? nebo podle toho co píšeš, tak stylem jízdy? Pravda je, že je to úplně zbytečný. Zjistil jsem, že abych líp využil výkon motoru, tak v požadovaných otáčkách lehce uberu plyn, nechám auto přeřadit(přeřadí rychleji a nedojde k přetočení motoru) a pak zase přidám.
Ale chtěl bych to mít OK
Ale chtěl bych to mít OK