bmw e60 většinou nedobíjí
-
valleyman
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř 26.05.2010 00:00
Ahoj, potřeboval bych radu. V úterý večer jsem jel domů, po cestě hlášky že nefunguje ABS a Drive Control system, jasné podpětí. Doma jsem vyndal baterku, ta se do rána zmátořila. Do práce jsem dojel, po chcípnutí ani ň. Dal jsem baterku na nabíječku, pak do auta a začal měřit napětí na baterce. Při nastartování se to chovalo tak, že to vyjelo na 13.5V a pak to začalo buď stoupat (až na 14V) nebo klesat (klidně i na 11V). Chovalo se to tak, že jsem to třeba 4x chcípnul a nastartoval a bylo tam pořád 14V. Pak jsem na 5 minut odešel a po dalším nastartování to vylezlo na 13.5 a plynule klesalo až na 11.2 Dneska jsem byl v Inveltu na Jeremiášovce, 4 hodiny na diagnostice, měřili odběry za chodu, po vypnutí a po uspání, dobíjecí proudy i napětí z alternátoru, stress test baterky všechno OK. Result, že byl asi velkej odpor mezi kabelem k baterce a baterkou samotnou. Odjel jsem do práce. Za dvě hodiny jsem jel domů. Po cestě už zase šly pomalu okna, tak si říkám to je jasný, no a po příjezdu při zapnutém mototru na baterce 11.2 a pak už jsem to nenastartoval. Když jsem volal do servisu, tak byli trochu překvapený a prej to tam mám přivézt a že si to tam asi budou muset nechat.
Neměl někdo podobnej problém, nebo netuší čím by to mohlo být ? (Bílá pixla pod rezervou zoxidovaná na kontaktech nevypadá a relátko v pojistný skříni taky vypadá OK).
Díky moc za radu.
Neměl někdo podobnej problém, nebo netuší čím by to mohlo být ? (Bílá pixla pod rezervou zoxidovaná na kontaktech nevypadá a relátko v pojistný skříni taky vypadá OK).
Díky moc za radu.
-
gamers
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: čtv 05.08.2004 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 96
-
radekresl
- Registrovaný
- Příspěvky: 55
- Registrován: čtv 22.10.2009 00:00
- Bydliště: Brno
něco podobného jsem právě dnes vyřešil za jízdy začalo hlásit abs nefunkční, dsc, asc, idrive zhasnul prostě celá elektrika začala kolabovat i automat nechtěl moc přeřazovat a příčina zdechla totálně baterka rozpadnul se článek dnes jsem koupil novou a vše OK tak že bych prvně koupil novou baterii jo a bacha E60/61 musí mít 110ah a startovací proud 920A jina baterka to nevidržívalleyman píše:Ahoj, potřeboval bych radu. V úterý večer jsem jel domů, po cestě hlášky že nefunguje ABS a Drive Control system, jasné podpětí. Doma jsem vyndal baterku, ta se do rána zmátořila. Do práce jsem dojel, po chcípnutí ani ň. Dal jsem baterku na nabíječku, pak do auta a začal měřit napětí na baterce. Při nastartování se to chovalo tak, že to vyjelo na 13.5V a pak to začalo buď stoupat (až na 14V) nebo klesat (klidně i na 11V). Chovalo se to tak, že jsem to třeba 4x chcípnul a nastartoval a bylo tam pořád 14V. Pak jsem na 5 minut odešel a po dalším nastartování to vylezlo na 13.5 a plynule klesalo až na 11.2 Dneska jsem byl v Inveltu na Jeremiášovce, 4 hodiny na diagnostice, měřili odběry za chodu, po vypnutí a po uspání, dobíjecí proudy i napětí z alternátoru, stress test baterky všechno OK. Result, že byl asi velkej odpor mezi kabelem k baterce a baterkou samotnou. Odjel jsem do práce. Za dvě hodiny jsem jel domů. Po cestě už zase šly pomalu okna, tak si říkám to je jasný, no a po příjezdu při zapnutém mototru na baterce 11.2 a pak už jsem to nenastartoval. Když jsem volal do servisu, tak byli trochu překvapený a prej to tam mám přivézt a že si to tam asi budou muset nechat.
Neměl někdo podobnej problém, nebo netuší čím by to mohlo být ? (Bílá pixla pod rezervou zoxidovaná na kontaktech nevypadá a relátko v pojistný skříni taky vypadá OK).
Díky moc za radu.
-
airbone
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
-
stallker
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: ned 05.08.2007 00:00
- Bydliště: So(c)kolov
- Klubové ID: 2206
-
MUF_IV
- Registrovaný
- Příspěvky: 578
- Registrován: pát 09.07.2010 00:00
Kluci, mě to před hodinou udělalo něco podobného. Přijel jsem auto chípnul, za 10 minut jsem odjížděl nastartoval a první hláška, aktivní řízení, druhá dynamic drive, třetí slabá baterie ne v oranžovém ale červeném chlívku. Nešlo skoro točit volantem. napíchl jsem to na CARSOFT, nic jiného nevlastním a vypadla chyba
44D3 Dynamo
Dá se zjistit jestli je to ten regulátor nebo celý altík? když jsem dal na baterii měřák tak ukazuje na nastartovaným autě 11,2 V a jde to dolu = nenabíjí.
