Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW e39 530 D informace
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: pon 10.01.2011 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, nějakou chvilku si to tu pročítám abych nenapsal nějakou blbost. Vím že tyhle dotazy na fórech nejsou zrovna oblíbené.
Snad se nikoho nedotknu. Chtěl sem si koupit tohle auto, ale jelikož hlavní sponzor děda je zarýtý škodovák, padla volba na O2.
Ale k dotazu, táta si vybírá toto auto, a tak bych se chtěl krapet informovat. A to jak na bazar kde ho hodláme koupit, tak i na možné vady a na co se zaměřit při kontrole před koupí.
Auto kupujeme v Autobazaru KRS v Horní Lukavici u Plzně. Jedná se o model e 39 530D. Auto má nakrouceno 195.000 km, poslední servis byl 9.3.2009 při 175.000 km. V autě jsme se již svezli a prostě dokonalost, ten motor si jen tak šepotal. Auto nastartoval ihned i po tvrzení že to už chvilku nestartoval. U koncernů vím, že se to chce koukat taky na kouž zda nění do modra a tak. Auto ikdyž bylo studené nemělo s tímto žádné problémy, hrnulo to z něj jen šedé zplodiny. Auto má bajonetové tažné zařízení, navigaci, nevím zda nezávislé topení, v německém menu jen něco zmínkové bliklo. Nebudu zastírat i cenu a ta je 225.000 Kč.
Jedná se mi tedy o převodovku - automat. Zkušenosti s ním nemáme moc, pouze táta se starým piánem ale to je úplně jiný oddíl.
Předem moc děkuju na pomoc a rady.
Martin Navrátil, Plzeň
P.S. Ptám se protože jsme měli v merku i Toyotu Avensis D4D a po napsání dotazu se ozvali lidé, kteří rezolutně věděli o nepoctivosti prodejce a také o ne přílíš přijatelném stavu vozidla.
Nevím zda se můžu vložit odkaz na ono auto, ale v případě že ne tak jen přiblížim - www(tečka)autokrs(tečka)cz a je tam v nabídce jediná e39
Snad se nikoho nedotknu. Chtěl sem si koupit tohle auto, ale jelikož hlavní sponzor děda je zarýtý škodovák, padla volba na O2.
Ale k dotazu, táta si vybírá toto auto, a tak bych se chtěl krapet informovat. A to jak na bazar kde ho hodláme koupit, tak i na možné vady a na co se zaměřit při kontrole před koupí.
Auto kupujeme v Autobazaru KRS v Horní Lukavici u Plzně. Jedná se o model e 39 530D. Auto má nakrouceno 195.000 km, poslední servis byl 9.3.2009 při 175.000 km. V autě jsme se již svezli a prostě dokonalost, ten motor si jen tak šepotal. Auto nastartoval ihned i po tvrzení že to už chvilku nestartoval. U koncernů vím, že se to chce koukat taky na kouž zda nění do modra a tak. Auto ikdyž bylo studené nemělo s tímto žádné problémy, hrnulo to z něj jen šedé zplodiny. Auto má bajonetové tažné zařízení, navigaci, nevím zda nezávislé topení, v německém menu jen něco zmínkové bliklo. Nebudu zastírat i cenu a ta je 225.000 Kč.
Jedná se mi tedy o převodovku - automat. Zkušenosti s ním nemáme moc, pouze táta se starým piánem ale to je úplně jiný oddíl.
Předem moc děkuju na pomoc a rady.
Martin Navrátil, Plzeň
P.S. Ptám se protože jsme měli v merku i Toyotu Avensis D4D a po napsání dotazu se ozvali lidé, kteří rezolutně věděli o nepoctivosti prodejce a také o ne přílíš přijatelném stavu vozidla.
Nevím zda se můžu vložit odkaz na ono auto, ale v případě že ne tak jen přiblížim - www(tečka)autokrs(tečka)cz a je tam v nabídce jediná e39
nahoře je tlačítko hledat, o tomhle autě je toho tady mraky napsáno.
Je to dobrá volba a když bude mít pěknou výbavu tak i radost. Dá se na něm už i plno věcí zapnout, třeba dení svícení a zapnutí toho nezávislého, pokud tam je, atd.
po mé zkušenosti s manuálem a automatem je vlastně jedno co si koupíš, oprava vyjde nastejno
a jediné co mě konkrétně trápí u automatu, tak je, že oproti manuálu mi to malinko ubírá radost při sešlápnutí plynu
když chceš kupovat tohle auto a bude to tvé první bmw, určitě požádej někoho o pomoc při první prohlídce a svezení. Myslím si že tady je lidí hodných až dost
pokud možno i diagnostiku na místě. ideální je i svést se ve víc takových autech a pak porovnat.
ted jsem se koukal i na to auto. Sedačky nejsou zrovna super a volant je katastrofa. Mimo jiné tenhle model se již v roce 2004 nevyráběl! to bude pouze u nás oblíbený uvedení do provozu
takže skutečný rok výroby? víc pokoukej na internetu najdeš i lepší.
Je to dobrá volba a když bude mít pěknou výbavu tak i radost. Dá se na něm už i plno věcí zapnout, třeba dení svícení a zapnutí toho nezávislého, pokud tam je, atd.
po mé zkušenosti s manuálem a automatem je vlastně jedno co si koupíš, oprava vyjde nastejno


když chceš kupovat tohle auto a bude to tvé první bmw, určitě požádej někoho o pomoc při první prohlídce a svezení. Myslím si že tady je lidí hodných až dost

ted jsem se koukal i na to auto. Sedačky nejsou zrovna super a volant je katastrofa. Mimo jiné tenhle model se již v roce 2004 nevyráběl! to bude pouze u nás oblíbený uvedení do provozu

