Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Náhodná ztráta výkonu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
viktos
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: sob 17.04.2010 00:00

#1 Příspěvek od viktos »

Prosím,kdo má podobnou zkušenost. E39 525d jede normálně,pak půl dne jede pouze do dvouapůl otáček,ztratí výkon.Když sešlápnu plnej vyjede do dvou až tří tis. otáček nejde přes,nepřeřadí dokavad nepustím plyn. A k večeru najednou se zblázní a jede super.
renocar
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: sob 27.11.2010 01:00

#2 Příspěvek od renocar »

vadná regulace turba
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#3 Příspěvek od beny-maser »

jestli je to regulace turba,tak je to hodně o stylu jízdy,můj švára to měl na octávce to samé a stačilo jen chcípnout a znovu nastartovat, aby se vymazala chyba, pak to jelo zase normálně dokud nestoupnul tlak v sání natolik, že to padlo zase do nouzáku. U octávky to stačilo vzít a pořádně to párkrát potrápit,aby se rozhýbala zatuhlá regulace a už je to více jak rok OK a oprava nestála ani korunu.
Ještě k tomu stylu jízdy, hlavně s tím přestali jezdit jak s traktorem!!
To je moje zkušenost s regulací turba,ale u vw. Na mém TDS jsem to nikdy neřešil. Co váha vzduchu? když jí odpojíš změní se něco?
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#4 Příspěvek od Tompo »

Tím, že to chcípneš se chyba nevymaže, jen to "vyskočí" z nouzáku... A ještě jsem tedy nepotkal ani jeden případ, kdy by se to opravilo, tím, že tomu začneš nakládat... živou jízdou tomu předejdeš, to ano, ale nespravíš to... tam byl vždy problém buď v baňce jako takové, ale 95% nefunkce a padání do nouzáku spravilo Turbo vyhodit, rozebrat, na magnetce srovnat velkou podložku a udělat nové(větší) vymezovací podložky... Pak to už bylo OK!!!
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#5 Příspěvek od libovka »

tak tak.Regulace turba.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#6 Příspěvek od beny-maser »

octávce stačilo opravdu jen naložit tak na 15km a bylo po problému, švára je vemeno co si neumí vyměnit ani žárovku,a mě se nechtělo vyndavat turbo a rozebírat regulaci,tohle mi poradili klucy co dělaj vw, musel jsem to znovu startovat na prvních pěti kilometrech tak třikrát potom byl už klid,ale jak říkám u BMW jsem to nikdy neřešil
viktos
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: sob 17.04.2010 00:00

#7 Příspěvek od viktos »

Tompo píše:Tím, že to chcípneš se chyba nevymaže, jen to "vyskočí" z nouzáku... A ještě jsem tedy nepotkal ani jeden případ, kdy by se to opravilo, tím, že tomu začneš nakládat... živou jízdou tomu předejdeš, to ano, ale nespravíš to... tam byl vždy problém buď v baňce jako takové, ale 95% nefunkce a padání do nouzáku spravilo Turbo vyhodit, rozebrat, na magnetce srovnat velkou podložku a udělat nové(větší) vymezovací podložky... Pak to už bylo OK!!!


Turbo před rokem vyměněno.Kolik pak může stát oprava regulace?Jinak všm děkuji za pomoc.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#8 Příspěvek od beny-maser »

ještě než to začneš vyndavat, tak bych zkusil změřit tlak v sání,vemeš si nějakej měřák tlaku třeba na měření tlaku v pneumatikách a natáhni si hadičku z regulace na kterou si dáš téčko stačí ti na tu chvilku tam dát hadičku třeba pro vzduchovací motorek pro rybičky, vzít spolujezdce a projet to, tlak by se měl držet po nafoukání turba na konstantní hodnotě,nevím přesně kolik fouká 525D,ale tds má rovnej jeden bar, tvoje auto bude foukat určitě víc to ti, ale přesně neřeknu, můj odhat je kolem 1,5baru.
sice tímhle nic neopravíš,ale budeš vědět přesně na čem jsi s regulací a hlavně tě to vyjde do dvou stovek a ušetříš si možná spoustu práce a peněz(pokud to regulací nebude)
Odpovědět