Díky..
44D3 Dynamo
Dá se zjistit jestli je to ten regulátor nebo celý altík? když jsem dal na baterii měřák tak ukazuje na nastartovaným autě 11,2 V a jde to dolu = nenabíjí.
Díky..
-
clay
- Registrovaný
- Příspěvky: 199
- Registrován: stř 04.05.2011 00:00
- Bydliště: Praha Východ
Bacha, z vyroby mela E61 (ma i vyhrivani sedadel) 90Ah.. ja ji vymenil za 100Ah... tak bych to tak nestresovalradekresl píše: něco podobného jsem právě dnes vyřešil za jízdy začalo hlásit abs nefunkční, dsc, asc, idrive zhasnul prostě celá elektrika začala kolabovat i automat nechtěl moc přeřazovat a příčina zdechla totálně baterka rozpadnul se článek dnes jsem koupil novou a vše OK tak že bych prvně koupil novou baterii jo a bacha E60/61 musí mít 110ah a startovací proud 920A jina baterka to nevidrží
-
MUF_IV
- Registrovaný
- Příspěvky: 578
- Registrován: pát 09.07.2010 00:00
-
janbrasna
- Registrovaný
- Příspěvky: 544
- Registrován: sob 25.02.2012 01:00
- Bydliště: PRG-NYC-SFO
-
MUF_IV
- Registrovaný
- Příspěvky: 578
- Registrován: pát 09.07.2010 00:00
To je to co by mě taky zajímalo, sázím na něj po přečtení příspěvků a už jsem ho objednal v CARTECU OV. cena 2780,- . Muís alternátor ven? nebo se to dá udělat na autě?janbrasna píše:Dá se nějak problém s regulátorem oddiagnostikovat?
(Osmivál N62 mi dělá trable s elektrikou, je to poznat třeba když člověk přidává otáčky na volnoběh s otevřenými dveřmi, tak zhasíná intenzita vnitřního osvětlení a podobné… Dělá to taky někomu?)
-
janbrasna
- Registrovaný
- Příspěvky: 544
- Registrován: sob 25.02.2012 01:00
- Bydliště: PRG-NYC-SFO
-
gnk1337
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: ned 15.04.2012 00:00
Ahoj, mam stejny problem (e60 530d, automat) pri patecni ceste na chalupu najednou abs fail, razeni fail a dalsi chybovy hlasky, po zastaveni neslo nastartovat. Na kabely hned chytlo a jel jsem dal. Vikendove popojizdeni bez problemu a po ceste domu opet stejna situace, pomohli zase az kabely. Baterku mam novou uplne. Tusim problem s podpetim. Poradi mi nekdo postup ci naky tipy jak resit? Budu vdecnej xa jakoukoli radu, dik
-
Disply
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: pát 20.03.2015 01:00
Re: bmw e60 většinou nedobíjí
Gnk 1337: mám úplně stejný problém. Jak jsi to prosím vyřešil?
-
hycmo
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: úte 13.01.2009 01:00
Re:
Nevím jak je mechanik s Cartecu znalí,ale letos na jaře jsem měnil baterku ve své E60 a byla tam původní 110Ah. Troufnu si tvrdit že výkon baterky je závislí na výbavě.MUF_IV píše:já se bavil s technikem v Cartecu a ten mi říkal že do E60 se vyšší batrerky než 90Ah nedávaly. Že není problém ji nákodovat ale že 90tka tam bohatě stačí..
-
mi00wa
- Registrovaný
- Příspěvky: 949
- Registrován: pát 06.04.2012 00:00
- Bydliště: Kunvald
Re:
IBS ?gnk1337 píše:Ahoj, mam stejny problem (e60 530d, automat) pri patecni ceste na chalupu najednou abs fail, razeni fail a dalsi chybovy hlasky, po zastaveni neslo nastartovat. Na kabely hned chytlo a jel jsem dal. Vikendove popojizdeni bez problemu a po ceste domu opet stejna situace, pomohli zase az kabely. Baterku mam novou uplne. Tusim problem s podpetim. Poradi mi nekdo postup ci naky tipy jak resit? Budu vdecnej xa jakoukoli radu, dik
-
dejvidek
- Registrovaný
- Příspěvky: 302
- Registrován: čtv 12.03.2009 01:00
- Bydliště: Písek
Re: bmw e60 většinou nedobíjí
řešil jsem to samé na své e61 530D, vždy po ránu po startu nedobíjelo, pomohla až výměna alternátoru. Na nic nečekejte, dá se sehnat za trojku
-
gnk1337
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: ned 15.04.2012 00:00
Re: bmw e60 většinou nedobíjí
opozdeni doplnuji reseni - problem byl alternator a cidlo nabijeni co je primo na kabelu u baterky - oboje vymeneno, provizorne vymenena i baterka a vse ok!
