Ahoj všichni,
mám na zahradě odstavenou svoji starou e34 s nivem, které bylo plně funkční a i tlumiče jsem nechal zkontrolovat a ty byly taky supr.
Chci se zeptat jak to správně rozebrat abych nic nezničil,je mi jasný že rozeberu trubky a povolím tlumiče,jde mi o to jestli třeba tlumič nemá být stále spojený s baňkou a tak. Momentálně ještě vše spojené a plné oleje, jen auto stojí již celou zimu na špalkách bez kol a z nádobky mi přetekl olej jak tam nejsou obě kola.
Nikdy jsem se onivo nestaral jen jsem kontoloval stav oleje,takže nemám žádné zkušenosti.Prosím o radu zkušenější.
musíš vyměnit servonádržku, čerpadlo, trubky, reduktor zatížení (taková kostka s táhlem ke stabilizátoru), zásobníkové koule, a tlumiče včetně pružin.
víc toho není .. je to mechanická zaležitost , kdy výšku nastavuješ pouze tím táhlem na zadním stabilizátoru. Největší drbačka bude s těmi trubkami.. raději dej rovnou nové.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
beny-maser píše:a můžu to rozebrat(rozšroubovat) jak mě napadne?aby mi zněčeho nevytekl olej tam kde měl zůstat nebo tak něco. Na co si dát případně pozor.
můžeš to v klidu udělat .. jen bacha aby jsi tam pak nalil ten správný typ (je na víčku nádobky a byl poměrně drahý), jinak ti odejde servočerpadlo a začnou téct tlumiče.
Po montáži a dolití oleje do nádobky se to má nechat odstát než se samospádem naplní. po nastartování hlídat správnou hladinu v nádobce až se samo odvzdušní.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Prosim muze mi nekdo nastinit problem proc kdyz se da jiny olej zacne okruh tect.?? Mam problem, tece mi ventil.. tekl uz od doby co auto mam.. kdyz dosel olej byl mi porazeny spatny typ. a asi po pul roce cca zacal tect ventil uplne .. je to tim olejem .. proc co s tim nebo muze byt jina pricina.. jakmile nastartuji tece defakto okamzite curkem olej ven nekudy z ventilu. Dekuji za vysvetleni a objasneni problemu.