proč bych to měnil? zatím má necelých 5 litrů a jede v pohoděcabatomas píše:A kvalita a zivotnost?Ja vim ze to zachvilku menis znova,ne?Bratn píše:soukupadam píše:za 1570 nekoupíš rameno ani od Starline natož aby to bylo origo LMIpolsko je zletej důl tam koupíš celou sadu na zadní nápravu Lemförder za 4000Kč
z aukra mám originál spojkovou sadu Sachs z Polska na 523i za 2200Kč a paráda
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Díly lemforder
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
Fakt?Tak to je dobrý:)Bratn píše:proč bych to měnil? zatím má necelých 5 litrů a jede v pohoděcabatomas píše:A kvalita a zivotnost?Ja vim ze to zachvilku menis znova,ne?Bratn píše:polsko je zletej důl tam koupíš celou sadu na zadní nápravu Lemförder za 4000Kč
z aukra mám originál spojkovou sadu Sachs z Polska na 523i za 2200Kč a paráda
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
Atak jsme v čechách,to je národ šejdířůJe pravda že díly jsou brutálně předržené, výrobní cena je pár korun ale ty prodejní ceny, to je hrůza a děs!!


-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Stačí se zamyslet, jaká je hodinovka autoservisů v zahraničí a u nás. Pak tedy je otázka, jestli potřebujou tolik vydělávat i na dílech. U nás je to tak, že servis vydělá na práci a celkem dost i na dílech, jinak by se neuživil, a je to tak rozložený, aby to zákazník byl ochotnej zaplatit.
Další věc je, že např. autobaterie se ve velkém vyplatí nakoupit v zahraničí, i když mají původ u nás. Důvod? V zahraničí vyjdou levněji než ve stejném množství přímo u výrobce u nás. Paradox. Pak to zboží nemá cestovat tam a zpátky, kamiony nemaj bejt přetížený a silnice rozbitý...
Další věc je, že např. autobaterie se ve velkém vyplatí nakoupit v zahraničí, i když mají původ u nás. Důvod? V zahraničí vyjdou levněji než ve stejném množství přímo u výrobce u nás. Paradox. Pak to zboží nemá cestovat tam a zpátky, kamiony nemaj bejt přetížený a silnice rozbitý...