Zdravím všechny. Potřeboval bych poradit. Na 525ix r.95 mi při záběru něco strašně přeskakuje - jakoby přes zuby a auto se dá do pohybu strašně trhavým pohybem. Trošku předpokládám že to může být nějaký převod v mezinápravovám diferenciálu. Např. ten řetízek? Je to možné? Ptám se tedy jak nejlépe to vyřešit a kde mě může potkat problém. Auto už sem takto koupil, chtěl bych to dát do kupy, jezdit se s tim skoro nedá. Na druhou stranu autu nicmoc jiného nechybí, tak mi přijde škoda to nedat do kupy.
Díky za odpovědi
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
525ix - mezinápravový diff.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
S největší pravděpodobností je to spoj mezináprový diff a přední kardan. Je tam držkové suvné spojení, většinou je více poškozen kardan a stačí vyměnit jen tento. Zjistíš až po demontáži kardanu.
Příčinou vzniku je použití nestejných rozměrů pneu na všech čtyřech nebo jízda s jedním podhuštěným.
Příčinou vzniku je použití nestejných rozměrů pneu na všech čtyřech nebo jízda s jedním podhuštěným.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 87
- Registrován: úte 08.11.2005 01:00
- Bydliště: Světlá nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Díky chlape za rychlou odpověď. Také sem si spíš myslel že to bude toto, ale majitel říkal že tenhle kardan jednou měnil. Ale bůhví jak to udělal... a asi není vyloučeno že se to opakuje.
Nikde sem právě nečetl že by se někomu oskákal ten řetízek co to pohání. Zkusím to zvednou a rozebrat..pak se uvidí.
Dík
Nikde sem právě nečetl že by se někomu oskákal ten řetízek co to pohání. Zkusím to zvednou a rozebrat..pak se uvidí.
Dík
To já měl zas vytahaný řetěz v mezinápravovém diferenciálu a na jedničku, když jsem se zprudka rozjížděl, tak to bylo škubnutí jakoby celým autem a subjektivní pocit byl, že přední kola nezabrala a zadní jo (což pak odpovídalo tomu řetězu, který to převádí dopředu) Nejdřív to bylo jen jednou za čas a pak horší a horší. Nakonec jsem měnil ten řetěz a byl klid. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 87
- Registrován: úte 08.11.2005 01:00
- Bydliště: Světlá nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
kupca píše:To já měl zas vytahaný řetěz v mezinápravovém diferenciálu a na jedničku, když jsem se zprudka rozjížděl, tak to bylo škubnutí jakoby celým autem a subjektivní pocit byl, že přední kola nezabrala a zadní jo (což pak odpovídalo tomu řetězu, který to převádí dopředu) Nejdřív to bylo jen jednou za čas a pak horší a horší. Nakonec jsem měnil ten řetěz a byl klid.
to by celkem odpovídalo...dřív to prej dělalo při prudkém rozjezdu, teď to dělá už i na trojku, subjektivně to je jakoby v ten moment nezabrala přední kola...je to takové praskání a skákání....
tan řetěz jsi sehnal kde?nový nebo starší?
no nejdřív to roteberu a pak budu chytřejší...zatim vyzvídám co mě čeká...
Nakonec jsem sehnal rozbitý diferenciál auta, které mělo automat, má to jinou přírubu, ale to bylo jedno, on byl rozbitý fyzicky - roztříštěná skříň. Z automatu to mělo výhodu, ten tolika nevytahá řetěz.
Fotky v rozdílu délky řetězu se můeš podívat na:
http://www.leiko.cz/ipsc_junior/525ix/
Fotky v rozdílu délky řetězu se můeš podívat na:
http://www.leiko.cz/ipsc_junior/525ix/
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Základ je zvednout celé auto a "zahrkat" kardanem a podívat se, kde jsou vůle.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition