Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39 528ia motor bez oleje
vcera jsem psal o tom ventilu odvetrani motoru nebo vlastne skrine jak za mnou nebylo na dalnici videt.dnes jsem to sel trochu prohlidnout a na merce oleje ani znamka po oleji.tak to vsechno motor spalil.nic jineho me nenapada.tak doufam ze jeste k tomu se nepokurvilo neco jineho,treba neco se mohlo zadrit nebo ja nevim.jel jsem asi 15 km v dymove clone ale za jak dlouho se olej uplne ztratil nevim.jak bych neco popznal nejake priciny tohoto stavu co se stalo.voda ale nevarila rucicka se ani nehla.tak co by se mohlo stat neco s vackama treba ze sli chvilku bez oleje.no uvidim kolik zitra doleju,ale merka je prazdna.tak diky.
Takhle jsme jednou jeli ve služebni LandRoveru Discovery a taky se za náma objevil dým, koukli jsme a nebyl olej. Dolili jsme asi 4L a jeli dál a asi po 200km divný zvuky, rána a zastavili se kola. Když auto opravili a jeli na zkušební jízdu, tak praskl rozvodovej ŘETĚZ a motor v p.či. Oprava asi za 90k... Takže to radši neber na lehkou váhu, kdybys měl nedej bože podobnej problém. Hodně zdaru
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2455
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Odlučovač oleje se má čistit (nebo u dieselů měnit) při každé 3. výměně oleje. V seznamu pracovních úkonů nebo inspekce to není, protože výrobce předpokládá, že se olej mění v autorizovaném servise. A tam to v pracovním návodu je.
Co se (asi) stalo. Ten odlučovač byl ucpaný, takže odvětrání klikové skříně nefungovalo a tlak ve skříni stoupal. Proč se najednou ucpal? Systémem odvětrání klikové skříně nejdou jen olejové, ale i vodní páry, takže v systému kromě karbonu je tzv. emulze. A ta emulze může klidně i zamrznout. Nevím, kolik včera na Hané mrzlo, to je fuk. A teď se podívej na obrázek níže.

Tlak v klikové skříni stoupá, protože odvětrání, natož odsávání, nefunguje. Tlak plynů působí na hladinu oleje a místo aby (v případě podtlaku v klikové skříni) odloučený olej stékal hadicí (4) trubičkou okolo měrky oleje je touto trubkou vytlačen až k odlučovači. A teď něco prdlo a olej z natlakované klikové skříně se Ti dostal do sání a byl příčinou toho zadýmování.
Takže Tě čeká (pravděpodobně) výměna toho odlučovače (1), vyčištění všech hadic (stačí benzín) a výměna oleje, radši i s olejovým filtrem.
Ámen
Co se (asi) stalo. Ten odlučovač byl ucpaný, takže odvětrání klikové skříně nefungovalo a tlak ve skříni stoupal. Proč se najednou ucpal? Systémem odvětrání klikové skříně nejdou jen olejové, ale i vodní páry, takže v systému kromě karbonu je tzv. emulze. A ta emulze může klidně i zamrznout. Nevím, kolik včera na Hané mrzlo, to je fuk. A teď se podívej na obrázek níže.

Tlak v klikové skříni stoupá, protože odvětrání, natož odsávání, nefunguje. Tlak plynů působí na hladinu oleje a místo aby (v případě podtlaku v klikové skříni) odloučený olej stékal hadicí (4) trubičkou okolo měrky oleje je touto trubkou vytlačen až k odlučovači. A teď něco prdlo a olej z natlakované klikové skříně se Ti dostal do sání a byl příčinou toho zadýmování.
Takže Tě čeká (pravděpodobně) výměna toho odlučovače (1), vyčištění všech hadic (stačí benzín) a výměna oleje, radši i s olejovým filtrem.
Ámen

tak tedy to je peknej zadelavac problemu takovy odlucovac.je sice fakt ze vcera trochu prituhlo u nas ale ze by az to melo vliv.vzdyt je tam u motoru za chvilku teplo tak by to roztalo.ale to je fuk hlavne ze vim co to presne je a diky za nakres a vysvetleni,fakt super.jinak montaz zvladam ok.ale jde to blbe.bez sundani sani.tak diky jeste jednou.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 125
- Registrován: ned 21.09.2008 00:00
- Klubové ID: 1940
To by me zajimalo jak budes co 30t km kontrolovat na benzinu odlucovac olejeARI píše:i v olomouci v bmw je to za stejno.a je fakt pravda ze se to ma kolem 30 tis km kontrolovat nebo podle stavu dat druhy.jinak diky vsem.

-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
MOD: pokračování zde http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ht=#966517