Ahoj 530d automat jsem si moc přál.Scháněl jsem ho dva a půl měsíce.U nás jsem na krasavce nenarazil.Doporučuju německý webovky a dojet si pro auto sám.Já koupil přímo od majitele s výbavou a cena 7 500,-eur.Když se v německu objevilo zajímavý auto bylo za dva dny pryč.Takže musíš být dost akční...
přeju hodně štěstí při výběru .jo a mám rv 12/2002 220000km +serviska pouze v BMW

Já mám 530d tour r.v 4/2001 teprve od min.týdne a můžu říct že je to fakt bomba. Je to v pořadí mé druhé BMW.To první bylo E36 tour 325tds a měl jsem ho v roce 2003.Už tenkrát jsem si řekl že jinou značku už nechci ale pak se naskytla dobrá koupě simply clever(škoda superb) a jen kvůli tomu že to auto mělo najeto 40 000km a bylo 10 měsíců staré tak sem to vzal ale později litoval.Během 1 roku provozu mě nechalo 4 stát na cestě. Manželce jsem koupil pochcávku tdi 81kw a to je nesmrtelné auto které má teď najeto 360 000 km a nechce to nic jen naftu a brzdy.Stále původní spojka,turbo,čerpadlo atd ale jak jsem sedl do bmw 530d tak jsem měl pocit že jsem usedl do cockpitu stíhačky.Prostě jízdní vlastnosti jsou bezkonkurenční a to mi potvrdily i majitelé olympijských kruhů na kapotě.
P.S v sobotu mi teprve dorazil techničák z německa a dnes jsem s tím autem úspěšně absolvoval STK + ME(legální) a auto je naprosto bez závád.Teda zatím.Auto stálo 4 800 eur a je po prvním majiteli se serviskou.R.v. 04/2001 a auto je ve špičkovém stavu jen stále pokukuju po E60 které bych opravdu raději je mi na něj chybí min 150 000kč které nemám. Takže nevím jak to bude dál ale jedno vím určitě: Už opravdu jen B M W.Je pravda že provoz je poněkud dražší než na co jsem zvyklý. Nd na oktu za pár korun,pojistka zkoro zdarma a spotřeba hodně pod 6l.Avšak musím zkousávat vrzání plastů,špatné jízdní vlastnosti atd ale bmw opravdu stojí za to si připlatit.
Nejhorší však na tom všem je, že jak jsem si já koupil bmw tak manželka která oktávii stále bránila chce už bmw taky!!!
P.S v sobotu mi teprve dorazil techničák z německa a dnes jsem s tím autem úspěšně absolvoval STK + ME(legální) a auto je naprosto bez závád.Teda zatím.Auto stálo 4 800 eur a je po prvním majiteli se serviskou.R.v. 04/2001 a auto je ve špičkovém stavu jen stále pokukuju po E60 které bych opravdu raději je mi na něj chybí min 150 000kč které nemám. Takže nevím jak to bude dál ale jedno vím určitě: Už opravdu jen B M W.Je pravda že provoz je poněkud dražší než na co jsem zvyklý. Nd na oktu za pár korun,pojistka zkoro zdarma a spotřeba hodně pod 6l.Avšak musím zkousávat vrzání plastů,špatné jízdní vlastnosti atd ale bmw opravdu stojí za to si připlatit.
Nejhorší však na tom všem je, že jak jsem si já koupil bmw tak manželka která oktávii stále bránila chce už bmw taky!!!

Sorry že se do toho motám, ale když už to tu je nakouslý
Jak je na tom ten automat?? Chytá se to v zimě na horách?? Měl jsem v ruce Audinu A6 rv 2008 quattro a novýho Superba v automatu a líbilo se mi to...ale ani jedno není zadohrab a nějak se mi v okolí nedaří sehnat kousek na vyzkoušení
Jaký máte zkušenosti??


- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Kontaktovat uživatele:
dieg0 píše:Sorry že se do toho motám, ale když už to tu je nakouslýJak je na tom ten automat?? Chytá se to v zimě na horách?? Měl jsem v ruce Audinu A6 rv 2008 quattro a novýho Superba v automatu a líbilo se mi to...ale ani jedno není zadohrab a nějak se mi v okolí nedaří sehnat kousek na vyzkoušení
Jaký máte zkušenosti??
... vyjel jsem tam, kam se ani některé předokolky nedostaly, sice to není 4x4, ale chová se to lépe jak FWD.
Na sněhu nečekej zázraky, ta prdel je prostě lehká, takže pokud si nedáš do kufru závaží tak se nikdy tam kam se dostane třeba Superb nebo A6 nepodíváš. To je prostě fakt a stim se nic nenadělá. Já si tuhle zimu už s e39 ať sedan nebo touring užil celkem dost a v tu chvíli kdy všechny předokolky jedou a já stojim tak je to pak celkem k nasrání.
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Kontaktovat uživatele:
mari píše:Na sněhu nečekej zázraky, ta prdel je prostě lehká, takže pokud si nedáš do kufru závaží tak se nikdy tam kam se dostane třeba Superb nebo A6 nepodíváš. To je prostě fakt a stim se nic nenadělá. Já si tuhle zimu už s e39 ať sedan nebo touring užil celkem dost a v tu chvíli kdy všechny předokolky jedou a já stojim tak je to pak celkem k nasrání.
mně to teda u e39 zas tak špatný nepřišlo a to mám gumy 225. Stalo se mi jednou, že auto zastavilo na hodně úzké cestičce, kde byla šířka přesně na auto (že ani dveře nešli otevřít), bylo to do kopce a zatáčky. Prostě stálo a prokluzovalo. Dal jsem tedy na automatu rovnou za dvě a pak ani neproblikla kontrolka protiskluzu a jelo se dál. Zkoušel jsem to vyjet několikrát a šlo to i na hodně mokrém sněhu při oblevě... Ale jak říkám, 4x4 to není

A jak je to u toho tiptronicu v manuálnim modu? Když zvolim stupeň, drží si ho tam, nebo si to taky přeřazuje automaticky? Třeba při vytáčení?Já jezdil zatim jen na D
Žádnej tenhle mod jsem nezkoušel...
Kolik tak si dáváte dozadu zátěž? Trošku pokukuju po kombiku...tam to bude vůbec vražda co? na zimu?

Kolik tak si dáváte dozadu zátěž? Trošku pokukuju po kombiku...tam to bude vůbec vražda co? na zimu?
Já jel teď, jak byla ta kalamita do Polska a dokud jsem nezastavil tak pohoda, jediný případ, kdy jsem nevyjel, tak bylo parkoviště. Pod autem bylo sucho a jak mile se jedno kolo dostalo na led, tak jsem stál, to samé se mi stalo, když jsem zajel po předu k chodníku a zadek zůstal na ledu. Hodně záleží na gumách a to myslím víc, než u předokolek.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ja nevim, osobne zimu a bmw miluji. nikdy se mi nestalo, ze bych nevyjel, kam jsem chtel.
chce to poradne zimni gumy s dobrym vzorkem, nebat se to rozjet, jet plynule. v hlubokem snehu zaradim defacto hned za 2 (mam manual). automat jsem mel na E32 a v zimnim rezimu to byla nadhera (rozjizdi se taky na 2). kdyz jedu za rodinou do hor na chalupu, vyjel jsem vzdy, skoro-tchan s fabii2 zustal vzdy pod kopcem. pokud auto nezustane vyslovene viset za bricho, nebo nemas jedno kolo na ledu, rozhoupat a jede se.
chce to poradne zimni gumy s dobrym vzorkem, nebat se to rozjet, jet plynule. v hlubokem snehu zaradim defacto hned za 2 (mam manual). automat jsem mel na E32 a v zimnim rezimu to byla nadhera (rozjizdi se taky na 2). kdyz jedu za rodinou do hor na chalupu, vyjel jsem vzdy, skoro-tchan s fabii2 zustal vzdy pod kopcem. pokud auto nezustane vyslovene viset za bricho, nebo nemas jedno kolo na ledu, rozhoupat a jede se.
Ahoj. Jo ale zapomel jsi dodat ze mas v kufru 2 pytle se žitem a na pneumatikach retezyVelvetek píše:mari píše:Na sněhu nečekej zázraky, ta prdel je prostě lehká, takže pokud si nedáš do kufru závaží tak se nikdy tam kam se dostane třeba Superb nebo A6 nepodíváš. To je prostě fakt a stim se nic nenadělá. Já si tuhle zimu už s e39 ať sedan nebo touring užil celkem dost a v tu chvíli kdy všechny předokolky jedou a já stojim tak je to pak celkem k nasrání.
mně to teda u e39 zas tak špatný nepřišlo a to mám gumy 225. Stalo se mi jednou, že auto zastavilo na hodně úzké cestičce, kde byla šířka přesně na auto (že ani dveře nešli otevřít), bylo to do kopce a zatáčky. Prostě stálo a prokluzovalo. Dal jsem tedy na automatu rovnou za dvě a pak ani neproblikla kontrolka protiskluzu a jelo se dál. Zkoušel jsem to vyjet několikrát a šlo to i na hodně mokrém sněhu při oblevě... Ale jak říkám, 4x4 to není


