Tak jsem asi před třemi týdny vyměnil vstřik na 530D za špatnej, přitom mi odešlo shodou okolností čerpadlo, auto pak stálo skoro tři týdny před barákem, takže s vyměněným vstřikem najeto 0km, o víkendu jsem to opravil a najel 400km, když jsem teď po 400 km udělal zběžnou kontrolu motoru uslyšim toto http://www.youtube.com/watch?v=cR4sDzUu3qY a bylo vidět jak se z toho mírně hulí..
Někdo mi říkal že to je podfouknutej vstřik, nejsem si jist jestli jsem ten novej (použitej) vstřik dal s tou měděnou podložkou ale asi jo, je možný že když jsem ten starej vyndal, mohl tam padnout nějakej bordel a při dotažení tam mohla vzniknout mezera, každopádně se mi to zas nechce vyndavat, bylo s tim takový sraní, hlavně sundat sání a odpojit tu přivodní hadičku do vstřiku.
Mám zakoupit novou podložku pod vstřik nebo tam stačí dát tu starou ze špatnýho kusu?
Nemůže to být něco jinýho?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Podfuk vstřiku E39 530D + Video
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 366
- Registrován: pát 10.04.2009 00:00
- Bydliště: Ústecko
- Klubové ID: 2220
teď jsem řešil to samé po výměně vstřiků se starou podložkou,kup novou podložku (v BMW mají nejlevnější), cca 45 Kč za jednu a pořádně jí vyžhav do červena, pak jí nech zchladit a potom jí tam teprve dej a máš klid
ona po tom vyžhavení krásně změkne a jak jí utáhneš,tak se roztáhne, ale bacha, bude trošičku vyšší a já jak to dotahoval,tak sem prasknul tu potkovu co drží vstřik 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
já bych nic nežhavil a loupnul bych to tam rovnou,to jsou takový starý zámečnický rady ještě z válečnejch dob,když to budou měnit v servisu tak to taky nebudou žhavit na plotýnce a rovnou to tam šoupnou,ten kroužek je na to již dělanej a tudíž je i z odpovídajícího materiálu,který je měkký jen by jsi si naběhnul,jako kolega. Dělám servis vývěv a kompresorů a s měděnejma podložkama dělám denně a nic nenahřejvám a ještě mi nic neteklo. Jednou jsem měl poškozený závit u vstřiku na tds od okuje když vařili hlavu tak jsem to zalepil loctitem a drží to do dnes.
Určitě to ale budeš muset rozebrat ještě jednou.
Určitě to ale budeš muset rozebrat ještě jednou.
Hoj
měď nahřát do růžové až červené a okamžitě prudce zchladit (do vody s ní dokud je rudá) žádné, pak ji nech zchladit jak píše "3llf". Možná jsi to taky tak myslel, ale jen pro úplnost kdyby někdo nevěděl. Pokud ji nevyžíháš tak je vždycky tvrdší. Možná, že při výrobě měděných podložek je žíhají automaticky a proto jak píše beny-maserty se ty nové nemusí žíhat. Ale nová neznamená, že není stará, tím myslím od data výroby, proto my co používáme starý zámečnický rady ještě z válečnejch dob, žíháme.
cmelak: Čistota dosedacích ploch je nutností a před demontáží vstřiku to máš vyfoukat stlačeným vzduchem. Hlavně se podívej jestli ti ta stará nezůstala rozmačklá v hlavě pod vstřikem. Nedávno jsem dělal Forda a byly pod každým vstřikem dvě. Ty horní čtyři šly ven, ale ty dolní čtyři podložky jsem musel vysekávat, protože tam byly jak když je přivaříš.
Zdeněk
měď nahřát do růžové až červené a okamžitě prudce zchladit (do vody s ní dokud je rudá) žádné, pak ji nech zchladit jak píše "3llf". Možná jsi to taky tak myslel, ale jen pro úplnost kdyby někdo nevěděl. Pokud ji nevyžíháš tak je vždycky tvrdší. Možná, že při výrobě měděných podložek je žíhají automaticky a proto jak píše beny-maserty se ty nové nemusí žíhat. Ale nová neznamená, že není stará, tím myslím od data výroby, proto my co používáme starý zámečnický rady ještě z válečnejch dob, žíháme.
cmelak: Čistota dosedacích ploch je nutností a před demontáží vstřiku to máš vyfoukat stlačeným vzduchem. Hlavně se podívej jestli ti ta stará nezůstala rozmačklá v hlavě pod vstřikem. Nedávno jsem dělal Forda a byly pod každým vstřikem dvě. Ty horní čtyři šly ven, ale ty dolní čtyři podložky jsem musel vysekávat, protože tam byly jak když je přivaříš.
Zdeněk